Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Врятувати Асію Бібі

Автор Повідомлення
Врятувати Асію Бібі
Підписавшись під петицією можна посприяти звільненню Асії Бібі, яку за сповідування Христа засудили до смертної кари через повішання.

Американець Боб ван Зандт, президент компанії SonGear ініціював збір підписів під петицією про звільнення Асії Бібі . Організатори поставили мету зібрати 100 тисяч підписів.

До справи визволення пакистанської християнки, матері п’ятьох дітей, може долучитись кожен бажаючий. Коли набереться необхідна кількість підписів, петицію буде передано послу Пакистану в США Хусейну Хаккані, а її копію - Держсекретареві США Хілларі Клінтон.

Збір підписів проводиться за адресою:

www.petitionbuzz.com/petitions/asiabibi

Щоб долучити свій голос, потрібно у відповідних полях внизу сторінки ввести своє повне ім’я та адресу електронної скриньки (адреса на загал не відображатиметься). За бажанням, у полі «Notes» можна долучити коментар.

Український переклад петиції:

Петиція про звільнення Асії Бібі - християнки, засудженої на смерть у Пакистані

Послу Пакистану у Сполучених Штатах Америки Хусейну Хаккані

Копія: Державному секретареві Сполучених Штатів Америки Хілларі Клінтон

Я прошу Вас розглядати людей як істот, наділених особистістю, і з цієї причини добиватися безумовного та негайного звільнення Асії Бібі, що була несправедливо засуджена на смерть у пакистанській провінції Пенджаб 7 листопада 2010 р.

Пояснення

В чому полягав її злочин? Суд вважає, що вона вчинила богохульство перед сусідами-селянами, відстоюючи свою віру в Христа. Вона твердо заявляла про те, що Ісус вмер на хресті за гріхи людства та питала жінок-мусульманок, що зробив для них Мухаммед.

Незважаючи на тиск, вона відмовилась зректися християнської віри та перейти в іслам. Тоді її закрили в приміщенні та піддали насильницьким знущанням. Далі, в мечеті було проголошено, що її, з обличчям, вимазаним чорним, буде проведено напоказ селу на віслюці.

Щоб захистити її від такого насильства, Асію взяли під варту. Згодом офіційні особи, схилившись до вимог мусульманських провідників, несправедливо звинуватили Асію в богохульстві та засудили до смертної кари.

Ваш підпис під цією петицією послужить на підтримку звільнення Асії Бібі. Ми переправимо петицію до Державного департаменту Сполучених Штатів Америки та до Посольства Пакистану в Сполучених Штатах Америки.

Дякуємо за вашу підтримку.

Боб ван Зандт
президент та генеральний директор компанії SonGear.com
http://www.credo-ua.org/2010/12/37890
Та почитайте коран перед тим, як займатися нісенітнецею. Згідно законодавства країни вона вчинила злочин і буде справедливо покарана. І до лампочки суду тисячі підписів невірних, це тільки підігріє бажання скоріше привести вирок в дію. Єдине, що її (можливо) врятує - обернення в іслам, якщо їй таке пропонуватиметься. І тільки після цього вона може просити суд щодо зміни покарання на таке, що дає більший шанс вижити, наприклад, побиття палицями або камінням.
Зрештою, думаю, що акція орієнтована скоріш на збір e-mail, аніж на врятування Асі, адже тепер допомогти їй зможе лише чудо.
Справедливо покарана?

додано через 10 хвилин 18 секунд:

andry пише:
Та почитайте коран перед тим, як займатися нісенітнецею. Згідно законодавства країни вона вчинила злочин і буде справедливо покарана. І до лампочки суду тисячі підписів невірних, це тільки підігріє бажання скоріше привести вирок в дію. Єдине, що її (можливо) врятує - обернення в іслам, якщо їй таке пропонуватиметься. І тільки після цього вона може просити суд щодо зміни покарання на таке, що дає більший шанс вижити, наприклад, побиття палицями або камінням.
Зрештою, думаю, що акція орієнтована скоріш на збір e-mail, аніж на врятування Асі, адже тепер допомогти їй зможе лише чудо.

