Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Українська медицина

Автор Повідомлення
Українська медицина
http://mediastar.net.ua/ekonomika/1442-gospitalni-okrugi-rozval-vsiyeyi-medicini.html
» Госпітальні округи – розвал всієї медицини, - профспілка
квітень, 22 2009 | Діловий світ

Міністерство охорони здоров’я України вирішило теж внести свою частку у боротьбу з економічно-фінансовою кризою і запропонувало... реформи. Згідно з проектом міністерства, вигідним в економічному плані стане створення на базі кількох районних лікарень одного госпітального округу.

- Тут є дві сторони медалі: такі округи є перспективними, тому що більше коштів надходитиме в такі заклади, кошти будуть концентрованіші, - переконаний Олег ЦОБА, представник Конфедерації вільних медичних профспілок України. - З іншого боку – буде розвал. Розвал лікарень, системи охорони здоров’я, яка зараз, як кажуть, ледве жевріє.

За словам „профспілчанина”, така „реформація” – це скорочення робочих місць. А за сумісництвом – і відмивання коштів.

- Є наказ №33 МОЗ України, що на 200 тисяч населення формуватиметься округ. Згідно з ним, Золочівський, Бузький райони будуть фактично розформовані. Золочів став просто містечком, а був районом, - розповів Олег Цоба. - І три-чотири такі райони збирають докупи і формують округ. Але ж це призведе до скорочення робочих місць. І ми як представники профспілок – проти цього. А через деякий час комусь щось зайде в голову і ці округи стануть нерентабельними, знову будуть зливати щось докупи – в одну систему. Це фактично відмивання коштів.

Олег Цоба переконаний: Україна – не Америка, а тому вводити такі „інновації” дуже складно і не завжди доцільно:

- Ми зверталися до Кабміну, щоб вони не давали дозволу створення таких госпітальних округів, бо це призведе до розкрадання у системі охорони здоров’я. Дуже багато профспілкових організацій загине, багато людей буде викинено на вулицю. Там же нічого не ясно: нові стандарти, норми, - каже „профспілчанин”. - Нас цікавить, що робити, якщо така лікарня буде наприклад в Бродах, а хворого треба везти із Золочева? Якщо немає палива, ліків, що в такому випадку робити? Не треба забувати, що це Україна, а не Америка: тут своя специфіка.

Натомість Віктор КІМАКОВИЧ, начальник управління охорони здоров’я Львівської ОДА, дивується: чого панікувати – адже це проект, який ще навіть не поданий на розгляд до Верховної Ради. Головний медик області переконаний, що створення госпітальних округів – „штука” хороша і переконує своїх колег: ні про які ліквідації медичних установ не йдеться. Доцільніше казати – „реорганізація”.

- Затвердження цього проекту дасть змогу створити центри, які б надавали висококваліфіковану медичну допомогу. Ми не можемо створити такі центри в кожному районі. А коли це буде об’єднання трьох-чотирьох районів – це більш реально. Ну, і відповідно, буде більше навантаження на лікарів, - розповів Віктор Кімакович. - Йдеться не про розформування районних лікарень, а про створення єдиного циклу лікарень. Візьмемо для прикладу „кущ” Сокаль, Червоноград, Радехів. Умовно кажучи – в Сокалі ми маємо хорошу хірургію, в Радехові – терапію. Ми тоді розвиваємо в тому чи іншому районному центрі ту структуру, яка є доброю, яка лідирує.

Тут Віктор Кімакович подумав, і для того, щоб не бути сприйнятим буквально, уточнив, що, говорячи про „хорошу сокальську хірургію і радехівську терапію”, говорив так, для прикладу.

- Я не кажу, що воно справді так і є, - уточнює Віктор Кімакович.

На думку Віктора Кімаковича, поки рано говорити про проект – його втілення може затягнутися, а то й не відбутися взагалі.

- Це поки що проект. А до його втілення я не знаю, чи дійде справа. Тут є проблема №1 – це міжбюджетні відносини, - переконаний він. - Є багато юридичних питань, які потрібно вирішити. Міністерство охорони здоров’я готує правову базу для подання у Верховну Раду. То не так все просто - треба ламати багато структур, змінювати законодавство. МОЗ зараз просто готує відповідні пропозиції для подання на розгляд їх Верховною Радою.

