Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Проблеми медицини

Автор Повідомлення
Проблеми медицини
Я би хотів взнати, чому в лікарні медсестри і лікарі мають купляти халати за свої гроші, чому на одні "ставці" працює по декілька медсестер, а ФАПи стоять порожніми в селах, тобто люди в селах залишаються без медичної підтримки, дезрозчини використовуються по декілька разів ..., чому людям не виплачуються оздоровчі, "нічні"? Як то пояснити? Де ті гроші, які виділяються на розвиток медицини, в яких кишенях вони осідають? Чому наша санстанція не веде певного нагляду за нашим базаром, продукти лежать під відкритим небом, чому така антисанітарія Сюта Богдан Сергійович!! Задумайтесь? Люди вмирають, що вони робить, чому така корупція? головний лікар Поморянської амбулаторі Мурин вз"яв в оренду землю і використовує медсестер як найману робочу силу на своїх угіддях. Медицина стала засобом заробл"яння грошей на людський біді, але на чужому горі собі счастя не збудуєш. В нас в місті тільки аптеки і бари, таке враження що треба пити і лічитися?
Олько! Вся справа в тім шо нема господаря.
Я б тоже л... , перепрошую, хотів бачити позитивні зрушення.
Просто є два вида лікарів - ті, хто лікує, і ті, хто рішає.
Ті, хто лікує - будуть надалі лікувати, а ті, хто рішає - рішати. Так завше було і ніц не зміниш. А шодо загальнонародного срачу, то є така приказка: "Як постелиш - так си виспиш". Фсьо.
Все залежить від нас простих людей, від нашої самосвідомості і того чи хочемо ми жити в таких умовах, ми люди повинні зрозуміти що життя дається людині один раз.
tymofiy пише:
"Як постелиш - так си виспиш"
А нарахуно медицини, то люди, які там є діляться на дві групи, на тих кого мама з татом "запхали" на науку і на роботу і людей за покликом, таких нажаль дуже мало є.
Олег пише:
люди, які там є діляться на дві групи, на тих кого мама з татом "запхали" на науку і на роботу і людей за покликом, таких нажаль дуже мало є

Цікаво почути, Олег, до якої категорії ти себе віднесеш, чи пішов ти вчитись на зубного техніка, за покликом душі, чи як ти виразився, тебе
tymofiy пише:
мама з татом "запхали"

Та ясно шо за покликом
Скажу правду не повіриш vaymut а брехати не хочу. Саме головне та людина, яка пішла за покликом, коли вона щось зробить не правильно, все буде відчувала за собою провину за скоєне, тобто "совість".
Олег, ти так і не відповів на поставлене питання, ухиляєшся від конкретної відповіді, НЄХОРОШО, спробуємо ще раз, отже,
vaymut пише:
Олег, до якої категорії ти себе віднесеш, чи пішов ти вчитись на зубного техніка, за покликом душі, чи як ти виразився, тебе
Олег пише:
мама з татом "запхали"

і як ти любиш говорити, хочу почути конкретну відповідь
Юріг, ти читати вмієш?
Олег пише:
Скажу правду не повіриш vaymut а брехати не хочу

Прекрасно розумію Олега-шо б він не сказав зараз-"будіт іспользована протів нєго"
Олег пише:
то люди, які там є діляться на дві групи, на тих кого мама з татом "запхали" на науку і на роботу і людей за покликом, таких нажаль дуже мало є.

А хіба не правда? Хтось може заперечити цей ФАКТ? Можна ше хіба доповнити:багато з тих, кого "запхали" батьки таки стали хорошими докторами.
є хороший анікдот на цю тему:
"Боюсь йти на прийом до лікаря, як згадаю який я інженер"
То проблема не з медициною, а з вишкілом медперсоналу, його етикою виконання обов'язків. Звичайно всі зсилки на зарплати, забезпечення, але то все другорядне. Культуру вбито. Не тільки в медгалузі, уся нація деградована.
vaymut, перепрошую в затримці з відповіддю, але скажу так я пішов вчитися на зубного техніка за порадою батьків, але з часом я полюбив свою роботу і почав ставитися до своєї роботи належною повагою, я себе відношу до людей, яких мучить совість, за те що щось "не так" зробив, знаєш від зубного техніка залежить 90%, часом понадивляюся таких шедеврів" і так собі думаю: як ті медики ходять і їх не мучить совість? Васілій, саме головне щоб людині дойшло, що нагло заробляти гроші на людському здоров"ї не можна, тобто треба знати з кого взяти гроші, а з кого не, от знаєш коли в людини пробудеться таке, тоді ти будеш лікарем і людиною, яка має совість, часом прийде бабця з села що не має на хліб і не раз так було що робив ту роботу безкоштовно. зараз нас влада таі рамки, що ми мусимо виживати, знаєш коли я би мав відповідну зарплату, мені не треба би було задумуватися як вижити і ті хабарі ми медики беремо за того що не прогудуєм свої сім"ї.