Так, можливо, її ніщо вже не врятує. Але ми повинні спробувати, хоча б для того, щоб підтримати тих християн, що живуть в Пакистані та інших мусульманських країнах. В іслам вона вже не перейде - 100 %.
Справедливість поняття дуже відносне, часто навіть навіть індивідуальне. Не буду цитувати Коран, але щодо законодавства ІРП знайшовся такий (правда трошки криво перекладений) текст:
Цитата:
Ісламська Республіка Пакистан використовує свій Кримінальний кодекс, що забороняє богохульство. Кримінальний кодекс передбачає покарання за богохульство до смерті. Звинуваченням у богохульстві часто піддають обвинуваченого у поліції, адвокатів і судових переслідувань, погроз і атак. Звинувачення іноді є прелюдією до заворушень. За Конституцією, офіційна назва Пакистану «Ісламської Республіки Пакистан». Більше 96% з 167 мільйонів громадян Пакистану (2008) є мусульманами. [1] Серед країн з переважно мусульманським населенням, Пакистан має суворі закони проти богохульства. Перша мета цих законів полягає в захисті ісламської влади. Згідно з Конституцією (стаття 2), іслам є державною релігією. Відповідно до статті 31 Конституції, борг країни щодо сприяння розвитку ісламського способу життя. Відповідно до статті 33, борг країни місницькі, расовими, племінним, релігійний і провінційних забобонів серед громадян [2]. Судді не обовязково повинні бути мусульманином, але це трохи не так. Елвін Роберт Корнеліус, християнин, був головним суддею Верховного суду Пакистану в 1960 році. Після генерал Зія-уль-Хак прийшов до влади наприкінці 1970-х, немусульманські судді були дуже рідкісні. У березні 2007 року суддя індус, Rana Bhagwandas, став діючий голова Верховного суду Пакистану. У 2009 році Jamshaid Rehmatullah, християнином, став суддею Верховного суду. [3] Деякі розділи Кримінального кодексу Пакистану складають її закони про богохульство. [4] § 295 забороняє пошкодження або осквернення місць відправлення культу або священного об'єкта. § 295 забороняє образу релігійних почуттів. § 295-B забороняє осквернення Корану. § 295-C забороняє наклеп пророка Мухаммеда. За винятком § 295-C, положення § 295 вимагає, щоб злочин є наслідком наміри обвинуваченого. Осквернення Корану позбавлення волі суті на все життя. Наклепі пророка Мухаммеда суті смерті з або без штрафу. (Див. нижче шаріату.) Якщо заряд закладений у відповідності з § 295-C, судовий розгляд має проходити в Сесійна суду з суддею, головуючим мусульманських [5]. § 298 говорить: § 298 забороняє використання будь-яких принизливі зауваження або представництв щодо мусульманських святих особистостей. § 298-B і § 298-C забороняє Ахмаді від себе, як мусульмани ведуть себе, називаючи себе мусульманами, прозелітизм, або яким-небудь чином «образі релігійних почуттів мусульман. Порушення будь-якої частини § 298 робить порушник карається позбавленням волі на строк до трьох років і підлягає також у вигляді штрафу. Ні виконання в судовому порядку особа, обвинувачувана у богохульстві стався в Пакистані. [6] [7] Стаття 45 Конституції записано: «Президент має право помилування, відстрочення та перепочинку, і переводити, призупинити або скасувати будь-який вирок Минуло будь-яким судом, трибуналом або іншим органом«. Федеральний шаріатський суд (FSC) є релігійним органом, який правив від того чи іншого права огидно заборони ісламу. Якщо закон огидно ісламу «, Президент у разі права щодо будь-якого питання в перелік федеральних органів законодавчої і одночасних Законодавчих списку, або губернатор у