З офіційного сайту МОЗ України:

ПРОЕКТ
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від _____________ грудня 2008 № _____
Київ

Про заходи щодо реформування медичної галузі
в умовах фінансової кризи

З метою раціонального використання наявних ресурсів галузі охорони здоров'я, підвищення ефективності медичної допомоги шляхом структурної реорганізації медичного обслуговування населення та на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 листопада 2008 р. N 1487-р "Про утворення Міжвідомчої комісії з питань оптимізації мережі закладів охорони здоров'я"
Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Києва та Севастополя міським державним адміністраціям разом із державними адміністраціями підпорядкованих адміністративних районів та із залученням органів місцевого самоврядування до 1 липня ц. р.
а) вивчити потребу у наданні медичної допомоги населенню адміністративних територій, беручи до уваги забезпеченість наявними фінансовими, матеріальними та кадровими ресурсами;
б) за наявності згоди місцевих рад створити районні, міські центри первинної медико-санітарної допомоги, до складу яких входять поліклініки, амбулаторії загальної практики-сімейної медицини та фельдшерсько - акушерські пункти (типове положення додається);
в) розробити пропозиції щодо оптимізації, реорганізації та спеціалізації наявної мережі закладів охорони здоров'я в межах АРК, областей, міст Києва та Севастополя, включаючи заклади, що знаходяться у сфері підпорядкування районів, міст та селищ, передбачивши надання діючим закладам наступних профілів:

станції швидкої допомоги;
лікарні широкого профілю, включаючи:
-лікарні (або самостійні госпрозрахункові відділення) для надання інтенсивної короткотермінової допомоги постраждалим та хворим з гострими хворобами та загостреннями хронічних;
-лікарні планового лікування пацієнтів (до складу яких мають ввійти консультативні поліклініки) із можливими відділеннями відновного лікування та відділеннями "централізований домашній стаціонар" для термінальних хворих - дорослі та дитячі;
-лікарні відновного лікування, для осіб, що перехворіли на деякі тяжкі хвороби (інсульт, інфаркт, тощо);
спеціалізовані заклади охорони здоров'я, включаючи:
-протитуберкульозні лікарні;
-психіатричні лікарні;
-інфекційні лікарні.
-жіночі консультації;
-пологові будинки;
-стоматологічні поліклініки;
заклади медико-соціальної допомоги:
хоспіси ;
заклади сестринського догляду;

г) розробити пропозиції щодо створення в межах АР Крим, областей, міст Києва і Севастополя нової структурної одиниці - госпітального округу у формі державних корпорацій, що має об'єднати заклади охорони здоров'я вторинного рівнів кількох адміністративних районів та/або міст обласного підпорядкування на основі підписаного договору між цими закладами (типова форма договору додається), рекомендувавши типові нормативи для формування медичних округів в залежності від щільності та компактності розселення, зокрема:
100-150 тисяч населення - при низькій та середній щільності та компактності розселення;
200 тисяч населення при високій щільності та компактності розселення;
виконання на рік не менше 3 тисяч хірургічних операцій із застосуванням загального (в тому числі спінального) знеболювання;
приймання на рік не менше 400 пологів;

д) у відповідності із вимогами чинного законодавства сприяти місцевим радам у наданні статусу комунального некомерційного підприємства закладам охорони здоров'я, означеним в параграфі в) цього пункту, затвердивши типовий статут комунального некомерційного (неприбуткового) підприємства (додається).

е) узгодити із сільськими, селищними та міськими (міст районного підпорядкування) радами прийняття рішень щодо реалізації положень пункту 1 статті 93 Бюджетного Кодексу України щодо передачі прав на здійснення видатків на охорону здоров'я сіл, селищ, міст районного підпорядкування та їх об'єднань в частині делегованих державних повноважень з відповідними коштами у вигляді міжбюджетного трансферту районним радам на підставі рішень відповідних рад і укладення договору;

ж) з метою забезпечення коштами закладів у відповідності із прийнятою структурою провести розрахунки та підготувати проекти рішень щодо надання субвенцій на утримання об'єктів спільного користування відповідно до положень статті 104 Бюджетного Кодексу України.

з) внести пропозиції, передбачені цим пунктом на розгляд МОЗу, Мінфіну та Мінрегіонбуду

2. Передбачити при визначенні планових показників щодо обсягів надання стаціонарної медичної допомоги та відповідно розмірів фінансування цих обсягів формування наступних за своїм соціальним та фінансово-економічним значенням груп:

- обсяги медичної допомоги, що мають бути віднесені до гарантованого рівня;
- обсяги медичної допомоги, що слід віднести до системи забезпечення за плановим контрактом між органами влади, що є розпорядниками коштів та закладами охорони здоров'я;
- обсяги, що відносяться до платних послуг.

