Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Проблема сміття в місті

Автор Повідомлення
Не можна їхать в неділю у ліс
На пікніки
Нема того лісу.
Хулігани-гади вбили коня,
Збили росу, вчинили пожежі (с) ВОПЛІ ВІДОПЛЯСОВА
Куди дивиться влада???


Чистий Львів

На некультурну поведінку молодим львів’янам відтепер вказуватимуть відомі особистості України. Першим учасником соціального проекту Львівської міської ради, який спрямований на профілактику таких негативних явищ серед молоді, як засмічення вулиць міста, некультурна поведінка, розпивання алкогольних напоїв у громадських місцях, став репер Вова зі Львова.

Він записав аудіо- та відеоролик соціальної реклами, який із понеділка транслюватимуть на львівських телеканалах і радіостанціях. Також заклики виконавця будуть розміщені на біґбордах. А такий куплет Вова зі Львова виконує у ролику:

Випив пива біля кіоску, пляшку там і лишив.

Горішків, сухариків, чіпсів поїв і насмітив.

Покурив, здоров’я опустив.

Асфальт бичками забруднив.

І, може, нехотячи, та місто брудом завалив.

А тут будуть жити сини твоїх синів.

Крім того, варто пам’ятати

Настанови своїх батьків.

Досить зайвих слів, вірю – ти все зрозумів.

Шануй рідне місто, бо то є наш Львів.


Виконавець каже, що взяв участь у цьому проекті, бо не хотів втрачати шансу звернутися до людей із проханням бути культурнішими і не засмічувати місто.

– Звісно, цієї проблеми не вирішити одним роликом, – зазначив у коментарі “Газеті” Вова зі Львова. – Але починати з чогось потрібно. Я хочу агітувати людей не смітити у власній домівці, якою є Львів. Думаю, багато хто прислухається до цього. Чи сам ніколи не смічу на вулицях? Сказати, що ніколи – не можу, проте надзвичайно рідко. Відтак у мене завжди повні кишені карток поповнення рахунку мобільного телефону, обгорток від цукерок і чеків із крамниць.

Ролик зі зверненням до львів’ян Вови зі Львова транслюватимуть близько трьох тижнів. Оскільки це соціальна реклама, телеканали, газети і рекламні агентства розмістять її безкоштовно. Міська рада заплатить лише за виготовлення самого ролика. Як повідомив “Газету” Остап Процик, начальник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин Львівської міської ради, один такий кліп коштує в середньому близько ста доларів. Учасники проекту, зі свого боку, пропагуватимуть культуру в місті також безкоштовно.

За словами пана Процика, наразі передчасно говорити, хто стане наступним учасником соціального проекту міської ради Львова. Тривають переговори з Віталієм Кличком, Русланою, Олегом Скрипкою та Василем Вірастюком.

– Це люди, які традиційно беруть участь у різних соціальних акціях, і думаю, їхнє звернення може мати вплив на людей, – пояснив він. – Адже ми хочемо, щоб акція не просто відбулася, а дала певний результат. Щоб львів’яни реально замислилися над тим, як покращити культуру поведінки в місті. Відтак проект буде тривалим, бо за місяць чи два цього не поясниш.

Джерело: Львівська Газета.
Ті гасла гарно підкріплюються ще парочкою муніципалів...