Хотів би знати де ділися автомобілі - кабінети які були на б"юджеті лікарні, стоматологічний кабінет і діагностичний?
А де взяти взагалі данні про бюджет лікарні і таке інше?
автор пише:
Я би хотів взнати, чому в лікарні медсестри і лікарі мають купляти халати за свої гроші, чому на одні "ставці" працює по декілька медсестер, а ФАПи стоять порожніми в селах, тобто люди в селах залишаються без медичної підтримки, дезрозчини використовуються по декілька разів ..., чому людям не виплачуються оздоровчі, "нічні"? Як то пояснити? Де ті гроші, які виділяються на розвиток медицини, в яких кишенях вони осідають? Чому наша санстанція не веде певного нагляду за нашим базаром, продукти лежать під відкритим небом, чому така антисанітарія Сюта Богдан Сергійович!! Задумайтесь? Люди вмирають, що вони робить, чому така корупція? головний лікар Поморянської амбулаторі Мурин вз"яв в оренду землю і використовує медсестер як найману робочу силу на своїх угіддях. Медицина стала засобом заробл"яння грошей на людський біді, але на чужому горі собі счастя не збудуєш. В нас в місті тільки аптеки і бари, таке враження що треба пити і лічитися?

Статус Золочівської ЦРЛ ;

Для ефективного впровадження медичної реформи в Україні необхідно розробити і затвердити єдині державні тарифи на медичні послуги, що закуповуються за державні кошти (ДЕКЛАРАЦІЯ учасників конференції, м. Ялта, 23-25 вересня , 2005)

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням XVI сесії IV скликання

Золочівської районної ради

21 грудня 2004 року

Голова Золочівської районної ради

_____________М. А. Чепурко

СТАТУТ

Комунального підприємства

„Золочівська центральна районна лікарня”

1. Загальні положення

1.1 Комунальне підприємство „Золочівська центральна районна лікарня” (далі – Лікарня) створене рішенням сесії Золочівської районної ради (далі – Засновник) від 21 грудня 2004 року шляхом реорганізації бюджетної установи „Золочівська центральна районна лікарня” і є правонаступником зазначеної бюджетної установи.

1.2 Лікарня заснована на базі майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл та селищ Золочівського району Харківської області.

1.3 Лікарня належить до сфери управління Золочівської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Орган управління).

1.4 Повна назва – комунальне підприємство „Золочівська центральна районна лікарня”, скорочена назва – „Золочівська ЦРЛ”.

1.5 Юридична адреса Лікарні – 62203, Харківська область, с. м. т. Золочів, вул. Філатова, 20.

2. Юридичний статус Лікарні

2.1 Лікарня є самостійним господарюючим суб'єктом із статусом комунального некомерційного (не прибуткового) підприємства та наділена усіма правами юридичної особи з дня її державної реєстрації.

2.2 Лікарня діє на підставі Конституції України, Основ законодавства України про охорону здоров'я, Господарського та Цивільного кодексів України, Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, інших законів України, указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, загальнообов'язкових для всіх закладів охорони здоров'я наказів та інструкцій Міністерства охорони здоров'я України, загальнообов'язкових нормативних актів інших центральних органів виконавчої влади, відповідних рішень місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цього Статуту.

2.3 Лікарня має самостійний баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки в установах банків, гербову печатку і печатки, штампи та фірмові бланки із своїм найменуванням.

