Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Обговорення провайдерів

Автор Повідомлення
А як щодо нового проекту Укртелекому "Ого-Ultra" 24мбт/с за 200грн? Чи це останній довід Укртелекому, який хоче таким способом "знищити" своїх конкурентів і ЦСО в тому числі, а фактично за тим" нічого не стоїть"? Чи новий прорив провайдера(Укртелекому) для своїх для інтернет-користувачів ? Що ж поживемо, побачимо!
roma пише:
А як щодо нового проекту Укртелекому "Ого-Ultra" 24мбт/с за 200грн?

Не хочу коментувати, хтось багато обіцяє і обіцянками обмежується, (ключове слово "до"). Ми ж що обіцяємо те і даємо (часом навіть більше аніж обіцяємо )

roma пише:
Чи це останній довід

А виглядає що таки останній . Нам усім його буде не вистарчати

Наступний, 2011 рік - рік ethernet технологій, нарешті це вже зрозуміли усі, з чим усіх нас і вітаю!
А як вам така швидкість ?

Оце я розумію швидкість !
Не переживайте, це не в Золочеві
astrolik пише:
А як вам така швидкість ?

звичайна швидкість в UA-IX.
astrolik пише:
Не переживайте, це не в Золочеві

До речі цікаве питання-а в нас хтось з провайдерів планує подібну штуку?
andry пише:
В Єлиховичах вже 2 роки існує можливість підключатися за технологією radioethernet

блін. ну зробіть вже собі нормальний сайт кінець кінцем. або я шось не розумію? нічого не відкривається на сайті цсо крім тарифів. Скільки коштує підключення? які умови договору?
Васілій пише:
звичайна швидкість в UA-IX

Васілій пише:
До речі цікаве питання-а в нас хтось з провайдерів планує подібну штуку?

... ноу коментз
astrolik пише:
.. ноу коментз

ні понял? ета наєзд?
Васілій пише:
astrolik пише:
А як вам така швидкість ?

звичайна швидкість в UA-IX.

Транспорт інтернету зі Львова до Золочева коштує для нас майже стільки ж скільки коштує сам магістральний інтернет у Львові. Тому ніякого швидкісного дешевого доступу до UA-IX немає, ми, як провайдер, купляємо і платимо за нього і за його транспорт ту ж вартість, що і за інтернет.

Васілій пише:
До речі цікаве питання-а в нас хтось з провайдерів планує подібну штуку?

Як тільки нам хтось запропонує - одразу запропонуємо клієнтам. Але на жаль, транспорт настільки дорогий, шо й годі на це сподіватися.

Васілій пише:
Скільки коштує підключення? які умови договору?

В залежності від багатьох факторів. Саме підключення коштує мало, 95-99% вартості - ватрість обладнання і матеріалів.
Вартість обладнання від 400 до 1200 гривень залежно від багатьох факторів (віддаленість від бази, вимоги до обладнання: продуктивність, якість, зручність, додатковий Wi-Fi по хаті, заземлення, грозозахисти, тощо). Оплата за нет на засадах післяоплати.
Ніяких обмежень на використання інтернету договір не накладає. Тарифи є на сайті, те що написано те і отримуєш.
Васілій пише:
ні понял? ета наєзд?

атвєт єтажом выжче
Все таки думаю, не з тими і не проти тих воюємо! А як нові технології
3G від мобільних операторів. В порівнянні з радіоінтернетом- це все одно , що зверхзвуковий літак з "кукурузником", при цілком доступних цінах. Поки що, це є лише в нашому регіоні : у Львові і навколишніх селах. Поки що! Але нічого немає вічного!
roma пише:
В порівнянні з радіоінтернетом- це все одно , що зверхзвуковий літак з "кукурузником"

Рома ти працював в 3G мережах, звідки така оптимістична інформація ?
Сама технологія не є швидшою за wifi 802.11b/g/n
Єдині плюси 3G - це покриття. Тобто як і вимагалось від технології, добратися до клієнта і дати інтернет. Якість і швидкість, вибачайте, головне дати коннект.
У Львові для прикладу, PeopleNet який працює з 3G технологією забезпчує і-нет в середньому до 1Мб (при чому втрати пакетів 50-70%)
Говорити про якісний серфінг при такій роботі, недоводиться.
roma пише:
верхзвуковий літак з "кукурузником"

На жаль, цей вислів дуже добре підходить власне до 3G...

Хоч і оффтоп, але раджу почитати відгуки або навіть погрози подати до суду хоча б на основному, жорстко модерованому форумі найбільшого 3G оператора. Посилань на альтернативні ресурси я не даю, бо просто не знайшов пристойних, адже там в 50% повідомлень присутні нецензурні слова...

