Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Проблеми школи

Автор Повідомлення
В 4 школі є "Вільна профспілка" і нею керує п. Заяць, якшщо не помиляюся? Тоді чому вона не доказує свої права?
А хто директорка 4-ї школи? І в чому проблема керування?
А хіба наша профспілка, щось може вирішити?

додано через 13 хвилин 50 секунд:

Чому в інших школах є багато дітей, а в четвертій закриваються класи, нема годин? Вся проблема в керівництві, а значить не вмієш керувати , то треба робити якісь висновки!!!
Ну-у-у-у-у..... Щодо школи №4 то, мабуть, краще послухати учнів, випускників і батьків дітей, що там навчаються. А так, з боку судити дуже важко. Мені, як, колишньому викладачеві зрозумілі речі сказані вище. І, чесно кажучи, вони заслуговують на увагу. Як на мене, сучасна освіта дуже формалізована і віддалена від реального життя. Дітям забиають голову всякою фігнею, яку вони ніколи не зможуть використати у сучасному житті. Майже відсутня спеціалізація і профорієнтація у навчанні. Велика глупість - обов'язкова повна загальна середня освіта. Тай що говорити, наша освіта досить таки корумпована. Не треба нарікати на директорів- вони практично нічого не вирішують. Вони лише можуть моніторити навчальний процес. А решту все (кадрова політика, програми, і таке інше) за них вирішують. Інша справа, що зараз в колах педагогічних присутній страх і зневіра. Праця вчителя оплачується слабенько, постійно якісь конспекти, відкриті уроки, перевірки, показники давлять і таке інше. А попробуєш щось доказувати, то тебе премією накажуть, навантаження знімуть та й ще маса засобів для впливу є інших. Я як пригадую педради на яких мусів сидіти, аж нерви беруть. Типова радянщина. Хто чим займається, хто газету читає, хто кросворди розгадує, хто дрімає. Нарадою там і не пахне, скоріше це спосіб шуганути, привстидати, довести плани адміністрації і тому подібне.
Найбільшу відразу у мене викликають відкриті уроки, а точніше їх обговорення. Слід визнати, що більшість відкритих уроків слід називати показовими уроками або показухою. А там як Бог дасть, як поставиш гарну "каву", якщо в милості у начальства то і повезе, а як ні, то змішають з болотом ким би ти не був. Парадоксально почути коли людину нагороджують грамотами, званнями, а спитаєшся про неї у випускника відповідь - мудило. Чому так думки різняться? Чому так в суспільстві і серед молоді не поважають цю професію? Колись діти пішки кілометри йшли до школи, а тепер з уроків втікають. Вийди в центр в навчальний час - купа молоді і всім побарабану.
bam пише:
Як на мене, сучасна освіта дуже формалізована і віддалена від реального життя. Дітям забиають голову всякою фігнею, яку вони ніколи не зможуть використати у сучасному житті. Майже відсутня спеціалізація і профорієнтація у навчанні. Велика глупість - обов'язкова повна загальна середня освіта

правільна. некуй штани просижувати в школі. читати навчили. писати-так шоб міг сі розписати. щитати? та можна і не вчити-всьо равно нема шо щитати. ше можна навчити тримати лопату і напільнік-і в шахту або на хверму. тожи ні панімаю нашо тим малолєтнім бандітам літиратура чи всяка там філозофія-тіко голову си забивати. Нє?
який жи ти бам йолоп. прасті, мадератор. нє сдіржался. проблема не в школі чи учнях. проблема в тім шо таких вчителів як бам таки багато
bam пише:
Чому так в суспільстві і серед молоді не поважають цю професію?

ну а зашо тибе поважати? га?
А слабо вчителям організувати уроки так, щоб всі вони могли бути відкритими?

Найбільше мені на подобається, що вчителі не хочуть(а можливо і не вміють) вчитися. Скільки коштів затрачається на різноманітні курси підвищення кваліфікації і т. д. Там обовязково розказується про нові тенденції в освітньому процесі, і т. д., але вчителі по привичці нарад напевно
bam пише:
Хто чим займається, хто газету читає, хто кросворди розгадує, хто дрімає.