випадку будь-якого закону у зв'язку з питанням, не перераховані в жоден з цих списків, повинні прийняти заходи для внесення поправок до законодавства, з тим щоб привести такого закону або положення у відповідність до приписів ісламу «(Конституція, стаття 203D). У жовтні 1990 року постановив, що FSC § 295-C було б неприємно Ісламу, що дозволяє довічне ув'язнення в якості альтернативи смертної кари. Суд заявив, що "покарання за образу пророка ... Це смерть.» [8] [9] FSC постановив, що якщо президент не вжити заходів щодо внесення поправок до закону до 30 квітня 1991 року, то § 295 - C буде стояти змінити його рішення . Незабаром після винесення рішення FSC в 1990 році, єпископ Дані Л. тасліма подав апеляцію до Верховного суду Пакистану, який має право скасувати FSC. У квітні 2009 року Апеляційний шаріату колегія Верховного суду розглянула апеляцію. Заступник Генерального прокурора Ага Тарік Махмуд, який представляв федерального уряду, заявив, що Шаріат Апеляційний лави відхилив апеляцію, оскільки заявник не продовжувати його. Заявник не представив аргументів за апеляцією, оскільки заявник, згідно з повідомленнями, вже немає в живих. У зв'язку з цим, як видається, закон у Пакистані що особи, засуджені відповідно до § 295-C повинен бути засуджений до смертної кари з або без штрафу [10]. Богохульстві є частиною системи, яка сегрегації мусульман від немусульман, а також запобігає не-мусульман, що мають великий контроль над своїм життям [11]. несправедливість системи сприяє, сектантського насильства та насильства в стосунках між релігіями. [12] [13] Зазвичай жертви шиїтів, Ахмад, християн та індусів. [14] [15] [16] Влада практично не перешкоджає здійсненню нападу на представників меншин або покарати винних у релігії мотивованого насильства. [9] [7] [17] [11] У листопаді 2008 року уряд Пакистану Асіф Алі Зардарі призначений Шахбаз Бхатті як Федеральний міністр у справах меншин, і дав йому кабінет рангу. [11] На 4 вересня 2009, Бхатті заявив, що закони Пакистану богохульстві знаходяться на розгляді. [17] Ті, хто звинувачують у богохульстві, може стати об'єктом переслідувань, погроз і атак. Поліції, адвокатів і суддів може бути об'єктом переслідувань, погроз і нападів, коли в богохульстві питання. [11] [18] Ті, за звинуваченням у богохульстві, підлягають негайному тюремного ув'язнення, а більшість обвинувачених не мають під заставу запобігання самосуду. [11] [9] Вона є спільною для осіб, звинувачених у богохульстві, щоб бути в карцер для їх захисту від інших ув'язнених і охоронців. Як ті, хто відбував покарання за богохульство, ті, які були виправдані в богохульстві зазвичай піти в підпілля або виїхати з Пакистану. [11] [19] [7 опозиції] Пакистану про богохульство викликало Пакистан брати активну участь у міжнародній арені, в забезпеченні глобальної обмеження на свободу релігії або переконань, і обмеження на свободу вираження поглядів. У березні 2009 року Україна представила резолюцію ООН з прав людини Ради в Женеві, в якому міститься заклик світу для вироблення законів, спрямованих проти дифамації релігії. [11] Див богохульство. Між 1988 і 2005 роках, пакистанські власті звинуватили 647 людей зі злочинами відповідно до законів про богохульство. П'ятдесят відсотків людей, обвинувачених не були мусульманами. Двадцять з обвинувачених були вбиті незабаром після того, заряд був закладений. [20] [9] З 4 серпня 2009 натовп напав мусульманських фабрикант на ім'я Najeebullah та інших груп Sheikhupura в Пенджабі. Натовп