І, до речі, на 3G вже немає безлімітів, але і після обмеження трафіку ні швидкості, ні якості не додалося...

В нас таких проблем не спостерігається, мало того, на наші радіопідключення переключаються з провідного АДСЛ - кажуть, що працює живіше, навіть на меншому тарифі.
Найбільш близькою, по якості до Wi-Fi є технологія Wi-Max, але ціни там зооовсім інакші: як правило вищі на порядок. Ніякі інші масові технології радіодоступу навіть наближеної до цих стандартів якості та швидкості поки що, на жаль, забезпечити не можуть.
kuderav пише:
Рома ти працював в 3G мережах, звідки така оптимістична інформація ?
Сама технологія не є швидшою за wifi 802.11b/g/n
Єдині плюси 3G - це покриття. Тобто як і вимагалось від технології, добратися до клієнта і дати інтернет. Якість і швидкість, вибачайте, головне дати коннект.
У Львові для прикладу, PeopleNet який працює з 3G технологією забезпчує і-нет в середньому до 1Мб (при чому втрати пакетів 50-70%)
Говорити про якісний серфінг при такій роботі, недоводиться.

Ну звісно, що не працював! Але йде масивний рекламний "позітів" 3G!
А виявляється туфта!
roma пише:
Ну звісно, що не працював!

лашара
та нормально всьо з 3жи. ясно шо це не виділена лінія. але й страшити людей не тре.

додано через 2 хвилини 22 секунди:

kuderav пише:
Говорити про якісний серфінг при такій роботі, недоводиться.

в мене жопорєз. і то нормально серфую.
Критикувати щось легше, ніж зробити. А як бути жителям тих сіл, де і антену не поставиш, і тим більше кабель не кинеш? Від них вже давно відрікся "Укртелеком", а для інших-непосильна ноша. Можливо вихід лише один-мобільний інтернет зі всіма його недоліками, вже не кажучи про 3G!

додано через 7 хвилин 17 секунд:

До речі подібна до Укртелекому структура в Фінляндії, починає успішно виконувати державну програму "Інтернет в кожний дім". І хоч це в основному звичайний ADSL(правда я думаю:фінська, а не українська якість зв"язку!), ця програма викликала бурхливе захоплення в керівництва Євросоюзу і рекомендована для інших країн. Що заважає і "Укртелекому" перейняти чужий досвід, а не "грати на чужих полях" без успіху для себе?
roma пише:
А як бути жителям тих сіл, де і антену не поставиш, і тим більше кабель не кинеш?

roma, 3G немає навіть у райцентрах. Про які села ти говориш? Ми маємо радіопідключення в 2-х десятках сіл, не у кожному навіть мобільні телефони працюють. Яке 3G, чи АДСЛ? Там цього напевне не буде ніколи...

roma пише:
державну програму "Інтернет в кожний дім"

У нас держава аби лише не мішала, ми вже би в кожній хаті нет зробили без жодних програм. А так - 70% податків, шалені гроші за ліцензії, тощо. Такі ось, державні програми...

roma пише:
Що заважає і "Укртелекому"

Те що його досі кормлять з бюджету. Якщо би не підтримка держави, то він би успішно помер років 5 тому і ситуація на телекомукаційному ринку була би зовсім інша. А так, заради підтримки Укртелекому, у відношенні інших провайдерів приймаються драконівські закони і норми, блокується видача ліцензій, вводяться цільові податки та збори для підтримки цього монстра. А кормлять його з единою метою - продати і проїсти гроші. Вже он скільки років продають, але продати ніяк не можуть. За останні роки вартість Укртелекому знизилася в кілька раз. Правда, непоганий бізнес?

Висновок простий і очевидний. Для розвитку зв'язку держава має поставити провайдерів телекомунікацій, які вкладаються у розвиток районного та сільського звязку в умови максимально сприяння, тобто:

1. Зменшити податковий прес.
2. Спростити і здешевити процес сертифікації обладнання
3. Спростити і здешивити процес видачі дозволів та ліцензій.
4. Спростити доступ до КК та сприяти (у сенсі НЕ перешкоджати) процесу розгортування усіх видів мереж.

Не потрібно жодних дотацій, програм, тощо. Перерахованого достатньо, щоб за рік-два в КОЖНІЙ хаті, де є комп'ютер з'явився і інтернет.
andry пише:
Те що його досі кормлять з бюджету. Якщо би не підтримка держави, то він би успішно помер років 5 тому і ситуація на телекомукаційному ринку була би зовсім

Динозавр, якому держава не дозволяє вмерти! І для чого? Щоб подешевше продати його "своїм" бізнес структурам? Тільки покупець щось довго не йде за цим товаром, на жаль!