От і маємо те що маємо
Думаю багато хто зі мною не погодиться, але проблеми школи, перш за все
виникають із проблем освіти на рівні дебілів ( А МОЖЕ І ШКІДНИКІВ!), починаючи з нашого Міністерства освіти. У нас надто багато і надто інтенсивно вчать різного непотребу, який дуже часто непригоджується в житті.
Ось приклад наведений в газеті"Експрес" двохрічної давності. Одна наша вчителька познайомилась з директором школи з Данії( до речі країни , яку визнала ООН "найбільш сприятливу" для життя), одружились. Через, якийсь час
приїхали разом до Львова , і директор дав інтерв"ю "Експресу". Він просто жахнувся нашими шкільними програмами. Він сказав, що в Данії випускниця школи не знає, хто такий Мєндєлєв, але вміє шити на на швейній машинці і цілком достатньо володіє кулінарним мистецтвом.
ти мож забув, вона ( дитина) ще готується до подружнього одностатевого життя. як гей-підер або лєзбі. В Данії до цього добре готують, навіть практичні заняття є
і правільна. на куа їй той мінділєїв? жерти вміє приготува гти-і фатить з неї. ти рома би хотів собі таку жінку? мені от цікаво-якщо той директор такий самий як його учениця , то скільки витрималанаша жінка з ним?
невже важко зрозуміти-людина має бути всесторонньо розвинута! а вам всьо хочецця на швейній машинці. або дояркою. скоро точно поговорити не буде з ким
містер ІКС пише:
ти мож забув, вона ( дитина) ще готується до подружнього одностатевого життя. як гей-підер або лєзбі. В Данії до цього добре готують, навіть практичні заняття є
БРЕД ПОВНИЙ, як не маєш що сказати, то краще нічого не говори.
Васілій пише:
правільна. некуй штани просижувати в школі. читати навчили. писати-так шоб міг сі розписати. щитати? та можна і не вчити
Ти видно в школі штани не просиджував, від того так грамотно пишеш, і хід думки в тебе епатажний (відповідає аватору).
Васілій пише:
ну а зашо тибе поважати? га?
- тебе точно нема за що!
Васілій пише:
проблема не в школі чи учнях. проблема в тім шо таких вчителів як бам таки багато
- от тут ти не правий. Таких як я мало. Я зміг переступити через гордічть і тепер не мучусь як більшість. А ти, друже, почитавби який бред гониш. Інакше не скажиш, хочиш показати який ти креатив. А знаєш як таких вчителі називають? Догадався?! Во!
Наша система освіти одна з кращих в світі. Це загально визнано. Правда, тепер стараються її знеславити всякими болонськими процесами. А в цій же Данії, Англії, не кажучи вже про Америку діти тупі, половина дітей неграмотна, яке там їсти варити, вони не вміють нормально писати та рахувати, не кажучи вже, щоб на мапі знайти Україну. От і для задурманення пустило це суспільство корені сексуального збоченства, педофілії, дурисвітства, порно, насильства. звездних воєн , реклами презервативів, антиглобалісти , критики священних символів других народів та релігій та іншої чортівні. А що роблять ці дикуни - коли масово палять машини, магазини, стріляють в школах дітей та вчителів, вбивають на вулицях. Прикро. що Ви хочете такого тут, не розумієте, що наша освіта -найкраща в світі, хоча це лише залишок старої перевіреної поколіннями радянської, яку бере на озброєння Японія та другі мудрі держави.

додано через 4 хвилини 28 секунд:

Подивіться тільки на їх тупі фільми прожиття та школу їх тупих дітей. Придурки, одним словом
bam пише:
- от тут ти не правий. Таких як я мало

ти ні понял. я мав на увазі що багато з такими ж поглядами на процес навчання. а зато шо кинув-маладєц. хоча кинув бо зряпдата напевно маленька була? нє?
bam пише:
від того так грамотно пишеш

bam пише:
почитавби який бред гониш

від того шо брєд написаний грамотно(тобто без граматичних помилок)він не перестає бути брєдом я маю наувазі цей от перл:
bam пише:
Як на мене, сучасна освіта дуже формалізована і віддалена від реального життя. Дітям забиають голову всякою фігнею, яку вони ніколи не зможуть використати у сучасному житті. Майже відсутня спеціалізація і профорієнтація у навчанні. Велика глупість - обов'язкова повна загальна середня освіта. Тай що говорити, наша освіта досить таки корумпована. Не треба нарікати на директорів- вони практично нічого не вирішують. Вони лише можуть моніторити навчальний процес. А решту все (кадрова політика, програми, і таке інше) за них вирішують. Інша справа, що зараз в колах педагогічних присутній страх і зневіра

і ше одне-чому як нема думки то всі зразу починають обговорювати грамотність. аватар. підпис. Га?
Васілій пише:
від того шо брєд написаний грамотно(тобто без граматичних помилок)він не перестає бути брєдом я маю наувазі цей от перл:

Колись давно був один чоловік... Він говорив що земля крутиться навколо сонця. Його за це вважали богохульником і спалили. Якщо бог не дав можливості зрозуміти то що поробиш... Смикаєш?
bam пише:
Колись давно був один чоловік... Він говорив що земля крутиться навколо сонця.