2.4 Лікарня відповідає за своїми зобов'язаннями коштами та іншим майном, що є в її розпорядженні, крім основних фондів. У разі недостатності таких коштів та майна у лікарні відповідальність за її зобов'язаннями несе власник.

2.5 Лікарня не несе відповідальності за зобов'язаннями держави, Засновника та Органу управління.

2.6 Лікарня має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, бути позивачем і відповідачем у суді.

2.7 Лікарня має право вступати до асоціацій, консорціумів, концернів та інших об'єднань підприємств лише за погодженням із Засновником

3. Мета і предмет діяльності Лікарні

3.1 Основною метою діяльності Лікарні є:

• надання населенню згідно з вимогами відповідних нормативно-правових актів медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров'я;

• здійснення іншої діяльності, необхідної для належного забезпечення профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров'я та медичного контролю за перебігом вагітності й надання медичної допомоги при пологах;

• організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров'я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування.

3.2 Предметом діяльності Лікарні є:

• здійснення медичної практики для безпосереднього забезпечення медичного обслуговування населення Золочівського району Харківської області шляхом надання йому безоплатної кваліфікованої планової стаціонарної та спеціалізованої амбулаторно-поліклінічної допомоги, а також швидкої й невідкладної медичної (лікувально-профілактичної) допомоги у відповідності з договорами про надання медичних послуг, що закуповуються за рахунок коштів районного бюджету, з використанням власних кадрових та матеріально-технічних ресурсів;

• організація надання населенню Золочівського району Харківської області медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших медичних закладів шляхом спрямування пацієнтів до цих закладів в порядку, встановленому законодавством;

• надання медичних та інших послуг фізичним та іншим юридичним особам на безвідплатній та відплатній основі у випадках та на умовах, визначених відповідними законами України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та виданими на їх виконання нормативними актами місцевих органів виконавчої влади, а також на підставі та умовах, визначених договорами про добровільне медичне страхування;

• виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами;

• взяття та зберігання донорської крові;

• придбання, зберігання, перевезення, відпуск, знищення наркотичних засобів (списку 1 таблиці ІІ та списку 1 таблиці ІІІ), психотропних речовин (списку 2 таблиці ІІ та списку 2 таблиці ІІІ) і прекурсорів (списків 1 та 2 таблиці IV ) „Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів”;

• надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (крім таксі);

• професійна діяльність у сфері надання соціальних послуг.

4. Умови та порядок надання медичних послуг у Лікарні

4.1 Лікарня має право безпосередньо надавати лише ті види медичних послуг та медичної (лікувально-профілактичної) допомоги, що дозволені їй на підставі відповідної ліцензії та результатів державної акредитації.

4.2 В разі, коли особа, яка звернулася до Лікарні, потребує медичних послуг, що не можуть бути надані безпосередньо Лікарнею з використанням її власних кадрових та матеріально-технічних ресурсів, Лікарня зобов'язана направити таку особу до іншого закладу охорони здоров'я чи фахівця, який може забезпечити надання відповідних послуг.

4.3 Єдиною підставою для отримання медичних послуг у Лікарні є стан здоров'я особи та необхідність надання таких послуг, підтверджена наявністю в конкретної особи відповідних медичних показань. Лікарня не має права відмовляти у наданні медичних послуг будь-якій особі через те, що постійне місце її проживання знаходиться поза межами Золочівського району Харківської області чи з огляду на інші не пов'язані з станом здоров'я обставини.

4.4 Черговість доступу осіб, які звернулися до Лікарні, до медичних послуг регулюється виключно медичними критеріями та терміновістю необхідності надання послуг, що ґрунтуються на оцінці ступеню загрози життю та здоров'ю конкретної особи.

4.5 Госпіталізація у стаціонарні відділення Лікарні здійснюється лише у разі наявності в пацієнта медичних показань, що зумовлюють необхідність цілодобового медичного контролю за станом здоров'я пацієнта та/або цілодобового безперервного медичного втручання, які не можуть бути забезпечені поза стаціонаром, або у разі, коли госпіталізація є обов'язковою у зв'язку з вимогами законодавства.

4.6 Рішення про госпіталізацію у стаціонарні відділення Лікарні приймається лікарем, уповноваженим на це Керівником Лікарні, після ознайомлення із станом здоров'я особи та отримання згоди цієї особи, її законного представника (за винятком випадків, коли згідно з законом така згода для госпіталізації не є потрібною).

