Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Моя професія

Моя нинішня професія (спеціальність)
Моя робота - це моє покликання 36%   4
Ще не визначився (лась) 9%   1
Це не моє - буду змінювати 18%   2
Мені все рівно, лиш би нормальні гроші платили 36%   4
Всього голосів: 11
Автор Повідомлення
Моя професія
Розповідаємо, яка в кого професія. Чи працюєте за покликом серця?
Деколи з часом приходиш до таких висновків, що то не твоє, моя робота нервова і вредна, тобто тут я поклав багато злоров"я і ні за шо.
Перелічую:
Агент, менеджер з продажу, експерт, помічник начальника зміни, інженер-механік, кухар, домогосподар.
Вчився я на геодезиста (землеміра по простому ). Працював за спеціяльністю, і навіть троха успішно. Поки не пішов робити "абищо" за полюдяні гроші. Але і там мені сподобалось
Скажу так. Якщо не дві лівих, або в голові ручнік не зломаний, то на будьякій посаді людина буде почуватись зручно. А це запорука задоволення від професії.
Я - юрист, наразі ще доУчуюсь і поєдную науку з роботою, точніше роботу з наукою, так як більше часу на роботі, працюю за спеціальністю і отримую нормальні гроші (нормальні в тому розумінні, шо наразі альтернативи, навіть з приблизно-подібною зарплатою, не зустрічав). Повністю задоволений (поки-що) своєю професією! Один мінус - потрібно мати сталеві нерви, але вже звик не звертати уваги на всякі нервотрьопки, стараюсь все таке пропускати повз вуха, і на голову легше і здоров'я бережу...
vaymut пише:
юрист, наразі ще доУчуюсь і поєдную науку з роботою, точніше роботу з наукою, так як більше часу на роботі, працюю за спеціальністю