та накуа ти мині ти казки розказуєш? нашо забиваєш голову всякою фігньою
яку я не зможу використати в своєму цікавому і насиченому життю пастуха ти ше мені розкажи про то як касмічєскіє караблі бараздят прастори всілєннай . я після восьмого класу пішоф получати профнавики пастуха і не потрібна мені та
bam пише:
обов'язкова повна загальна середня освіта.
ти не подумай-я не якийсь там тілігєнт. я таке ж бидло як і ти
вісім класів-і на фєрму учітєль, мля
містер ІКС пише:
наша освіта -найкраща в світі

Колись була! Зараз вона не годиться. Усе неможливо вивчити навіть за 5 життів, не те що за одне, а ще його потрібно вміти застосувати.
містер ІКС пише:
А в цій же Данії, Англії, не кажучи вже про Америку діти тупі, половина дітей неграмотна, яке там їсти варити, вони не вміють нормально писати та рахувати, не кажучи вже, щоб на мапі знайти Україну.

Звичайно що ми більше знаємо всякої фігні, яка нам пригодиться хіба що для розгадування кросвордів. Тим не меньше школа повинна віднайти в дитини здібності до того, чи іншого напрямку, і зосередитись на його поглибленому вивченню.
містер ІКС пише:
стараються її знеславити всякими болонськими процесами

Погоджуюсь, що копіювати все західне це ознака тупості, проте як казав Тарас Григорович:
Т. Г. Шевченко пише:

Учітеся, брати мої,
Думайте, читайте,
І чужому научайтесь,
Свого не цурайтесь.

Це і є велика мудрість, яку чомусь забувають при реформуванні освіти
Зовсім не згідний, шо нашу освіту треба реформувати. Навіть в такому жахливлму стані вона всеодно значно краща за ті, шо є в більшості "прогресивних" країн. Просто треба строгий режим поліцайський ввести. Вкрав - в тюрму!
Та й переборщувати теж зле. Як в дитини є бажання малювати, а не цифри складати, то це не означає, шо школа повинна нехтувати базовим рівнем знань дитини, а дозволяти їй розслабитись і мазюкати фарби 10 чи 12 років. Шоб бути Паганіні чи Да Вінчі треба ним народится, а школа цього ніяк не приклеїть. А от дибілів повипускає то точно.
AVB пише:
Зовсім не згідний, шо нашу освіту треба реформувати. Навіть в такому жахливлму стані вона всеодно значно краща за ті, шо є в більшості "прогресивних" країн.

Не погоджуюсь повністю. Навіть якщо вона краща, в чому сильно сумніваюсь, сьогодні, то без реформування, завтра вона буде в задниці. Нічо не стоїть на місці і це треба враховувати, особливо в навчанні.
Головне не напартачити, сім раз подумати, а вже тоді робити, а не навпаки. Бо наприклад Ви проти реформ, бо привикли шо вони всі до одного місця, і розумієте шо з такими реформами, вона, школа, вже сьогодні буде в тому самому мягкому місці.
Васілій пише:
ти не подумай-я не якийсь там тілігєнт. я таке ж бидло

Як кажуть говорити треба тільки за себе!
Всесторонньо бути розвиненим , це-цікаво, і дівчатам такі хлопці цікаві.
А от вже подружнім жінкам, такі чоловіки -ні. І що з того всестороннього розвитку, яке в основному пригоджується для розв"язування кросвордів. А чоловік не вміє відремонтувати кран, замінити масло в автомобілі, полагодити праску. Я вже не кажу про більш складні речі! Подібне відноситься і до жінок, пізнання, яких в кулінарії закінчується приготовленням кави чи чаю.
Як виступав в свій час Сталін на відкритті московського метро." Наш спеціаліст всесторонньо розвинений, а свою справу знає так собі. А в буржуазного спеціаліста розвитку майже ніякого , а свою справу знає добре".
От чого наші можновладці люблять лікуватися за кордоном. Адже там немає всесторонньо розвинених лікарів!
roma пише:
Всесторонньо бути розвиненим , це-цікаво, і дівчатам такі хлопці цікаві.
А от вже подружнім жінкам, такі чоловіки -ні.

