Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Проблеми школи

Автор Повідомлення
Проблеми школи
Проблеми шкіл. Найбільшою проблемою шкіл - то є компютерне забезпечення, інтернет а також книжки.
Проблема шкіл набагато ширша... ремонти... старі меблі... аварійна каналізація... і там купа проблем... там потрібні меценати.. держава не зтягне
На кожну школу потрібно ідивідуальну котельню.
Та ну їх - ти школи
Re: І знову школа !
Олег пише:
Проблеми шкіл. Найбільшою проблемою шкіл , то є компютерне забезпечення, інтернет а також книжки.

Найбільшою проблемою шкіл є тупе керівництво на самій горі. Є в нас і інтернет, є і книжки, нема розуму щоб розумно розподілити гроші!
А откуда у них возьмутся деньги? Они вроде на госбюджете
Ну так з бюджету і беруться... А шо, ні?
Місько Калушка пише:
Та ну їх - ти школи
А де твої діти будуть вчитися?
Alice пише:
А откуда у них возьмутся деньги? Они вроде на госбюджете

Шановна! А що в Україні нема в бюджеті грошей? Грошей валом, просто використовують їх не на те шо треба. Наприклад відшкодовують ПДВ на експорт для тіньових фірм, які возять товар тільки на папері, а там дорога моя, сотні мільонів доларів. Про це всі відкрито говорять, але ніхто нічого не робить як колись так і тепер!!!
Мені здається, що приклад по утриманню школи треба брати з 'Школи Радості'. На мою думку, це досить вдале поєднання зацікавленості викладацького персоналу із спроможністю батьківських комітетів.
nam ne potribna platna shkil'na osvita!
Я згоден шоб вчителі отримували зарплату з моїх податків, відрахованих від такого мого прибутку, який дозволив би існувати тут хочаби на рівні найбідніших португалів. Тобто: повинно вистачати на їжу, побутові товари, оплату проживання і ше залишається на виплату кредитів на машину і житло. Це РЕАЛІЇ найбідніших европейців. Я категорично непогоджую, щоб моя дитина отримувала 'знання' від вчителя, стурбованого нестачею мінімальних людський реалій европейців!!!
Як на мене, проблема також і в самій програмі освіти, бо в голову учневі намагаються запхати всього і побільше - зараз гортаю свої старі зошити з біології і з жахом пригадую, як доводилося вчити про те, що мені зараз абсолютно не потрібне
Ага, а ше прикол в тому, шо діти в 7 класі вчать з біології те, шо студенти на 3 курсі в медінституті.
Те що стосується дітей, то круто!
А от про студентів, прикро! Які з них лікарі будуть?!
то навпаки за дітей переживати треба, бо хто з них в 11 років запам"ятає шо таке Аденозинтрифосфорна кислота.
Альонка пише:
11 років
це не 7 клас, а 5 клас.
VIA пише:
це не 7 клас, а 5 клас
та яка різниця скільки років, проблема в тому, що дітей вчать не потрібним речам, я рахую, що в Українських школах вчать забагато непотрібним речам, в принципі те саме і в ВУЗах, я наприклад зовсім не розумію навіщо при в ступі в магістратуру здавати філософію
massimo пише:
дітей вчать не потрібним речам
повністю згідна.
Меже ви всі і праві. А от справді потрібним речам дітей зараз ніхто не вчить.
Мене в школі вчили також багатьом наукам, які в житті не пригодилися, зате, прищепили своїми настойчивими уроками історії-любов до цього предмету, і тепер-я цікавлюся історією бо люблю її, бо цікаво дізнаватися уже самій багато ну справді інтересних фактів яких я ще незнала(взагалі по професії не маю нічого спільного з історією-це як хоббі чи що...)
Я от помітила, що за період навчання в універі добрячий шмат вивченого в школі забувся.
Зараз в школі в 3 класі починають задавати завдання на таку тему:написати твір "Моя сім"я" і дитина пише все так як є, правду що тато сидить безвилазно в Москві а мама на роботі, по цих творах відповідні контролюючі служби можуть зробити певні висновки , або намалювати маму і тата, а чи є психолог який вивчає ці малюнки, через такий малюнок дитина скаже правду про свою сім"ю, тобто про стан в сім"ї і також розкаже про свій характер. Напраклад коли дитина малює в темних тонах всою картинку, це говорить що вона більш людина більш з філософським складом розуму.
То не правда про малюнки. Багато дітей малюють в сірих тонах бо не мають інакших олівців. А ше багато просто люблять такі кольори. Якшо я люблю сірий, чорний і білий кольори, то чого я маю малювати салатовим?
Альонка пише:
То не правда про малюнки. Багато дітей малюють в сірих тонах бо не мають інакших олівців.

То щось дивно? Що не має кольорових олівців? По малюнках дитини можна прослідкувати її характер. Я питаю чи є в школах психологи які на додаткових уроках би вивчали особливості характеру дитини?
Олег пише:
Я питаю чи є в школах психологи які на додаткових уроках би вивчали особливості характеру дитини?

В "Школі радості" нема. А треба було б.
В 1 школі є психолог. І шо з того??? Її всі обминають десятою дорогою.
Видно тому психологу батьки не скидаються на "подачки", тому він ставить всім погані діагнози.
А він взагалі діагнози не ставить. Просто деколи всякі анкетки дає заповнювати.
Чому ж тоді її всі оминають? Це серед школярів вважається "постидно" відвідати психолога? Це ж іще не психіатр.
AVB пише:
Це ж іще не психіатр.