4.7 В разі, коли стан здоров'я особи вимагає невідкладної госпіталізації до Лікарні, але при цьому в Лікарні відсутні вільні місця, або Лікарня не має права надавати необхідні зазначеній особі медичні послуги за умовами ліцензування та державної акредитації, або госпіталізація зазначеної особи до Лікарні є неможливою за епідеміологічними умовами та критеріями, Лікарня після надання невідкладної допомоги забезпечує в разі потреби перевезення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я за попереднім погодженням цього питання з відповідним закладом охорони здоров'я. При цьому до іншого закладу охорони здоров'я, куди спрямовується пацієнт, передається копія відповідної медичної документації інформацією про стан здоров'я особи та заходи, вжиті у Лікарні.

4.8 Якщо інше не передбачено законодавством, виписка з стаціонарних відділень Лікарні здійснюється у разі:

4.8.1 коли стан здоров'я госпіталізованої особи не вимагає подальшого лікування в умовах стаціонару;

4.8.2 наявності бажання госпіталізованої особи чи її законного представника;

4.8.3 коли госпіталізована особа порушує правила внутрішнього розпорядку Лікарні, але при цьому відсутня небезпека того, що відмова від продовження перебування такої особи в стаціонарі чи припинення надання їй медичних послуг можуть спричинити безпосередню загрозу для її життя чи здоров'я або для життя чи здоров'я інших осіб.

4.9 Якщо законний представник госпіталізованої особи наполягає на виписці цієї особи із стаціонарного відділення Лікарні, а стан здоров'я зазначеної особи вимагає продовження лікування в стаціонарних умовах, Керівник Лікарні чи уповноважений ним лікар може відмовити у виписці до моменту винесення рішення у цій справі відповідним органом опіки та піклування чи судом, за винятком випадків, коли законодавством встановлений інший порядок вирішення цього питання.

4.10. Особа, яка вимагає виписки з стаціонарного відділення Лікарні за власним бажанням, повинна бути поінформована лікарем про можливі наслідки, які можуть бути спричинені для її здоров'я припиненням лікування у стаціонарі. Така особа має письмово засвідчити факт виписки з лікарні за власним бажанням та отримання зазначеної у цьому пункті інформації лікаря. У випадку відмови особи від такого засвідчення лікар зобов'язаний зробити відповідний запис у медичній документації зазначеної особи.

4.11. Якщо законний представник, опікун чи піклувальник не забирає неповнолітню чи недієздатну особу після виписки з стаціонарного відділення Лікарні, Лікарня має невідкладно повідомити про це місцеву раду за місцем проживання виписаної особи. Транспортування такої особи до постійного місця проживання забезпечується за рахунок коштів відповідної місцевої ради.

4.12. При наданні медичних послуг Лікарня зобов'язана забезпечувати дотримання відповідних пов'язаних з наданням медичної допомоги особистих немайнових прав особи, встановлених Цивільним кодексом України та іншими законами України.

5. Відшкодування вартості та оплата медичних послуг, що надаються Лікарнею

5.1 Громадянам, які постійно проживають на території Золочівського району Харківської області, всі медичні послуги, за винятком тих, що входять до переліку платних послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1138, Лікарня надає безоплатно за рахунок фінансових ресурсів, що передаються їй згідно з договором про закупівлю медичних послуг за кошти районного бюджету Золочівського району, та інших власних коштів.

5.2 Медичні послуги у рамках швидкої та невідкладної медичної допомоги громадянам, які не проживають постійно на території Золочівського району Харківської області, надаються безоплатно. Собівартість інших медичних послуг, що надаються Лікарнею таким громадянам (за винятком послуг, що входять до переліку платних послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1138), підлягає відшкодуванню за рахунок коштів відповідного районного чи міського бюджету за місцем проживання таких осіб на основі відповідного подання, підписаного Керівником Лікарні, а в разі незгоди сторони, що має відшкодувати кошти – за рішенням суду.