Ну ти рома і далпаьоп! ніпабаюсь етого слова
roma пише:
чоловік не вміє відремонтувати кран

кран сі ламає раз на п"єть років. а розмовляти з чоловіком-дибілом тре кожний вечір. так шо пачуствуйті разніцу
roma пише:
А чоловік не вміє відремонтувати кран, замінити масло в автомобілі, полагодити праску.

БЛІЛ ти чото запутався.
Невже ті лікарі , у яких
Васілій пише:
наші можновладці люблять лікуватися за кордоном

вміють крани ремонтувати? Навпаки, як казав Задорнов(приблизна цитата) "На питання в забугорному готелі -Звідки всі росіяни вміють ремонтувати зливні бачки в туалеті, йому більше нічого не залишалось відповісти, як: -А у нас в школі такий предмет викладають"Устройство сливного бачка"
Вести діалог з особами, які судячи з правопису або зовсім не вивчали української мови( було таке в радянські часи: звільняли від вивчення української мови!) або вивчаючи знали її не більше, ніж на "2"( при теперішній
12 бальній системі! ) складно . Та не буду вдаватися до їхнього брудного і вульгарного лексикону.
Конкретніше. Іде мова не про те, щоб лікар ремонтував крани чи вчитель мурував. Іде мова про те, що щоб випускник закінчуючи школу знав основні навики для подальшого життя. А наша школа їх не дає.
Ще буде конкретніше. Щодо хімії і Мєндєлєва. В дев"ятому класі на її вивчення, я як пам"ятаю потратили цілий місяць. Хто з теперішніх юзерів пам"ятає, що таке спін? Чи актиноїди чи лантаноїди? Цілий місяць було потрачено на те, що на уроках хімії ми малювали схеми розміщення електронів на орбітах атомів.
Чи це було потрібно нам в повсякденному житті? Що це нам давало для повсякденного життя? Одна наша випускниця викладає в інституті, і вона теж призналася, що це їй було не потрібно. І лише викладаючи в інституті , вона взнала, що той же Мєндєлєєв був супермайстер по виготовленню чемоданів, і
що завдяки ньому горілка стала 40гр., що було закріплено царським указом.
roma пише:
Іде мова про те, що щоб випускник закінчуючи школу знав основні навики для подальшого життя. А наша школа їх не дає.

а шо в нас поголовно вже всі сироти? а тато з мамою нашо? най вчат. хіба не мають часу-бо горшки в іспанії виносять. але то не проблема школи виходячи з твоєї логіки, рома, дітей тепер не потрібно вчити рахувати в стовпчик бо в житті то стопудово не згодиться.
roma пише:
Цілий місяць було потрачено на те, що на уроках хімії ми малювали схеми розміщення електронів на орбітах атомів.
Чи це було потрібно нам в повсякденному житті?

а чим воно тобі помішало в повсякденному житті? панімаїш дуже багатьом(навіть більшості) в житті взагалі нічо не тре знати. і шо? не тре їх вчити? і жити потім серед дибілів? тягнули вас камуністи вгору-а ви всьо в болото хочите вернутись голова в людини для того шоп думати. вчитись. а не шоп в неї їсти. невже важко зрозуміти-знання не можуть бути зайвими! людина повинна вчитись-і не тільки в школі. а все життя
УЧЄНЬЄ-СВЄТ.
А НЄУЧЄНЬЄ-ЧУТЬ СВЄТ І НА РАБОТУ
roma пише:
І лише викладаючи в інституті , вона взнала, що той же Мєндєлєєв був супермайстер по виготовленню чемоданів, і
що завдяки ньому горілка стала 40гр., що було закріплено царським указом.

дуже шкода насправді шо є такі тупі викладачі невже їй не соромно признаватись в своїй дрімучості? чим тут є хвалитись?
roma пише:
Вести діалог з особами, які судячи з правопису або зовсім не вивчали української мови( було таке в радянські часи: звільняли від вивчення української мови!) або вивчаючи знали її не більше, ніж на "2"( при теперішній
12 бальній системі! ) складно .