додано через 4 дня 22 години 57 хвилин 38 секунд:

В Міжнародний день системних адміністраторів -мої найкращі вітання
для andry!
Ось таку карту покриття малює в себе на сайті CDMA Україна:


Правда внизу написано:
Примечание: Карта находится в стадии разработки, покрытие для некоторых регионов может отличаться от действующего.

Хто вже пробував користуватись CDMA в Золочеві???
знайомий з ЦДМА сказав що покритя нема,
а на питання чи планується йому тяжко відповісти.
Киевстару отказали в продлении лицензии:
http://www.segodnya.ua/news/14265886.html
Великий Украинский Фаервол или здравствуй цензура в интернете?
http://habrahabr.ru/blogs/internet/130698/#habracut

Законопроект №7132 пише:
невідкладно надавати інформацію, за допомогою якої можна встановити:
тип інформаційної послуги, особу користувача послуг та інші відомості, які можна отримати за допомогою угоди або домовленості про постачання послуг; місце встановлення телекомунікаційного обладнання, час та місце створення, функціонування інформаційних ресурсів та дані щодо доступу до них користувачів телекомунікаційних систем.
З кожним днем в Інтернеті все більше зявляється повідомлень про те що в ЦСО одні шахраї, такі собі сучасні інтелегентні гопніки))) ось ще в контакті сьогодні натрпив на ще один їхній метод шахрайства!!!! Можете ознайомитись
http://vkontakte.ru/topic-30168941_25265685
Виглядає, що AndriyAndriy зареєструвався лише для того, щоб вилити чергову порцію антипіару від самізнаєтекого (С).

Не будучи впевненим в доступності відповіді вконтакті продублюю відповідь сюди:

Цитата:
Насамперед, прошу читати договір. Ключові слова у старттопіку "ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО В КОНТРАКТІ, АЛЕ УСНО ВОНИ ПЕРЕКОНУЮТЬ ЩО ВІДКЛЮЧАЮТЬ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ОПЛАТИ!"
Також слід ознайомитися із ЗУ "Про телекомунікації"

Схема така: В ЦСО є післяоплата, це зручно, адже є можливість користуватися в кредит. Але, на жаль, зустрічаються користувачі, які накопичують борг за НАДАНІ послуги протягом кількох місяців поспіль. Звісно, перед обмеженням швидкості доступу їх телефоном повідомляють, що вже настав час оплатити. Часто на це людина відповідає: "нічого платити не буду, і взагалі відключаюся". Хочу зауважити, що ні відключення, ні тим більше телефонна розмова не є приводом для списання накопиченого боргу за сумлінно НАДАНІ оператором послуги. Для того, щоб відключитися, потрібно сплатити борг і написати заяву. Це не просто якась забаганка ЦСО, так працюють УСІ провайдери, і не лише провайдери. Це не лише по-людськи, а й цілком в рамках законодавства.

Тому передусім, раджу розібратися хто тут шахрай і не займатися антипіаром. Вигідніших умов і кращого зв'язку в нас в районі не надає жоден оператор. І це Вам підтвердить ТИСЯЧА колишніх користувачів інших провайдерів, що перейшли до ЦСО.

Отож, шановні боржники, навчайтися платити гроші за спожите, а не верещати "тримай злодія". Бо, як каже народна мудрість, той хто кричить "тримай злодія" - якраз і є злодій.
Дякую

P.S. А що сталося з твоїм попереднім ніком, Andros82? Забув пароль, чи не хочеш виглядати упередженим?
AndriyAndriy

Грязні методи - "незачет"

Недовольні буду завжди, тут варто вимірювати в кількості, в швидкості виправлення помилок. Можна наводити різні приклади, я от сьогодні нагуглив:

http://forum.konotop.net/voprosy-i-problemy/226791-pri-podklyuchenii-k-internetu-vizhu-takuyu-kartinu.html

Но ніхто не робить окремих тем.. щоб репутацію підірвати. І хочу привернути вашу увагу до дату теми 27.01.2011, 00:19
AndriyAndriy пише:
ще в контакті сьогодні натрпив на ще один їхній метод шахрайства

Блін ну що за дит. садок. Я розумію, що хочеться свою групу вконтакті розрекламувати, але нашо бути таким плугом.
Звертаю увагу на слово "натрапив", а потім на те хто вконтакті це написав(Andriy Andriy).

додано через 39 хвилин 49 секунд:

З іншої сторони andry потрібно звернути увагу на те що деякі особистості(особистість) усілякими методами намагається переконати користувачів(можливо майбутніх) у тому що ЦСО-зло.

Якщо б я досі не стикався з вашими послугами, то прочитавши ці пости, я боюся що наврядчи підключив Інтернет від ЦСО.