До гарантованого рівня мають бути віднесені наступні види допомоги:

- швидка та невідкладна - на догоспітальному етапі станціями (відділеннями) швидкої медичної допомоги, пунктами невідкладної медичної допомоги у стані, що загрожує життю людини;
- допомога у разі гострого захворювання та в невідкладних випадках, коли потрібне інтенсивне лікування, цілодобовий медичний нагляд та госпіталізація, в тому числі за епідемічними показаннями, дітям, вагітним та породіллям, хворим за направленнями медико-соціальних експертних комісій, лікарсько-консультативних комісій;
- невідкладна стоматологічна допомога (у повному обсязі - дітям, інвалідам, пенсіонерам, студентам, вагітним, жінкам, які мають дітей до 3 років);
- допомога зареєстрованим хронічним хворим в разі рецидивів загострення хвороби

До обсягів, що мають надаватись за плановим контрактом мають бути віднесені:

- допомога хворим, лікування яких здійснюється за направленням лікаря первинного рівня і стаціонарне лікування при цьому не потребує ургентності, а надання допомоги може бути здійснено у порядку черговості;
- ті ж самі умови, але за направленням головного спеціаліста області.

У разі відсутності фактору ургентності та невідкладності, а також у випадках відсутності направлення лікаря первинного рівня або головного спеціаліста області - стаціонарна допомога може надаватись у вигляді платних послуг.

3. Міністерству охорони здоров'я до 1 червня ц. р.:

- внести відповідні зміни до наказу Міністерству охорони здоров'я від 28 жовтня 2002 р. №385 „Про затвердження переліків закладів охорони здоров'я, лікарських, провізорських посад та посад молодших спеціалістів з фармацевтичною освітою у закладах охорони здоров'я;
- підготувати пропозиції щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №955 від 11 липня 2002 р. „Про затвердження Програми подання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги", щодо більш чіткого визначення переліку видів безоплатної медичної допомоги, які гарантуються державою та органами місцевої влади;
- разом з Міністерством праці та соціальної політики та Міністерством фінансів визначити окремий статус закладів медико-соціальної допомоги та, після погодження нової структури в розрізі областей, передати їх у підпорядкування органам соціального захисту на місцях. Поширити на зазначені заклади в частині спрямування і використання коштів дію Порядку зарахування та використання коштів, що підлягають перерахуванню Пенсійним фондом будинкам-інтернатам (пансіонатам), дитячим будинкам-інтернатам і стаціонарним відділенням територіальних центрів соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2003 р. №1399 „Про затвердження Порядку зарахування та використання коштів, що підлягають перерахуванню Пенсійним фондом будинкам-інтернатам (пансіонатам), дитячим будинкам-інтернатам і стаціонарним відділенням територіальних центрів соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян";

- розробити методику розрахунку розмірів стимулюючих виплат для медичних працівників первинної ланки;
- розробити та затвердити Порядок направлення пацієнтів до закладів і структур вторинної та третинної допомоги;
- розробити перелік показань для госпіталізації у стаціонари всіх типів та рівнів надання медичної допомоги.

4. Після опрацювання всіх зазначених вище пропозицій Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Києва та Севастополя міським державним адміністраціям, МОЗ, Мінфіну та Мінрегіонбуду разом із державними адміністраціями підпорядкованих адміністративних районів та із залученням органів місцевого самоврядування до 1 серпня ц. р. провести спільні засідання для обговорення та затвердження в установленому порядку нової структури закладів охорони здоров'я в розрізі областей, районів та міст обласного підпорядкування, зосередивши увагу на найбільш оптимальних схемах об'єднання закладів (без включення території одного району або міста до складу кількох округів) із урахуванням необхідності створення найбільш ефективної структури, профілю та кількості закладів охорони здоров'я;

5. Передбачити наступний порядок фінансування надання медичної допомоги після здійсненння заходів, передбачених попередньо зазначеними пунктами цієї постанови:

- для лікарень (або самостійних госпрозрахункових відділень) для надання інтенсивної короткотермінової допомоги постраждалим та хворим з гострими хворобами та загостреннями хронічних, станцій швидкої допомоги, протитуберкульозних лікарень, психіатричних лікарень, інфекційних лікарень здійснюється бюджетно-кошторисне фінансування відповідно до кодів функціонально-економічної класифікації на основі розрахункових даних кількості населення, нормативів витрат, планового числа відвідувань, планової кількості ліжкоднів стаціонарів, інших показників;
- для Центрів первинної медико-санітарної допомоги, жіночих консультацій - подушне фінансування за нормативами на кожного мешканця обслуговуваної території із застосуванням елементів стимулюючої оплати за досягнення високої якості медичного обслуговування ряду пріоритетних видів медичних послуг (профілактика, стаціонарозамінні послуги та інші)
- для лікарень планового лікування, хоспісів, закладів медико-соціальної допомоги, лікарень відновного лікування, пологових будинків, стоматологічних поліклінік у формі закупівлі медичних послуг на основі договорів про державну закупівлю медичних послуг в залежності від їх планового обсягу та структури (типова форма договору додається). Обсяги закупівель визначаються на основі нормативів медичної допомоги в ліжко-днях із визначенням вартості одного ліжко-дня, що розраховуються по кожному сектору надання медичної допомоги, а в межах секторів в розрізі:

- спеціальностей та профілів ліжок (клініко-діагностичних груп);
- дорослого та дитячого населення;
- сільської та міської місцевості.