і наканєц. хочиш вір. хочиш нє-диктант напишу не гірше тебе. хоча щось мені підсказує шо набагато краще
Васілій! Які там диктанти!!! Ти тільки в останньому реченні зробив аж десять граматичних помилок! М"яко опустися з неба на грішну землю і г р у н т о в н о сядь за вивчення співучої української мови.
А щодо оптимізації шкільної програми і навчального процесу, то про це вже говорили і спеціалісти з освіти. Тільки віз і нині там! І в школі завдають дітям такі завдання, які навіть самі розумні з них, без батьків не можуть виконати.
Як ось наприклад в першому класі "Бог сотворив усе на світі , і мене теж".
Це все треба намалювати!
roma пише:
"Бог сотворив усе на світі , і мене теж".

цікаво на якому то уроці такі завдання? в нас світська держава і релігія відділена від держави. тобто або ти м"яко кажучи п..... ш. або батькам бігом в районо. а як не поможе то в прокуратору. І фсьо буде порядок зразу
roma пише:
І в школі завдають дітям такі завдання, які навіть самі розумні з них, без батьків не можуть виконати.

та батьки для того і є шоп помагати своїм дітям. Нє?
roma пише:
Васілій! Які там диктанти!!! Ти тільки в останньому реченні зробив аж десять граматичних помилок!
і це не рахуючи стилістичних!
От цікава думка... Коли ви приходите до лікаря лікуватися він не питає як Вас лікувати чи який Вам поставити діагнос, він прото робить свою роботу якщо дійсно фахівець. А в цій темі людина, судячи з грамотності якої, з ходу її думки і культури має, далеке відношення до школи. З таких безграмотних і меззмістовних повідомлень тема і рейтинг втрачає і форму стає таким, що втрачає привабливість інтелегентних, думаючих і освітчених людей. Я вже казав, що в будь-якому поважному форумі такого клієнта вже б давно забанили. Видно адмін з ним однієї думи і одного рівня.
Бам. ти менше форму розглядай . ти напиши де я по суті неправий.
bam пише:
Видно адмін з ним однієї думи і одного рівня.

та так-напевно розумний чоловік бо дурак типу тебе дійсно давно би вже забанив
bam пише:
і це не рахуючи стилістичних!

давно відомо-якщо в голові пусто-аффтар починає вишукувати граматичні і стилістичні помилки. доречі. не знаю як це зробити але може хто придумає-можна було бпровести на форумі олімпіаду з укр мови. шоп раз і навсігда закрити тему грамотності га? підагоги?
roma пише:
Іде мова не про те, щоб лікар ремонтував крани чи вчитель мурував. Іде мова про те, що щоб випускник закінчуючи школу знав основні навики для подальшого життя. А наша школа їх не дає.

Вона і не повинна нічого давати. Школа повинна виявити потенціал учня, а для цього потрібно розглянути основи багатьох предметів.
Те що забагато грузять, то правда, але і відмовитись від вивчення біології, хімії, фізики, трудового навчання і т. д. неможливо. На них повинно встановлюватись, до чого в учня потенціал, де він себе може краще проявити(тобто виявити майбутніх науковців, аптекарів, лікарів, будівельникв, слюсарів і т. д.). А вже потім кожен вчить те що треба для обраної спеціальності в вузах, а не в школі.

PS у виділеній мною цитаті, також не без помилок. Це ж форум, а не диктант, чи твір, тому нагружати людей за граматику не потрібно, тимбільше якщо й сам робиш помилки.
Voshkaniridze І де ж, ви друже побачили помилки ? Хіба, що в стилістиці? Чи кілька не там, розставлених ком? Звісно Інтернет не диктант з української мови, і я на відміну від бам проти блокування юзерів , які не грамотно пишуть. Та хвалитися, що ти напишеш на мінімальну позитивну оцінку (хоча б!) диктант з української мови, коли не можеш правильно написати на цій же мові своє ім"я???
Тепер щодо навчання. Наука і шкільна освіта не повинна бути відірвана від
практичного життя. Інакше вона перетворюється в чисту схоластику, яка нікому не потрібна. Дітям не потрібно забивати голови всякими дурницями, типу законів Ома, Бернуллі, Максвелла, правил свердлика і т. д. Замість фізики, хімії, географії повинен бути один предмет- природа! В повному об"ємі повинні викладатися лише українська мова і література, вітчизняна історія, математика(хоч це і гімнастика -розуму")дещо скорочено. Кожен день, як у Фінляндії, урок фізкультури, уроки трудового навчання треба збільшити. В старших класах учні могли б вивчати і здавати(за бажанням!) екзамени на права категорії 1А (скутери).
І звісно повинен викладатися такий предмет , як" безпека життєдіяльності", і я б добавив "і виживання". Він викладається, але не достатньо, і звичайно повинна бути комп"ютерна азбука.[/b]
roma пише:
не потрібно забивати голови всякими дурницями, типу законів Ома, Бернуллі, Максвелла, правил свердлика і т. д.