Я думаю що не має проведено відповідної роз"яснювальної роботи? То напевно скорше всього.
В тому то вся і біда, що не проведено по реорганізації шкільної філософії від совкової нічого! От і виходить, що і той психолог в тій школі покищо нідочого.
я вважаю що наявність психолога у житті людини - це відсутність у цьому житті батьків, коханої людини, друзів
massimo пише:
я вважаю що наявність психолога у житті людини - це відсутність у цьому житті батьків, коханої людини, друзів

Ну то трошки може забагато взято, але попередити деякі негативні фактори в житті тої людини я думаю можна би було.
Олег ким психологом?
massimo пише:
Олег ким психологом?

Роз"яснювальною роботою психолога.
Олег я плачу з того, що ти тут написав. Яка може бути роз"яснювальна робота психолога, де ти у нас бачив доброго психолога. Оті дівчатка після інститутів, то є психолог який може допомогти, та вони ше самі не знають що в тому світі робити, прийшла молоденька на роботу за 400 грн., тут думай як кінці з кінцями звести, практики немає ніякої, а тут діти
Олег пише:
Олег я плачу з того, що ти тут написав.

Я тоже плачу з тої зарплати яку получають наші вчителі чи психологи
AVB пише:
тому то вся і біда, що не проведено по реорганізації шкільної філософії від совкової нічого!

Правильно каже AVB. І що найгірше, то те, шо головне керівництво освіти ніби замуроване. Гроші роблять людей дикими. Навіть якшо хтось знайдеться з добрими намірами, з бажанням вдосконалити шкільну (і не тільки) освіту, то він реально майже нічого не може зробити. Його не пустять. В загальному.
Але!
В конкретному. Дуже багато залежить від директора школи. Просто вчитель (а особливо директор) - це не має бути людина випадкова. Це просто ВЕЛИЧЕЗНА відповідальність - робота з дітьми!!! Це треба дуже любити і бути готовим на великі жертви зі свого боку + мати педагогічний хист. У світі є школи, які перетворилися з найгірших шкіл міста (району) в найкращі. Вони подолали злочинність і наркоманію серед учнів. І це все завдяки доброму керівнику. Побільше би нам таких...
Я, як лиюдина з 10-ти річним стажем освітянської роботи хотів би зауважити, що майже у кожному з ваших повідомлень є велика частка істини. Це зумовлено тим, що отримавши освіти, покинувши стіни школи ми з часом отримуємо життєвий досвід і можемо порівняти те що нам дала школа із тим що ми хотіли б там отримати. Взагалі існує три освіти у житті кожної людини. Перша шкільна або схоластична. На жаль 70% схоластичних знань не можна використати у реальному житті. Асе саме вони роблять нас тими ким ми є. Друга- професійна. І третя - життєва. Остання триває до самої смерті. І саме вона є найбільш важливою!
Щодо психологів у школі, то психологічна служба на мою думку є дуже потрібна. Взагалі, у США психологи досить багато заробляють. Хвилює інше, як вона організована. Дійсно, як було сказано з дітьми працюють діти, або не кваліфіковані спеціалісти яких призначили на цю посаду бо невистарчає навантаження. Саме структурні і методичні промахи в організації цієї служби, рівень розвитку суспільства є причиною того що робота психолога зводиться до анкет і бесід з "проблемними"дітьми. Але спитайте себе як часто батьки спілкуються з психологом...
1. В основному на посаді психолога в школах працюють просто вчителі які і поняття що робити не мають(навіть вчорашні студенти-психологи справляться краще, адже інститут таки які не які але знання таки дає, ніхто зразу досвіду не має)
2. Батьки чомусь асоціюють психологів з психіатрами(та й деякі діти також), тому і обходять стороною.
А ще проблемою в освіті Золочева є те, що не вивчається російська мова!!! Факультатив це одне, а чому не ввести в програму як обов'язковий предмет??? Адже, що буде якщо російську зроблять другою державною??? А в Києві, наприклад, всі спілкуються саме російською?
Светусик пише:
Адже, що буде якщо російську зроблять другою державною???
Вот когда Дума РФ введёт вторым гос. языком украинский - тогда дёргаться будете. А пока, народ, не старайтесь под всех ложиться. Раскладушка может не выдержать.
Та ну? А ти якою мовою спілкуєшся??? Необов'язково прямо таки всім розмовляти російською мовою, але елементарні правила правопису вивчити можна! Це в житті знадобиться.
На разных общаюсь. Можно самостоятельно.
Може комусь буде цікаво, Відділ освіти Золочівської РДА
Светусик пише:
А ще проблемою в освіті Золочева є те, що не вивчається російська мова

І це, як виявилось, є просто глобальною проблемою
Зовсім не те, що діти в 9 років курять в туалетах, дівчата матюкаються.

Светусик пише:
Необов'язково прямо таки всім розмовляти російською мовою, але елементарні правила правопису вивчити можна! Це в житті знадобиться.

А чому не вивчати іспанську? Це фактично друга чи третя мова, якою розмовляє третина світу. Чому так хвилюватись за російську?
VIA пише:
А чому не вивчати іспанську?

а шо в нас вже більше як пів країни розмовляє іспанською?
шо іспанською, шо російською, а проблем то не меньшає, а навпаки
Основна проблема школи №4 це її директорка. Так як вона керує то школа може залишитись без дітей. З кожним роком все менше і менше дітей дають батьки до четвертої школи. хочу почути Вашу думку дорогі золочів"яни.