вбила Najeebullah і два інших, і підпалили завод. Натовп скаржилися, що Najeebullah поклав застарілих календар, в якому містяться вірші з Корану, на столі. За цей злочин, обвинувачений співробітник Najeebullah в богохульстві. Робітники можуть перебувати в суперечці з Najeebullah над заробітною платою. [21] [22] На 30 липня 2009, сотні членів Сипахи-е-Сахаб, заборонили мусульманські організації, підпалювали християнські будинку і вбивали християн в місті панджабі Gojra і в сусідньому селі Korian. Proferred причиною насильства в тому, що християнин опоганив Коран. Крістіан натовпу відповіли. Зіткнення між мусульманською і християнською групи пішли на по 1 серпня 2009 року. [23] [24] [25] 28 січня 2009 року поліція заарештувала в штаті Пенджаб робочого і 4 студентів за богохульство. Всі заарештовані були Ахмаді. Звинувачення проти них було те, що вони написали «Пророк Мухаммед» на стіні туалету в сунітської мечеті. Старший суперінтендант поліції розслідування і повідомили в Міністерстві внутрішніх справ наприкінці березня 2009 року, що звинувачення було необгрунтованим. [26] [27] [11] У травні 2008 року поліції Пенджабу в'язницю Робін Сардар, християнські лікаря, за звинувачення в богохульстві, з вулиці мусульманським продавця, який хотів встановити себе перед клінікою Сардар в [28]. У лютому 2008 року Спеціального доповідача з прав Ради Організації Об'єднаних Націй з прав людини нагадав представник Пакистану в питанні про Раджа Fiaz Мухаммед Білал, Назар Закір Хусейн, Казі Фарук, Мухаммад Рафіка, Мухаммада Saddique і Гулам Хуссейн. Відповідно до отриманих повідомленнями, ці люди були членами Мехді Міжнародний фонд (МФО), мульти-віра установи використання містичних принципів р-н Ріаз Ахмед Гоар Шахи. Вони були арештовані 23 грудня 2005 в Wapda міста. Поліція конфіскувала плакати, на яких пан Гоар Шахи було показано, як «Імам Махді». 13 липня 2006 про боротьбу з тероризмом суд № 1 в Лахоре засудив кожного обвинуваченого до п'яти років позбавлення волі, зокрема, відповідно до § 295-A за те, що релігійні почуття обурення інших. З 27 серпня 2006 року, сім чоловік були затримані в Сахівале в'язниці, Пенджабі, де вони були змушені парад голі, і були, підвішений до стелі і били. облік укладених були розміщені поза клітини, і помилково повідомили, що вони були засуджені відповідно до § 295-C. З цієї причини вони постійно загрозам й залякування з боку тюремного персоналу, а також інших осіб. Один МФО членів були спрямовані кілька інших ув'язнених та сексуального насильства. Згодом інші співробітники сексуальному насильству, і штовхнув його спалювання недопалки в його анус. [29] На 28 жовтня 2007 року поліція заарештувала Мухаммад Імран про Faisalabad відповідно до § 295-B за обвинуваченням у підпалі Корану. Протягом трьох днів, поліція веде Imran у застосуванні тортур камеру, де катували. Тоді міліціонери відправили його до в'язниці, де інші ув'язнені напали на нього. Його тюремники покласти Imran поодинці не звертаючи уваги на його тілесних ушкоджень. 14 квітня 2009 суддя Додаткові Сесії випустила Imran. [30] 9 травня 2007 року, Раджа Ріаз, слуга, звинуватив свого господаря, Уолтер Фаза Хан Хан, 84, християнин, горіння Коран в його будинку. Поліція заарештувала Хана відповідно до § 295-B. сім'ї Кана, а інші говорили звинувачення Ріаз був частиною змови з метою взяти цінний будинок Хана і у нього землю. [31] [32] У квітні 2007 року за звинуваченням у богохульстві, поліція в Тоба Тек Сінгх в'язниці п'ять християн: Саламат Масіха, його син Рашид, а також їхніх родичів Ishfaq, Саба, і Дао Масіха. Звинувачення проти християн, що вони осквернили листках паперу, які носила ім'я пророка Мухаммеда. 