І що ми тоді отримаємо??? Повернемось до камяного віку, чи будемо тупо рабами, які тілько те і вміютьт, що лопатами махати і біля станка стояти. А розробляти ті станки хто буде, мовчу вже за нанотехнології і т. д.
roma пише:
Кожен день, як у Фінляндії, урок фізкультури, уроки трудового навчання треба збільшити.

А ше й музики, бо без музики хлопцям з мязами цвяхи колотити чи крани ремонтувати скучно буде.
roma пише:
Дітям не потрібно забивати голови всякими дурницями, типу законів Ома, Бернуллі, Максвелла, правил свердлика і т. д. Замість фізики, хімії, географії повинен бути один предмет- природа! В повному об"ємі повинні викладатися лише українська мова і література, вітчизняна історія, математика(хоч це і гімнастика -розуму")дещо скорочено.

пля. я не хочу жити з такими ідіотами в одній країні. а шо буде як воно зі своїми ідіоцкими "ідеями" доберецця до влади? капєц просто.
Школа повинна навчити дитину думати, аналізувати, вчитися. Практичним навичкам виживання діти повинні вчитись в сім"ї. для того є тато , мама, дідо бабця, вуйко стрийко брати сестри.... Ше раз для тих хто в танку-я не хочу жити серед тупого бидла. і я думаю ніхто не хоче. тому маємо вимагати від школи високого рівня викладання по всіх предметах! Гуманітарних і точних, праця чи фізкультура. Ми живем в 21 віці-наші діти мають право бути РОЗВИНУТИМИ всесторонньо. Ніхто не знає що йому знадобиться в цьому житті-фізика чи музика. Але після закінчення школи дитина має мати уявлення про світ в якому живе і розвинутий естетичний смак. Ну невже рома ти хочиш шоп твою дитину вважали рагульом? Ніпанімаю
Проблема школи лише в правильних викладачах і правильній організації навчального процесу.
А програми деякі потрібно ЩЕ БІЛЬШЕ розширювати далі, за рахунок оптимізації занадто розтягнутих предметів. Іменно оптимізації, а не тупо викидати.
При грамотному підході молоді люди легко ловлять в 1,5-2 рази більше знань, навіть самі того не замітять.
Alexis пише:
При грамотному підході молоді люди легко ловлять в 1,5-2 рази більше знань, навіть самі того не замітять.

Сагласін. побільше загружати-може дурь менше буде сі чипала. а от шо саме складне(хоча це й дивно)-це вложити в голову батькам шо саме вони а не школа відповідають за те шо виросте з їх чада.
Думаю в даному питанні всі одноголосно вирішили шо не бути нашим дітям поголовно поварами-сантехніками. Тому висуваю нову проблем.

Чи не здається вам, що вчителі настільки зосередились на навчанні, що забули про виховання дітей. І це не їхня вина, просто намагаючись втовкти в голови учнів побільше всього (не використовуючи грамотного підходу Alexis-а), просто не мають часу. Ба навіть більше, дехто з них("педагогів"), зриває свої емоції на дітях.

І не треба мені зразу закидати, що виховувати мають батьки. Так батьки мають виховувати (дома, на вулиці і т. д.), але їх нема в школі, і там має виховувати вчитель.
Батькам дійсно нема коли виховувати. Простіше здати дитину в школу.
І викладачам за виховання ніхто не доплачує. Їхня задача - не тільки викладати матеріал, а й контролювати щоб дитина його успішно засвоїла. А останнє, враховуючи іппанут.. ой індивідуальний характер кожної дитини, - непросто.
Тому їм простіше не займатись новаторством а притримуватись старих методів. Свої нерви дороже.
За вчителів!
Alexis пише:
Батькам дійсно нема коли виховувати. Простіше здати дитину в школу.

Якщо батькам нема коли виховувати, то нашо такі батьки взагалі????
Я ж говорю не про те що батьки не повинні виховувати, а про те, що вони не можуть виховувати дитину, коли вона в школі.
Як усюди звучить "навчально-виховний", а не просто "навчальний" процес у школі, а отже вчителі зобовязані не лише навчати, а й виховувати. А про те
Alexis пише:
Свої нерви дороже.

