Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Незабаром ОГО в Ясенівцях ...

Автор Повідомлення
BIG пише:
так з клієнтами не працюється

Ну це правда. Коли питаю Віктора що за фігня, чого так ваші монтажники туплять, то отримав відповідь, що потрібно звертатись не до монтажника, а до офіс-менеджера.
Тобто приватна установа розведить бюрократію. Це для мене незрозуміло. Можливо варто мотивацію персоналу міняти, чи ще шось, але і монтажник, особливо в приватній установі, повинен бути зацікавлений, щоб клієнт залишився задоволений.
Щодо роботи самого Інтернету, то зараз нарікань в мене немає. В Пан-телеком системний адміністратор, за останній місяць дуже сутьєво поміняв роботу систем, і я думаю, що після покращення роботи самого Інтернету поміняють ставлення і до клієнтів.
На рахунок ОГО в Ясенівцях, та й узагалі в Україні. Укртелеком також молодець, за останні роки якість ОГО значно покращилась. Проте думаю, що тарифи в Ясенівцях не будуть такі як в Золочеві. Єдине, що зробив ОГО в Ясенівцях, це знизив тарифи на Інтернет в ЦСО. Хоча, я так чув, що збільшення швидкості за ті самі гроші на радіо Інтернет в Ясенівцях, погіршила якість послуг ЦСО, через збільшення навантаження. Думаю що це тимчасове явище.
З планів ОГО чув, що в цьому році планується надавати ОГО в Єлиховичах, або Сасові. Ждємс.
ну на Віктора нарікати не потрібно!! він нормальний мужик , знаю його вже багато років і купував із ним багато що , тому він тут не при ділах як то кажуть , тут думаю Київ тупитть
BIG
На Віктора не нарікаю. Сам з ним давно знайомий.
До речі і в великих фірмах бувають проблеми:
"Kyivstar «потерял» абонентов

Вот уже как два часа мой мобильный номер от Киевстар (Украина) прикидывается несуществующим.
Попытка позвонить с него или проверить счёт дает ошибку сети. На попытку позвонить на мой номер тетенька весело отвечает: «номер недействителен».

Дозвониться оператору не просто сложно, а реально невозможно: «вы 56-ой в очереди, время ожидания около 240 часов». Удалось дозвониться в отдел бизнес абонентов, но там как обычно никто толком ничего сказать не может.

Номер не работает, информации нигде нет. А вы говорите тарифы плохие, деньги воруют. У меня вон сам опсос целый номер угнал. И ничего. На сайте тишь да гладь."

http://habrahabr.ru/blogs/telecom/114306/
Ох той.. Kyivstar, давно планую зміти його на іншого(Utel) оператора, але послуга "Комфортний перехід" існує, як це не парадоксально, лише у нього...

Також цікаво почути чи змінить Укртелеком свою стратегію розвитку з новим, австрійським керівництвом..., детальніше про трансфер акцій УТ: http://tsn.ua/ukrayina/ukrtelekom-prodali-avstriycyam-za-10-5-milyoniv.html