5.3 Питання про компенсацію собівартості витрат Лікарні на надання послуг, не пов'язаних з наданням швидкої та невідкладної медичної допомоги безпритульним особам та особам без постійного місця проживання вирішується Органом управління окремо в кожному конкретному випадку, виходячи з обставин цього випадку.

5.4 Вартість платних послуг, що входять до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1138, відшкодовується за рахунок особистих коштів громадян, а у випадках, визначених законодавством України – за рахунок інших джерел за цінами, встановленими згідно з вимогами законодавства.

5.6 Вартість медичних послуг, наданих Лікарнею у зв'язку з настанням визначеного законом страхового випадку особам, застрахованим за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, відшкодовується за рахунок коштів відповідного фонду соціального страхування в порядку, встановленому законом.

5.7 Вартість послуг Лікарні, пов'язаних з наданням медичної допомоги інвалідам в рамках індивідуальної програми реабілітації згідно з Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” відшкодовується за рахунок коштів фонду соціального захисту інвалідів.

5.8 Особа, зазначена у пункті 3.8.1 цього Статуту, з моменту, визначеного Керівником Лікарні, усі витрати на забезпечення покриття собівартості її перебування в стаціонарних відділеннях Лікарні відшкодовує за власний рахунок. Собівартість витрат, пов'язаних з продовженням перебування у стаціонарних відділеннях Лікарні неповнолітніх чи недієздатних осіб, стан здоров'я яких не вимагає подальшого лікування в стаціонарі, відшкодовується батьками чи іншими законними представниками таких осіб.

5.9 Особа, яка перебуває у стані алкогольного сп'яніння, всі витрати за надання Лікарнею медичних послуг несе за власний рахунок у разі коли сп'яніння є єдиною та безпосередньою причиною, що зумовила необхідність надання такій особі медичної допомоги, а факт сп'яніння підтверджений результатом дослідження, проведеного в порядку, встановленому законодавством.

5.10 Надання медичної допомоги іноземцям та особам без громадянства, особам, які мають статус біженців, здійснюється в порядку та на умовах, визначених відповідними законами, міжнародними договорами, згода на обов'язковість надана Верховною Радою України, та постановами Кабінету Міністрів України.

5.11 разі залучення Лікарні до надання медичних послуг в рамках здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціально-політичного характеру фінансове покриття вартості зазначених медичних послуг забезпечується за рахунок коштів резервного фонду Державного бюджету України, обласного та районного бюджетів у порядку та на умовах, встановлених законодавством.

5.12 разі залучення Лікарні до надання медичних послуг в рамках здійснення заходів боротьби з епідеміями та у випадках масових отруєнь людей фінансове покриття вартості зазначених медичних послуг забезпечується за рахунок бюджетних асигнувань на заходи боротьби з епідеміями з Державного бюджету України чи обласного бюджету в порядку та на умовах, встановлених законодавством.

6. Майно Лікарні

6.1 Майно Лікарні становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Лікарні.

6.2 Майно лікарні, що перебуває у спільній комунальній власності територіальних громад Золочівського району Харківської області, надається Лікарні безоплатно і закріплюється за нею на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Лікарня володіє та користується зазначеним майном. В разі ліквідації Лікарні майно, що належить до спільної комунальної власності територіальних громад району, підлягає безоплатній передачі на баланс Органу управління.

6.3 Лікарня має право розпоряджатися закріпленим за нею на праві оперативного управління майном, що перебуває у комунальній власності і належить до основних фондів Лікарні, лише за дозволом Органу управління.

6.4 Лікарня має право розпоряджатися закріпленим за нею на праві оперативного управління іншим майном, що перебуває у комунальній власності і не належить до основних фондів Лікарні, лише після виконання договору про закупівлю медичних послуг за кошти районного бюджету відповідно до законодавства України.

6.5 Джерелами формування майна Лікарні є:

• майно, передане їй Органом управління;

• кошти, отримані за договором про закупівлю медичних послуг з районного бюджету, доходи, одержані від надання медичних послуг на відплатній основі за рахунок інших джерел фінансування, а також від інших видів господарської діяльності; кредити банків та інших кредиторів; капітальні вкладення та дотації з бюджетів; інші джерела, не заборонені законодавством України;

• благодійні внески від фізичних та юридичних осіб.

