Золочів Плюс
Форум міста Золочів

А вам хамили в магазинах?

Автор Повідомлення
А вам хамили в магазинах?
Давайте створимо "чорний список" магазинів, у котрих вам відверто хамили. Адже усі ми хочемо привітного, або, бодай, цивілізованого обслуговування.
Почну з себе.
В моєму топ-листі першу сходинку, з велиииким відривом від інших, займає "Комісійний" - часто туди ходжу - він вдало росташований, і за браком часу, і враховуючи золочівські розкопки, останнім часом ходжу туда ще частіше. Звичайно, я розумію, робота продавця - робота доволі нервова, клієнти всякі бувають. Але останній випадок мені ну просто "виніс мозг".

Приходжу я днями в цей продуктовий, і так мені захотілося зефіру - ну просто сили нема. Дивлюся на прилавок в відділі тому що справа - є мій зефірчик - відкрита коробка, свіжий - рожевий і білий. Рожевого я ніколи не їла, завжди прошу тільки білий - тим більше якщо бачу що в коробці його багато ще і це не завдасть ніякого клопоту продавщиці.
я: добрий день, зважте мені, будь-ласка, шість штук білого зефіру
продавщиця мовчки набирає і ставить на вагу. Я бачу що вона мені чомусь набрала 3шт рожевого і 3шт білого
я: вибачте, але я просила тільки білий, а ви мені важите 3+3
продавщиця: НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ, МОЖЕТЕ ВЗАГАЛІ НЕ КУПУВАТИ

В мене аж мову відняло - такої відповіді я аж ніяк навіть у думках не могла уявити. Вот тому магазин комісійний - і продавщиця така повненька яка завжди робить вигляд що її відривають від чогось надзвичайно важливого - НОМЕР ОДИН в моєму анти-рейтингу.
А у вас є такі? Давайти ділитися інформацією Може власники раптом прочитають це і наведуть лад з персоналом...
Справа не в магазині, як такому, а в самому продавцю і його ставленню до своєї роботи. Якщо, напр, продавець на ставці або сидить за прилавком тільки для запису в трудовій - який йому смисл з вами церемонитись? Тут і власник не поможе - перевірено.
Так же само і в держструктурах..

додано через 1 хвилину:

От ви написали про магазин з колективом в десяток чол, шо одна вівця вам нахамила - але навіть в тому ж комісійному є і продавці які не нахамлять в принципі. Бо типу культурні. Тому, імхо, як писати - то краще про конкретну особу. Але це вже важче..
ну я тож якось нарвався. і тоже в комісійному. в горілчаному відділі. правда то вже було роки 2 назад. більше я туди не ходок
а більше і згадати нема про шо. всьо більш менш культур-мультур
Крутий магазин комісійний!!! Заходжу з жінкою, жінка купувала майонез. Майонез прострочений аж на місяць!!! Кажемо продавщиці - вибачте, але ваш майонез на місяць прострочений, відповідь та ж сама: Не хочете, не беріть! І в горілчаному відділі була хохма, працювала там якась малалєтка, купував горілку, вона була напевно вгашена, каже мені: шо ти на мене вилупився? Ну то ж треба було трохи її дати жару, пожаліла. З хамлом треба по хамськи!
Ну якщо вже про комісійний, тоді і мій випадок(я ходжу туди дуже рідко). Випадок стався у горільчаному(в рукавичці на касі була довга черга, тому вирішив зекономити час). Забіг в комісійний. Продавця нема. Чекаю... Чекаю... Чекаю... Продавець збоку в 2-х метрах від мене за мною наблюдає(певно шоб бува чого не поцупив), але я чекаю. Так пройшло кілька хвилин. Підходжу до продавця, що слідкував за мною, питаю де продавець з сусіднього відділу, а вона мені: "ЇЇ сьогодні вже не буде".
Блін ну важко це зразу сказати?
А як вам наш магазин оптики. Продавщиця хамло саме натуральне. Зі мною стався такий епізод: купив я в них окуляри для компа(150 грн!!!)
і через 12-14 днів сиджу за компом в цих же окулярах і прямо в менена очах ліве скло тріскає-самому не віриться, але факт. Я пішов до них, пробував договоритися, а мене навіть не захотіли слухати, нахаміли. Не раджу купляти там окуляри-якість гамно, викинете 150 грн на вітер.
nazarmw пише:
купив я в них окуляри для компа(150 грн!!!)

а шо то за знаки оклику? то тіпа дорого?
продавщиця хамло, бо незахотіла міняти? чи все таки хамила? при механічних пошкодженнях тобі нігде нічо не поміняє
Знак оклику там є, бо 150 грн не кожен день на вітер викидаєш. Вона реально хамила, бо навіть не захотіла слухати і сказала, що я все вигадую і брешу. Там пхають дешево скло, яке не здатне багаторазово гнутися навідміну від якісних товарів (але яж не міг навіть подумати, що таке може бути і хтось буде продавати такі окуляри). Поміняти можуть, якщо не пройшло 14 днів навіть якщо товар не сподобався (але при наявності чека, якого в нашій оптиці не дають), ну звичайно якщо не видно механічних пошкоджень, що і було в моєму випадку(корпус ідеальний, новенький, але як я і писав скло трісло просто в мене на очах).
Коли я заходжу до магазину, то хочу щоб до мене відносились так як я відношусь до своїх клієнтів. В більшості випадках, якщо мені не подобаеться продавець, я йду до іншого магазину.
Marusya пише:
йду до іншого магазину.
Тепер великий вибір торгових точок, то ж хамство можна і оминути.
Бували випадки, коли я ловила продавців на обмані. Це їм не подобалось - чула у свій адрес багато обурень.