то не про вчителів, в такому розумінні як це розумію я.
Яке там виховання! Батькам треба заробляти гроші, і на ту саму школу також!
Побори на школу і педагогів досягли в Україні нечуваного розмаху!
Цитата:
Основна проблема школи №4 це її директорка. Так як вона керує то школа може залишитись без дітей. З кожним роком все менше і менше дітей дають батьки до четвертої школи. хочу почути Вашу думку дорогі золочів"яни.

+ 1 000 000
roma пише:
Яке там виховання! Батькам треба заробляти гроші, і на ту саму школу також!

Ну з такими переконаннями, мені тебе шкода. Так і бачу собі картину:
"Рома все життя горбатиться, рубить бабло по повній, все для дітей. Але на виховання часу не хватає. Проходить час, і от Рома в своїх 80 заходить до хати, де лижить така жирна і лінива худобина(децко), з роботи, втомлений і одним словом нікакой. І от те 50 річне дєцко, яке в житті ніц не зробило каже: "Батя, гони бабло, похмилитись треба? І кстаті зганяй в магазин, бо хліб кінчається, а потім не забуть мені мешти почистити, бо дощ бувм". І Ромцьо, шо робити, памятаючи, як в 25 літ його синулька, його золотце, для якого він на все готовий, побив за те шо грошей на сто грам не дав, йде виконувати всі дєцкіні забаганочки"
Я рахую, що все залежить від директора, як організує процес так і він буде іти. Для того і є директор школи. а директорка школи №4 зовсім не в свому кріслі сидить.

додано через 2 хвилини 9 секунд:

joze пише:
а директорка школи №4

Кому шо, а курці просо. Якщо вже так вона вчителям не симпатизує, то в чому проблема, зробили збори, обрали нового директора та й по всьому.
А хто то директорка в 4-й школі?

додано через 27 секунд:

І в чому звинувачується?
Voshkaniridze. По -перше не хами, я до тебе не хамив, і в Москві з тобою не "горбатився". А по -друге, якщо не маєш аргументів, то собі тихенько сядь вдома, відійди від комп"ютера, попий кавуську, і якщо дозволяє здоров"я, жінка і гроші, більш сильніші напої , не забувши звичайно закусити. І вже після цього "пішли" всіх, і мене в тому числі на...
А тепер, що саме друже , тобі не подобається? Що освіта в нас добра? Що вона більшість нас задовільняє ? Що вона дає дітям те, що потрібно для самостійного
життя, що шкільна програма не перенасичена ? Та негативно до нашої школи і освіти не ставиться навіть лінивий. Що в школі не обдирають батьків у вигляді
щорічних обов"язкових платежів і різноманітних відрахувань? Я розумію, що освіта не дофінансовується і їм важко? А кому легко? Звичайно беруть не тільки в освіті і школі. Та день народження класного керівника знають всі в класі батьки.
А хто знає день народження свого дільничого лікаря чи дільничого міліціонера?
Тобто відрахування від батьків в школі поставлено на плановий потік. Мені не важко і я можу заплатити , але для багатьох батьків , це-важкий, навіть не посильний груз.
Розумію, що професії сантехніка , менш престижні ніж, лікаря, вчителя, економіста, бізнесмена. Але і вони потрібні суспільству.
А робити так, щоб людина закінчувала консерваторію, а потім пішла торгувати на базарі капустою. Це вже нікуди не годиться . І це результат нашої освіти!
roma пише:
А робити так, щоб людина закінчувала консерваторію, а потім пішла торгувати на базарі капустою. Це вже нікуди не годиться . І це результат нашої освіти!

Ще одною проблемою освіти є те, що вона не вчить учнів, як вони мають себе застосувати в житті.
roma пише:
По -перше не хами, я до тебе не хамив, і в Москві з тобою не "горбатився".

Я не хамив і не збирався, я просто описав те що зараз відбувається, і що буде з тими батьками, які як і ти дотримуються правила:
roma пише:
Яке там виховання! Батькам треба заробляти гроші, і на ту саму школу також!

roma пише:
Та день народження класного керівника знають всі в класі батьки. А хто знає день народження свого дільничого лікаря чи дільничого міліціонера?

А хто це придумав? Невже не батьки? Я думаю що батьки, причому ті яким
roma пише:
не важко і я можу заплатити

Причому вражає те, що всі бідкаються, але один наперед одного намагаються переплюнути всіх з своїм подарунком, чи випускним і т. д. Це вже як змагання якесь.
roma пише:
Розумію, що професії сантехніка , менш престижні ніж, лікаря, вчителя, економіста, бізнесмена. Але і вони потрібні суспільству.