7. Права та обов'язки Лікарні

7.1 Лікарня має право самостійно:

7.1.1 визначати стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до державних програм та замовлень, плану фінансування та плану розвитку Лікарні;

7.1.2 організовувати свою діяльність щодо забезпечення виконання договору про надання медичних послуг за рахунок коштів районного бюджету та виконання інших укладених договорів;

7.1.3 надавати медичні послуги поза межами договору про надання таких послуг за рахунок коштів районного бюджету за цінами (тарифами), що встановлюються нею самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законодавством України, - за фіксованими (регульованими) державними цінами (тарифами);

7.1.4 приймати рішення про розподіл свого доходу з урахуванням вимог положень п. п. 7.3.7 та 10.2 цього Статуту.

7.2. За погодженням з Органом управління та Наглядовою Радою Лікарня має право:

7.2.1 самостійно здійснювати іншу ніж надання медичних послуг господарську діяльність за наявності незавантажених для виконання договору про надання медичних послуг за кошти районного бюджету виробничих потужностей та за умови, що здійснення такої господарської діяльності не матиме негативного впливу на якість та доступність медичного обслуговування для населення;

7.2.2 одержувати кредити під виконання договору про надання медичних послуг за кошти районного бюджету;

7.2.3 створювати філіали, відділення та інші відособлені підрозділи з правом відкриття поточних і розрахункових рахунків і затверджувати положення про них.

7.3 Лікарня зобов'язана:

7.3.1 забезпечувати надання медичних послуг відповідно до договору про надання медичних послуг за рахунок коштів районного бюджету та інших укладених договорів;

7.3.2 забезпечувати своєчасну сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету та до державних цільових фондів згідно з законодавством України;

7.3.3 забезпечувати цільове використання закріпленого за нею майна та виділених бюджетних коштів;

7.3.4 здійснювати будівництво, реконструкцію, модернізацію, капітальний ремонт основних фондів, а також забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей;

7.3.5 створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки;

7.3.6 здійснювати заходи з удосконалення організації своєї діяльності;

7.3.7 здійснювати заходи з удосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної заінтересованості як у результатах особистої праці, так і у загальних підсумках діяльності лікарні, забезпечувати економне і раціональне використання споживання і своєчасні розрахунки з працівниками підприємства;

7.3.8 виконувати норми і вимоги щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.

8. Організаційна структура та організація роботи Лікарні

8.1 Структурними підрозділами Лікарні є

• Стаціонарні відділення :

Терапевтичне відділення з неврологічними та дитячими соматичними ліжками

Хірургічне відділення

Акушерсько – гінекологічне відділення

- Інфекційне відділення

Анестезіологічне відділення з ліжками інтенсивної терапії

• Відділення швидкої та невідкладної медичної допомоги

• Поліклінічне відділення

• Центр первинної медичної допомоги :

Золочівське відділення сімейної медицини

Лютівське відділення сімейної медицини

Писарівське відділення сімейної медицини

Одноробівське відділення сімейної медицини

Конгресівське відділення сімейної медицини

В. Рогозянське відділення сімейної медицини

Довжанське відділення сімейної медицини

Одноробівське І відділення сімейної медицини

Переможанське відділення сімейної медицини

Феськівське відділення сімейної медицини

Удянське відділення сімейної медицини

• Клініко – діагностична лабораторія

• Стоматологічне відділення

• Господарська служба

• Адміністрація з інформатично – аналітичним відділом

• Бухгалтерія

8.2 Порядок внутрішньої організації та сфера діяльності структурних підрозділів Лікарні затверджуються Керівником Лікарні за погодженням з Органом Управління.

8.3 Структурні підрозділи Лікарні використовують надане їм майно на основі права оперативного використання майна в обсязі, що встановлюється Керівником Лікарні.

8.4 З метою забезпечення своєї господарської діяльності Лікарня забезпечує найм працівників, які мають відповідну професійну підготовку та кваліфікацію, що відповідають вимогам чинного законодавства.

8.5 Функціональні обов'язки та посадові інструкції працівників Лікарні затверджуються її Керівником.

8.6 Надання медичних послуг Лікарнею забезпечується у цілодобовому режимі в порядку, що встановлюється Керівником Лікарні з урахуванням вимог відповідного законодавства щодо забезпечення доступності для населення невідкладної медичної допомоги та законодавства про працю.