Тому на даному форому хочу розказати вам що таке Інтернет від ЦСО із власного досвіду.

І так спочатку розкажу хто я. Я на якийсь там AndriyAndriy, який створив непонятний нік. Я Костюк Володимир, це мій сайт http://1c-zl.pp.ua/, де ви можете отримати достатню інформацію про мене.
Як ви можете побачити на моєму сайті на вкладці "Досвід роботи", я працював в Укртелекомі, займався підключенням абонентів до Інтернету, та їх супроводам.

Інтернетом від ЦСО користуюсь з серпня 2008 року, коли прийшов працювати на ТзОВ"Форвард"(РАДІОДОСТУП), також порадив його своєму двоюрідному брату, тому про роботу Інтернету від ЦСО знаю від нього(РАДІОДОСТУП). Ще на роботі є співробітник у якого Інтернет від ЦСО (ЛМ з опт. маг - там нет взагалі суперовий), до речі перейшов на ЦСО від іншого провайдера.
У самого дома Інтернет від (Пан-Телеком).

Про самий Інтернет можу сказати так: все що нам обіцяли, те і маємо.

ЦСО я ставлю на перше місце за якістю обслуговування абонентів серед всіх провайдерів у м. Золочові(та що там гріха таїти, можливо навіть у всій Зах. Україні, принаймі точно серед тих з якими мені доводилось працювати).

Хочеться відмітити роботу Андрія Соболя:
- Жодного разу(неділя, свято і т. д.) не було такого, щоб я не міг дозвонитись до нього, коли у мене проблема.
- Єдиний раз коли Інтернету не було більше 1-ї години, після звернення до нього, це коли у районі майже тиждень не було світла.
- Завжди допомагає (налаштування внутрішнього сервера UNIX, фаєрволів і т. д.)
- Ну і взагалі привітна та приємна людина.
Володя, надзвичайно вдячний за хороший відгук!

Чомусь часто так буває, що коли намагаєшся працювати добре, досягаєш успіхів, то не обходиться без маси бруду в твій бік. Може така ментальність, може заздрість, незнаю. Коли ж намагаєшся переконати, що це не так, кажуть: "виправдовуєшся - значить винен", "диму без вогню" і т. д...

Хороший зв'язок - він як повітря, коли він увесь час є, його не помічають, і багатьом здається, що це ж так просто! Але як тільки він зникне хоч на хвилюку - ось тоді вже як тільки не згадують оператора...
Галузь зв'язку - складна і високотехнологічна, його робота залежить від безлічі, часом взаємовиключних факторів, а потрібен він усім.
Ми намагаємося працювати так, щоб нас якнайменше згадували, а в ідеалі - лише коли потрібно оплатити послуги.

Так, в нас є досить проблем, це в першу чергу проблеми з безперебійним постачанням електроенергії, орендодавцями, службами, окремими своєрідними мешканцями, конкурентами, тощо...
Так, в нас більша частина колективу є вже старшими людьми, і може не так мило посміхаються (і не такі привабливі) для клієнтів, але увесь колектив в цілому робить усе для того, щоб зв'язок працював настільки добре, наскільки це можливо за усіх складнощів, і щоб клієнти якнайменше відчули на собі без ці, фактично ж наші, проблеми.

Ще раз дякую, Володя, за відгук про фірму, і особливо, за відгук про мою скромну персону. Намагатимуся підтягнутися до цієї планки, оскільки мені видається, що ти мене трошки перехвалив

Зі свого боку хочу сказати, що я тривалий час знаю тебе, перше як працівника аплінку, згодом як працівника клієнта, і увесь час між нами не спостерігалося жодних непорозумінь, що вказує на високий фаховий рівень та хороші особисті якості.
Цитата"P.S. А що сталося з твоїм попереднім ніком, Andros82? Забув пароль, чи не хочеш виглядати упередженим?"

Андрій, прошу мене не вплутувати у Ваші конфлікти із користувачами цього форуму, я на цей форум уже давно нічого не пишу... для того щоб зайти і відписатися був змушений відновлювати пароль...
Andros82 пише:
Андрій, прошу мене не вплутувати

Вибачай, якщо я обізнався, хлопець (можливо випадково) в контакті і тут взяв нік майже такий як і у тебе в скайпі. Виглядало, як черговий піар-хід (зверни увагу на рекламу в тому топіку вконтакті).
Я, як частий гість нашої столиці оцінив їх провайдера Ланет. На квартирі, де я живу домашній інтернет якраз від них. Будь-які виникаючі питання / проблеми вирішуються чітко і швидко, на відміну від мого "рідного" провайдера. який востаннє усував проблему протягом доби і так і не пояснив, що трапилося і чому я весь день був офф.