25 січня 2009, власті випустили на свободу християн, і мусульманського духівництва погодився видати фетву який заявив, що звинувачення в богохульстві, є необгрунтованим [33]. Християн і мусульман до Пакистану засудив роман Дена Брауна «Код да Вінчі», як богохульство. 3 червня 2006, Пакистану заборонили фільм. Міністр культури Гулам Джамал сказав: «Іслам вчить нас поважати всіх пророків Всемогутнього Бога і деградація будь-якого пророка рівносильно наклепі на відпочинок.» [34] Двоє християн, літніх чоловіків Faisalabad, Пенджаб, були виправдані Високий суд Лахора в квітні 2009 року. У листопаді 2006 року два був засуджений до 10 років тюремного ув'язнення за звинуваченням в палаючий сторінки з Корану. Затвердження виникло мабуть із-за суперечки про землю. [11] У березні 2006 року поліція заарештувала Шафік Латіф для прийняття принизливі зауваження про пророка Мухаммеда і осквернення Корану. 18 червня 2008, окружної та сесійну суд засудив Латіф до смерті за його передбачуваних зауваження та зажадав, щоб він заплатив штраф у розмірі 500 000 рупій за осквернення Корану. [35] 11 серпня 2005 суддя Аршад Нур Хан про боротьбу з тероризмом Суд Юнуса шейха винними в оскверненні копію Корану, образі релігійних почуттів, і пропаганді релігійної ненависті в суспільстві. [36 переконаність] Шейх відбувалися тому, що він пише книги: Шайтан Маулаві (Сатанинські Священик). Книга говорить, забивання камінням до смерті (Rajam) в якості покарання за подружню зраду не була згадана в Корані. Книга також сказав, що чотири історичні імамів (релігійних лідерів) були євреями [37]. Суддя встановив на шейха штрафу в розмірі 100 тисяч рупій, і засудив його до проведе залишок життя у в'язниці. [38] На 20 листопада 2003 поліція заарештувала Анвар Масіха, поденник, християнин, одружений батько чотирьох дітей (на той час), житель Шахдар, наступне місто в Лахорі. [19] [39] Поліція пред'явила Масіха відповідно до § 295-B. Заряд виникає з зустрічі, що Масіха був з сусідом, який відростив собі бороду. Сусід показав, що він перейшов з християнства в іслам. Масіха і сусід обмінялися різкими словами. Сусід повідомив поліції, що Масіха образив пророка Мухаммеда. Високий суд Лахора виправдав Масіха 24 грудня 2004. У серпні 2005 року Масіха взяв роботу на фабриці. У листопаді 2007 року він втратив роботу, коли його роботодавець загрозою для працевлаштування «богохульника». Масіха зник. [19] У серпні 2003 року поліція заарештувала християнин, Самуель Масіха, нібито за осквернення мечеті, плюючи на стіні. Перебуваючи у в'язниці, Масіха захворів на туберкульоз. Влада доставили його в лікарню. Там, на 24 травня 2004, поліцейський використовував молоток, щоб убити Масіха. Поліцейський сказав, що він зобов'язаний, як мусульманин, щоб убити Масіха. [40] [41] У жовтні 2000 року пакистанські власті звинуватили шейха Юнуса, лікар, в богохульстві через зауваження, що студенти стверджували, що він зробив під час лекції. Студенти стверджують, що, зокрема, шейх сказав батьків пророка Мухаммеда були не мусульмани, тому що вони померли до ісламу існував. Суддя постановив, що шейх виплатити штраф у розмірі 100 тисяч рупій, і що він буде повішений. [42] На 20 листопада 2003 року суд повторно виправдав питання і шейха, який втік до Пакистан Європи незабаром після цього. [43] У 2000 