9. Управління Лікарнею та громадський контроль за її діяльністю

9.1 Управління Лікарнею здійснює Золочівська районна державна адміністрація (Орган управління) на основі відповідних повноважень, делегованих їй Золочівською районною радою.

9.2 Орган управління:

9.2.1 за погодженням з Засновником призначає на посаду та звільняє з посади Керівника Лікарні;

9.2.2 за погодженням із Засновником затверджує статут Лікарні та зміни до нього;

9.2.3 здійснює контроль за додержанням статуту та приймає рішення у зв'язку з його порушенням;

9.2.4 здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є у комунальній власності територіальних громад району та закріплене за Лікарнею;

9.2.5 погоджує фінансовий план та план розвитку Лікарні, що затверджуються її Керівником, та здійснює фінансовий контроль за її господарською діяльністю;

9.2.6 укладає з Лікарнею договори про надання медичних послуг за рахунок коштів районного бюджету;

9.2.7 звітує перед Засновником та Наглядовою Радою про виконання переданих йому повноважень щодо управління Лікарнею.

9.3 Орган управління не має права втручатися в оперативну діяльність Керівника Лікарні та у діяльність Наглядової Ради.

9.4 Поточне (оперативне) управління Лікарнею здійснює її Керівник, який призначається на посаду та звільняється з неї Органом управління.

9.5 Керівник Лікарні:

9.5.1 самостійно вирішує питання діяльності Лікарні за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника, Органу управління та Наглядової Ради;

9.5.2 несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Лікарні, результати її господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності підприємства, якість послуг, що надаються Лікарнею, використання наданого Лікарні комунального майна і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Лікарнею договорів;

9.5.3 самостійно визначає структуру управління і встановлює штати Лікарні (за погодженням з Органом Управління);

9.5.4 діє без довіреності від імені Лікарні, представляє її у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від її імені документи та делегує право підпису документів іншим посадовим особам Лікарні;

9.5.5 користується правом розпорядження майном та коштами Лікарні відповідно до законодавства та цього Статуту;

9.5.6 укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків розрахункові та інші рахунки;

9.5.7 у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Лікарні;

9.5.8 забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації;

9.5.9 у строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про буд-які зміни в даних про Лікарню, внесення яких є обов'язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності;

9.5.10 приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Лікарні, а також інші передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин;

9.5.11 звітує про діяльність Лікарні перед Засновником, Органом управління та Наглядовою Радою, готує на їх запит відповідні документи;

9.5.12 вирішує інші питання, віднесені законодавством, Органом управління, цим Статутом та контрактом між Органом управління та Керівником Лікарні до компетенції Керівника Лікарні.

9.6 Громадський контроль за діяльністю Лікарні здійснює Наглядова Рада, яка є ініціативним та дорадчим органом Засновника та дорадчим органом Керівника Лікарні.

9.7 До складу Наглядової Ради входять:

9.7.1 одна особа з числа жителів району, призначена рішенням Золочівської районної ради;

9.7.2 по одній особі від кожної з територіальних громад району, призначеній рішенням відповідної селищної та сільських рад;

9.7.3 одна особа, обрана таємним голосуванням на загальних зборах трудового колективу Лікарні (з правом дорадчого голосу).

9.8 Наглядова Рада є правомочною на період поточної каденції Золочівської районної ради та рад територіальних громад, що входять до складу району. Після обрання нового складу районної ради та рад територіальних громад району новообраний склад зазначених місцевих рад, керуючись положеннями пунктів 9.7.1 та 9.7.2 цього Статуту обирає нових членів Наглядової Ради.

9.9 Інші члени Наглядової Ради, ніж особа, зазначена у пункті 9.7.3 цього Статуту, не можуть бути працівниками Лікарні.

9.10 Більшістю голосів шляхом таємного голосування члени Наглядової Ради обирають з свого числа Голову, заступника Голови та Секретаря Наглядової Ради.

