Золочів Плюс
Форум міста Золочів

traffic account

Автор Повідомлення
traffic account
дайте хтось прогу для підрахування інтернет трафіку на одному компі
DU Meter
Трафік рахується на сайті
http://cso.lv.ukrtel.net/cgi-bin/traffic/client.htm
Там можна задавати різні часові інтервали для звітів.

Для вінди одна з найращих тут:
http://www.tmeter.ru/
дуже дякую за інфу, тобі просто великий ріспект
ше одне питання, яка прога потрібна, щоб рахувати обсяг переданої та прийнятої інформації з нету, при dsl зєднанні, і щоб вона записувала інфу у файл(бажано текстовий)
От я так дивлюсь зі сторони і в мене закрадається думка, шо тобі треба проконтролювати провайдера на предмет обмахування в трафіку. Я звичайно перепрошую, я маю рацію?
vj.Aver пише:
ше одне питання, яка прога потрібна, щоб рахувати обсяг переданої та прийнятої інформації з нету, при dsl зєднанні, і щоб вона записувала інфу у файл(бажано текстовий)

Та сама вміє, T-Meter, звіти формує теж.
AVB пише:
От я так дивлюсь зі сторони і в мене закрадається думка, шо тобі треба проконтролювати провайдера на предмет обмахування в трафіку. Я звичайно перепрошую, я маю рацію?

Завжди обов'язково треба контролювати! Довіряй, але перевіряй!

Стосовно ДСЛ з'єднання - там видається "зовнішня" адреса і трафік завжди буде більшим, ніж реально спожив абонент. Справа в тому, що в такому випадку зєднання до клієнта можуть ініціюватися "ззовні" і він реально платить ще й за те, що не скачував і не хотів скачувати.
Ну, дякую за просвітлення. Може і собі спробую поконтролювати. Хоча навіть якби мої показники і відрізнялись від тих, що у првайдера, якими механізмами можна врегулювати таку прблему? Хто буде мене слухати і дивитись мої папірці?
AVB пише:
Ну, дякую за просвітлення. Може і собі спробую поконтролювати. Хоча навіть якби мої показники і відрізнялись від тих, що у првайдера, якими механізмами можна врегулювати таку прблему? Хто буде мене слухати і дивитись мої папірці?

Перспективи не дуже. Залежить від провайдера.
По-перше треба переговорити із спеціалістами самого провайдера. Провести тестування і спробувати знайти причину розходжень. Далі приймати рішення чи миритися з такою ситуацією, чи змінювати провайдера.
Звісно, можна звернутися в товариство захисту прав споживачів, але, по-перше там мало спеціалістів в цій галузі, по - друге, результат може бути не на користь клієнта, по-третє, малого провайдера можуть взагалі закрити (тоді усе одно прийдеться змінити ) а для великого ніякі товариства не указ.
Отож краще полюбовно або голосувати ногами
Це корисна тема і досить доречно висвітлювати такі "слизькі" питання, тому шо, інтернет у Золочеві зараз лишень на своїй самій початковій стадії, і багато в чому можна наколотись.
Я так розумію, шо при заключенні договору на представлення інтернет-послуг клієнт повинен бути ознайомлений із своїми можливими інструментами реалізації цього договору. Хочу задати таке питання не тільки до ЦСО а усім місцевим провайдерам: чи відповідає ваш договір з клієнтом (якщо такий взагалі є) якимсь регламентуючим нормативам стосовно захисту прав споживача? Питаю тому, шо тема трафіка одна з найболючіших, і хто вже мав такі проблеми, той знає, шо той папірець (договір) у вирішенні цих проблем нічим не допоміг.
AVB пише:
Це корисна тема і досить доречно висвітлювати такі "слизькі" питання, тому шо, інтернет у Золочеві зараз лишень на своїй самій початковій стадії, і багато в чому можна наколотись.

Ну я би не сказав, що дуже "на початковій", ми займаємося цією справою з 2000 року, а для фізичних осіб з 2003 року. Ми працюємо абсолютно чесно і на 100% прозоро, тому нічого "слизького" в нас нема Від нашого клієнта вимагається лише вчасно оплатити послугу і повідомити про помічені ним проблеми. Ми, як і належно, робимо все решта.

AVB пише:

Я так розумію, шо при заключенні договору на представлення інтернет-послуг клієнт повинен бути ознайомлений із своїми можливими інструментами реалізації цього договору.

Клієнт читає договір, задає питання, отримує відповіді, і, зрешою, підписує його. Далі він отримує послуги, за реалізацію яких несе відповідальність провайдер.

AVB пише:

Хочу задати таке питання не тільки до ЦСО а усім місцевим провайдерам: чи відповідає ваш договір з клієнтом (якщо такий взагалі є) якимсь регламентуючим нормативам стосовно захисту прав споживача?

Є договір і ми робимо усе, щоб працювати краще, ніж це передбачено
останнім. Стосвно документів - дайте посилання про які саме йдеться.

AVB пише:

Питаю тому, шо тема трафіка одна з найболючіших, і хто вже мав такі проблеми, той знає, шо той папірець (договір) у вирішенні цих проблем нічим не допоміг.

Не буду говорити за інших провайдерів, скажу за нас.

У нас підраховується увесь трафік, який йде від комп'ютера клієнта в Інтернет та з Інтернет у напрямку комп'ютера клієнта на його замовлення.
Трафік рахується штатними засобами операційної системи з системною точністю.

Для зручності клієнтів у нас передбачено кілька тарифних планів для різних об'ємів споживання. На серверах встановлене програмне забезпечення, що дозволяє здійснити збереження інформації про спожитий трафік, та швидко отримати звіт по ньому. Кожен клієнт може постійно контролювати використання трафіку і прийняти рішення про безкоштовну зміну тарифного плану на найбільш вигідний для себе.

Про ймовірні проблеми. Найчастіше проблеми бувають такого характеру:

1. Через необережність користувача або недостатню захищеність його комп'ютер заразився вірусом, що призвело до високого споживання трафіку.

2. Оновлюється програмне забезпечення на комп'ютері клієнта.

3. Клієнт встановив програмне забезпечення, що суттєво завантажує канал.

4. Атаки та мережеві з'єднання до комп'ютера клієнта [за наявності "зовнішнього" IP]

Пункти 1-3 повністю залежать від комп'ютера користувача, впливу на який ми не маємо, але у випадку незвично великого споживання можемо повідомити про це клієнта.
Пункт 4 для більшості нашиз клієнтів не актуальний, бо комп'ютер клієнта може бути захищено від атак і з'єднань ззовні брендмауером та технологією NAT.

Щоб не сталося проблем, перерахованих в п. 1-3 ми рекомендуємо контролювати споживання трафіку не рідше 1 разу на день.
Стосовно користувачів, які використовують зовнішню IP адресу рекомендується встановлення захисного програмного забезпечення, що може допомогти зменшити небажаний трафік.