Але погодься, що неможнуть всі бути сантехніками, тому закинути фізику, хімію і т. д. просто нереально.
roma пише:
Що освіта в нас добра? Що вона більшість нас задовільняє ? Що вона дає дітям те, що потрібно для самостійного життя, що шкільна програма не перенасичена ?

Добра чи погана? Я б вибрав щось посередені. Реформи неохідні. Всі це розуміють, але не розуміють які саме.(я також не знаю, тому і обговорюємо всі тут)
Якщо збільшити фізкультуру і трудове навчання, ти думаєш, учні будуть краще підготовленими до самостійного життя? Ну не знаю. В мене була стандартна програма і якось сам додумуюсьяк шуруп прикрутити, та цвяха забити.
Чи перенасичена шкільна програма? Думаю що ні. В неї ще треба добавляти і добавляти. А от подання матеріалів треба однозначно змінювати.
Олег пише:
проблемою освіти є те, що вона не вчить учнів, як вони мають себе застосувати в житті

Не зрозумів взагалі. Мені здається це те саме що навчити когось кохати, чи ненавидіти. Тут не навчиш, тут кожен має прийти сам, своїм ходом.
Не в тому справа , чи треба вчити якісь певні предмети чи ні? А в тому, що воно дає в житті? Реально дає! В школі я був срібним медалістом. Фізику, хімію знав , не те, що дуже добре, майже ідеально(так говорили вчителі!) А що воно мені це дало?
Майже нічого. Далі інститут , мізерні, навіть злиденні заробітки, недовільна дружина моєю зарплатою( а теща взагалі слів не вибирала), і якби друзі не взяли в Москву, то б дуже сутужно б мені було. І не сидів би я навітьзараз біля комп"ютера і не прийшлося взагалі б вести цю дискусію(не було б за , що коп"ютер купити ).
Так датчани і американці в порівнянні з нами значно менш освіченіші, можна навіть так грубо сказати , дурніші. Але ті ж датчани десять років нам поставляли інсулін, інакше б наші діабетики давно б вимерли. І зараз в Україні є свій інсулін, але до сих пір люди жаліють за данським. Ось ми такі грамотні і розумні, але навіть хорошого інсуліну не можемо зробити! А що з грипом? Марлеві пов"язки веземо з Індії, Китаю, вже не кажучи про Польщу, Угорщину, і навіть задрипану Румунію. І так все. Виробляємо космічні ракети, кращі танки і грузові і літаки, а не можемо зробити самотійно нормальний(вже не кажучи добрий, легковий автомобіль!) І хто ж ми тоді є ? Європейська Зімбабве(така є бідна держава в Африці!) з космічними ракетами, а наш народ вся Європа вважає за білих "негрів" і відповідно відноситься до нас!
Блін, не міг скоріше то написати, тепер понятно до чого ти вів. Та ми тут обговорюємо не те як ставляться до докторів наук і т. д. Хоча навіть при такому ставленні не варто гробити освіту. Я всетаки надіюсь, що колись і в нас цінуватимуть розумних людей(в матеріальному плані), але якщо зараз загробити всю систему освіти(виключивши хімію, фізику і т. д.), то коли це станеться не буде таких людей.
voshkaniridze пише:
Блін, не міг скоріше то написати, тепер понятно до чого ти вів.

Точно. Рому в ігнор як нєудачнєга
roma пише:
А що воно мені це дало?

Рома! Ти прост мудак абикнавєнний. їхай в маскву і лажи плітку Ну а шо? якшо людина говорить шо освіта йому нічо не дала-то про шо можна говорити. чи ти думав шо получиш освіту і будиш як в саюзі палучать ставку маладого спиціаліста? авоткуй! нам такі не потрібні. нам потрібні ініціативні. рішучі. людина повинна вчитись все життя. япардон, можи де був зарізкий

додано через 1 хвилину 24 секунди:

roma пише:
А в тому, що воно дає в житті?

Реально реальні поцани учацца стрілять
Буде колись в Україні... Вся тільки справа в тому, що і ми всі невічні. А щодо невдах, то це не по моїй адресі. Ось ті , що в мусорці риються... Чи регулярно лежать після чергового перепою, "прикрашаючи" міський краєвид. Хоч проблеми
освіти і школи їх не хвилюють.
А хто хоче йти в науку, нехай вчиться! Доктора наук і академіки в нас не бідують!