9.11 Всі члени Наглядової Ради здійснюють свою діяльність на громадських засадах без оплати і на час участі у засіданні Наглядової Ради мають право на звільнення від виконання своїх трудових обов'язків за місцем роботи із збереженням заробітної плати на підставі письмового повідомлення Голови Наглядової Ради чи особи, що його заміщує.

9.12 У засіданнях Наглядової Ради з правом дорадчого голосу беруть участь Керівник Лікарні та представник профспілкової організації працівників Лікарні.

9.13 Засідання Наглядової Ради проводяться не рідше ніж один раз у три місяці після закінчення кварталу, але в разі необхідності можуть проводитися частіше. Засідання Наглядової Ради скликає її Голова або в разі відсутності Голови – заступник Голови Наглядової Ради.

9.14 Засідання Наглядової Ради є правомочним у разі участі в ньому не менше половини членів Наглядової Ради.

9.15 До повноважень Наглядової Ради належать:

9.15.1 Подання Засновнику та Органу управління пропозицій та думки з питань щодо:

• зміни або припинення договору про надання Лікарнею медичних послуг за рахунок коштів районного бюджету;

• продажу старого та придбання чи прийняття у дарунок чи у якості гуманітарної допомоги нового обладнання;

• перепрофілювання чи припинення діяльності Лікарні, її реорганізації, розширення чи обмеження предмету її діяльності;

• преміювання Керівника Лікарні;

9.15.2 Подання Керівнику Лікарні, Засновнику та Органу управління пропозицій та думки з питань щодо:

• фінансового плану Лікарні;

• річного звіту про виконання фінансового та інвестиційного планів Лікарні;

• банківських кредитів та асигнувань;

• використання коштів резервного фонду Лікарні, зазначеного у пункті 10.2 цього Статуту;

9.15.3 Розробка регламенту діяльності Наглядової Ради Лікарні та подання його на затвердження Засновнику;

9.15.4 Затвердження правил внутрішнього розпорядку діяльності Лікарні за поданням Керівника Лікарні;

9.15.5 Розгляд скарг і пропозицій, поданих особами, які користуються послугами Лікарні (за винятком справ, що підлягають розгляду органами державного управління, контролю та нагляду у сфері охорони здоров'я та суду);

9.15.6 Внесення пропозицій органу, який виступає замовником за договором про надання Лікарнею медичних послуг за кошти районного бюджету, щодо можливого внесення змін до зазначеного договору;

9.15.7 Погодження змін до статуту Лікарні та подання думки щодо цих змін Засновнику та Органу управління;

9.15.8 Інші повноваження, що витікають з цього Статуту.

9.16 Дорадчо-консультативним органом Керівника Лікарн є Медична Рада Лікарні. Регламент діяльності Медичної Ради затверджується Керівником Лікарні.

10. Господарська та соціальна діяльність Лікарні

10.1 Головними критеріями ефективності господарської діяльності Лікарні є виконання її фінансового плану та зобов'язань, встановлених договором про надання Лікарнею медичних послуг за кошти районного бюджету.

10.2 Якщо по завершенню фінансового року після здійснення всіх витрат на забезпечення надання медичних послуг згідно з договором про надання таких послуг за рахунок коштів районного бюджету, покриття матеріально-технічних і прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці , оплату відсотків по кредитах банків, сплати податків та інших обов'язкових платежів у розпорядженні Лікарні є залишо
Олег пише:
у розпорядженні Лікарні є залишо
Буфер обміну не витримав такої нагрузки..

додано через 58 секунд:

Кхм-кхм.. Продовжуйте, пане Олег
До 2004 року лікарня була державною установою, і гроші які йшли на фінансування лікані надходили на рахунок лікарні, як державної установи. Тобто зараз посередником в фінансових справах є Міська рада. і тут починиються проблеми щодо виплати зарплати людям. недоримання умов Колективного договору тому що появився ще один "нахлебнік", який тоже хоче дармових грошей то Міська рада.
Тобто Міська рада під приводом контролю за фінансуванням прибирає до рук частину того ж фінансування?
Alexis пише:
Тобто Міська рада під приводом контролю за фінансуванням прибирає до рук частину того ж фінансування?

Щось тіпа того.
Олег,
там не про той Золочів йдеться!
Цитата:
... Золочівського району Харківської області...

У нас Львівська область

Не знаю, правда, чи то принципово...