році Суд засудив Назім Гані і Мохаммед Шафік до 7 років тюремного ув'язнення за скаргами, що вони спалили Коран [9]. поліція заарештувала Аюб Масіха, пакистанські християнської муляра, за блюзнірство, 14 жовтня 1996 року, і засадили за порушення § 295 - C. Мухаммад Акрам, мусульманським сусідом по Масіха, скаржилися в поліцію, що Масіха сказав християнства був прав, і Масіха рекомендував Акрам читати Салмана Рушді "Сатанинські вірші». [8] [19] Того ж дня Масіха був заарештований, мусульманські жителі змушені все християнське населення села Масіха (14 сімей), щоб залишити його. сім'ї Масіха зробив заяву з урядової програми, дав присадибні ділянки для безземельних людей. Місцеві поміщики обурювався застосування Масіха, бо поміщики вдалося змусити безземельних християн до роботи в таких областях, в обмін на місце для життя. застосування Масіха йому вихід з його підпорядкування поміщиків. [9] При арешту Масіха, влади дали ділянку Масіха до Акрам [8]. Акрам поранений Масіха в залах судового засідання на Сахівале 6 листопада 1997. Чотири напали Масіха у в'язниці. Влада не зробили ніяких дій відносно Акрам або проти інших нападників. [8] 20 квітня 1998 суддя Абдул Хан засудив Масіха до смертної кари і наклали штраф у розмірі 100 тисяч рупій. Два судді Високого суду Лахора почув заклик Масіха від 24 липня 2001 року. Незабаром після цього, судді підтвердив рішення суду першої інстанції. [8] З 16 серпня 2002 року Верховний суд Пакистану скасував рішення судів нижчої інстанції. Верховний суд зазначив, придбання Акрама власності Масіха, і завершив справу було сфабриковано для особистої вигоди. Суд також відзначив інші порушення в законі належної правової процедури. [44] [45] Суддя Аріф Ікбал Хуссейн Бхатті був убитий 19 жовтня 1997 року в своєму кабінеті Лахоре після виправдання двох чоловік, які були звинувачені в богохульстві [8]. Ріаз Ахмад, його син та двоє племінників (Башарат Ахмад, Камар Ахмад і Муштак Ахмад), всі Ахмаді, були заарештовані і кинуті у в'язницю по 21 листопада 1993. Вони були затримані за те, що сказав щось принизливим. »Місцеві жителі в Piplan, Мьянвалі району, говорить, що суперництво за позиції Ахмад, як староста села було справжньою причиною скарги проти нього. Сесії суд відхилив додатків під заставу обвинуваченого. Верховний суд задовольнив під заставу в грудні 1997 року. [19] [6] [9] У лютому 1993 року Анвар Масіха, християнин з Samundri в Пенджабі, відправився до в'язниці на затвердження крамар мусульманського, що під час суперечки з-за грошей, Масіха був образив пророка Мухаммеда. [9] У листопаді 1992 року Гюль Масіха, християнин, був засуджений до смертної кари після того, як помітив його сусід Мохаммад Саджаді, мусульманин, він читав «, що Мухаммед 11 дружин, у тому числі неповнолітніх». [46]

Щодо підтримки християн - мешканців Пакистану - навряд чи вона їм потрібна, вони звикли жити в тій країні за її законами (до речі, для християн створені умови для легального проживання і віри). Єдине - вони мають дотримуватися законів країни і не "лізти в чужий монастир із своїм уставом". А от хто дійсно потребує підтримки в ісламських країнах, то це - багатобожники та атеїсти. За такі "гріхи" смертна кара неминуча.
Цитата:
Єдине - вони мають дотримуватися законів країни і не "лізти в чужий монастир із своїм уставом"

Якби перші християни дотримувалися законів в Римській імперії, християнства б не було взагалі.
Читайте першоджерела, перед тим, як доводити вовкам, що їсти овець несправедливо.