Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Наші магазини

Автор Повідомлення
Хороша фраза
Alexis пише:
"ше рас сука вякнеш, визаву санстанційу"

покупець майже завжди правий, тільки слово "сука" може викликати конфлікт і тоді покупець не буде правий. Але суть ясна: свої права треба захищати і це правильно.

На рахунок шустрості - так, це дуже добре. Та тоді виходить, що такі питання, як санітарні норми і професійна етика, які повинні стояти на першому плані, є другорядними, а це вже не правильно.
Inkognito пише:
Хороша фраза
Но-но! Це була шютка. Фраза "покупець завжди прав" - простий рекламний трюк. Да я б за таку фразу ше й міліційу порадив би визвати

Покупець і так захищений законом про захист прав споживачів. Йому прав хватає.. А шо(хто) захищає продавця за прилавком від підвипивших недорозвинених підлітків, хамуватих дорослих мудаків, занудливих ниючих бабульок ітд? Чим більше мурло, тим більше з себе VIP-клієнта строїть.. І нікого не гребе людський фактор - напр. на завелику здачу рідко звернуть увагу, а невидану гривню ше довго будуть згадувати.. І огризатись-то невигідно - покупець це прибуток, жалко втрачати, та ше і дзеленчати потім по всіх углах довго буде..

Но, повторюсь, такі продавці і клієнти - в основному винятки..
Alexis пише:
Фраза "покупець завжди прав" - простий рекламний трюк

там було слово "майже".

Alexis пише:
Покупець і так захищений законом про захист прав споживачів. Йому прав хватає..

В законі багато чого цікавого написано. А чи виконується воно?

Від підвипивших підлітків і дорослих мудаків продавця захистить ДСО (ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ОХОРОНИ), з бабульками тяжче, але всі ми знаємо, що старших треба поважати.
Людський фактор стосується всіх без виключення, як не старайся, він все рівно буде. В нас поки ще люди правлять, а не машиши, тай ті часом дають збій. А не додана або завелика здача це вже питання особистої порядності.
Alexis пише:
Чим більше мурло, тим більше з себе VIP-клієнта строїть..

Стопудово!

Inkognito пише:
В законі багато чого цікавого написано. А чи виконується воно?

Inkognito пише:
Від підвипивших підлітків і дорослих мудаків продавця захистить ДСО (ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ОХОРОНИ),

Так само, як виконуються закони, так само і продавця захистить дсо.
Ну шо поробиш, як в нас на кожному кроці зустрічаються підвипивші підлітки, дорослі мудаки і VIP-мурло. Мабуть через то закони не виконуються і дсо так працює . Бідося чорна. Напевно треба брати автомата і всіх ії
Alexis пише:
підвипивших недорозвинених підлітків, хамуватих дорослих мудаків, занудливих ниючих бабульок ітд

стріляти . І тоді на Землі будуть жити тільки прекрасні, милі і добрі люди, ні хто не буде занудно нити і буде рай .
СТОПУДОВО
А ви, пане Inkognito, не умнічайте, а спробуйте попрацювати десь так з місяць продавцем, але не в тихій ничці а в якомусь людному продуктовому, з чергами (не автоматними).. Сам..
Досить цікавий досвід, імхо (но нєрвний). За тиждень нормального клієнта від неадеквата на глаз будете відрізняти.
Заодно і поспілкуєтесь, підрахуєте їх популяризацію.
Стопудово!
Повірте, пане Alexis, у сфері послуг у мене було дві роботи, правда не продавцем, та з людьми довелось чи мало працювати і всі вони різні. Зараз я працюю не у сфері послуг, але колектив великий і психологію людську я дещо пізнав. Кожен день по трохи пізнаю. І якщо так ділити: на "неадеквата" і нормального, то поясніть, пане Alexis, які ваші мірки нормальності. Бо інакше розмова зайде в тупик.

Тепер подумай, всім не догодиш. Для когось і ти (нічого, що я на ти ), і будь-хто інший є, грубо кажучи, неадекват. Навіть людина, яку ти перший раз бачиш, може тебе невзлюбити по своїм, тільки їй зрозумілим причинам. Тому я вважаю, що ділити когось на адекватів і неадекватів грубо. Ти теж споживач, ким би не був, і споживаєш товари і послуги інших. Стопудово
Сфера послуг різноманітна. То консультантам в офісах є час і покурити і кавуськи попити і в психології пасєтітєля поковирятись.. В великому колективі і заникатись легше. А в продавця так не получиться. Їх багато - він один.

Inkognito пише:
І якщо так ділити: на "неадеквата" і нормального, то поясніть, пане Alexis, які ваші мірки нормальності
В даному випадку вони прості:
Клієнт: підходячи до каси знає шо хоче, в кошельку довго не ковиряється, здачу перераховує відійшовши від каси і багато не п.. дить. Він не на базарі.
Продавець: бистро і чітко оформляє заказ, чек-здача-наступний.. Він на роботі.
Перекинутись словом/улибкою - то є добре, но в міру.
Кстаті, прошу замітити, мова йде про клієнтів магазинів а не про людей в загальному.

Inkognito пише:
Тепер подумай, всім не догодиш
В сфері послуг - СТАРАЮТЬСЯ догодити. А продавцям в магазинах треба чітко і безпомилково реалізовувати товар належної якості. Мені, як клієнту, цього хватає.

додано через 4 хвилини 34 секунди:

Inkognito пише:
Для когось і ти (нічого, що я на ти ), і будь-хто інший є, грубо кажучи, неадекват
Якшо грубо кажучи, а не мягко гаваря - то це не так вже й погано
Alexis пише:
А продавцям в магазинах треба чітко і безпомилково реалізовувати товар належної якості. Мені, як клієнту, цього хватає.

згідний. Це підходить для продуктових магазинів, та інших місць, де реалізують продукти харчування, як відносини продавець-клієнт. Правда дещо ідеалізовано виходить. На практиці воно не завжди так. Недавно зайшов в маазин У Тараса, в магазині стояли ще 3 покупці, а продавщиця розкладала товар. В цьому магазині не буває великих черг і вільного часу в неї є досить і їй же вигідніше спочатку відпустити клієнтів, а потім можна спокійно складати, коли ні хто не стоїть над душею. Я не чекав, я пішов.
Є в нас деякі магазини де працює приблизно твоя "схема". Один з них, повторюся, ГУРМАН, де бабульок, які хочуть поговорити з продавцем ніхто не відшиває, не грубить їм, а просто культурно обслуговують. Я таких клієнтів не осуджую. Є декілька приватних підприємців, які розуміють, що хороше ставлення до покупців їм вигідне.
Alexis пише:
і в психології пасєтітєля поковирятись..

А копатися в психології це робота психолога. До речі це теж послуги. А в інших нема на то часу. Тут малося на увазі пізнання в ході роботи.


Гм... копатись в психології, я думаю, може кожна охоча більш-менш розвинена людина (відрізняючи для себе(!!!) адекватних, неадекватних, зануд, умніків і т. д. і т. п.).
Зрештою, це пуста балаканина для тих, хто не має шо робити. блаблабла
Рукавичка на Львівській дівчина-охорона і не чіпляється точно, просто носити гаманці з собою треба та дрібні гроші і всім буде добре.
Чому тут більше нічого не обговорорюють?
а шо тут можна обговорювати??? магазини ростуть як гриби після дощу.... всюди однакові товари, майже однакові ціни...
Майже....