Розмір нормативу визнається відповідно до затверджених стандартів та протоколів лікування, а вартість одного ліжко-місця відповідно до типової методики (додається).

Фінансування обсягів, що будуть надаватись за плановим контрактом, має здійснюватись по мірі надання цих послуг у вигляді оплати за кожний конкретний випадок, а їх використання не за кодовими призначеннями, а за рішенням керівництва закладів (метод глобального бюджету).

6. Міністерству фінансів за внесенням пропозиції Міністерства охорони здоров'я до 1 липня цього року:
- внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2001 р. № 1195 (1195-2001-п) "Про затвердження Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету) між державним бюджетом та місцевими бюджетами" (Офіційний вісник України, 2001 р., N 38, ст. 1729) (із змінами і доповненнями) в частині визначення обсягу видатків на охорону здоров'я бюджету міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, бюджету району, передбачивши порядок перерозподілу коштів між закладами, що входять до складу державних корпорацій, створених в межах госпітальних округів;

- внести зміни до нормативних актів, що регламентують порядок використання спеціального фонду для закладів охорони здоров'я, що отримують статус комунального неприбуткового підприємства.

7. Вважати, що подання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги забезпечується лише при дотриманні Порядку направлення пацієнтів до закладів і структур вторинної та третинної допомоги, затвердженому Міністерством охорони здоров'я.

Рекомендувати запровадити вільний вибір пацієнтами лікаря первинної ланки в межах центру первинної медико-санітарної допомоги на основі угоди між пацієнтом і лікарем первинної медико-санітарної допомоги та обов'язковість наявності направлення лікаря первинної ланки для надання допомоги на вторинному та третинному рівнях за виключенням переліку невідкладних станів, затвердженого Міністерством охорони здоров'я.

8. Міністерству охорони здоров'я, Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям надавати роз'яснення щодо застосування цієї постанови.

Прем'єр - міністр України

Ю. Тимошенко
плач ярославни мля. парадоксальна ситуація-з одної сторони не може людина прожити на зарплату медпрацівника. з іншої сторони ці ж медпрацівники руками і ногами тримаюцця за свої місця
Олег пише:
Але ж це призведе до скорочення робочих місць. І ми як представники профспілок – проти цього.

Олег пише:
А за сумісництвом – і відмивання коштів.

а цю фразу як розуміти?
панімаєш Олезю, хто би шо би зара не робив-все буде не популярно. тому шо тупо нема бабок. тому шо криза( так звана, як писав якось бам).
Олег пише:
За словам „профспілчанина”

а чо в лапках?
Інтересно коли приймуть такий наказ що буде з студентами, які закінчать медичні навчальні заклади? Працюючи з законодавчими документами які є медицині, я зробив такий виснвок, зараз проти людей ведеться незрима війна, яка вбиває людей та робить їх рабами.
Досить цікава тема Олег, Охорона здоров"я в Україні, хотів би повідомити форум Золочева про такі факти. Моя родичка перебуває на стаціонарному лікуванні в Львівській психіатричній лікарні тобто в одному з її відділень, провідуючи її побачив жахливі умови харчування таких людей!!!! Їх практично кормлять, непобоюся того слова як свиней. Адміністрація розраховуючи на те що ці люди є неадекватної повідінки відверто знущаєтьється над ними практично ненадаючи їм нормального харчування, зраку на сніданок каша де є 90 процентів води, на обід зупа чи борщ, в якому можна рідко зловити картоплину та чай без цукру, цукру немає, на друге кажа без підливки з тертим на грубі тертці буряком. на вечерю також каша, мені то нагадало тюремні умови для людей які потрібно лікувати, а тут дійсно працює система знищення таких людей. Мясного тут немає понад 10 років ніякого, я запитував в санітарок які там працюють. Я би хотів взнати куди діваються кошти на харчування таких людей і хто контролює харчування таких людей, та куда їм зветратися при таких умовах харчування?
http://mediastar.net.ua/pogljad/3437-vidkritijj-list-do-narodnogo-deputata-verkhovnoyi.html
Відкритий лист до народного депутата Верховної Ради України Михайла Волинця
Олег
де ти працюєш? як на мене то за тобою з грушки лікарі плачуть! ти в психіатра перевірявся? чи ти ще досі думаєш шо ти "зміниш Україну" ржу німагу
Хлопці не шуміть! На цей рахунок є цікавий анекдот. Запитали одного
італійця, який приїхав до України. " Чи можна в Україні щось змінити на краще?
-Ні- відповів той. -А чому?- Бачите в мене В Італії є публічний будинок. І коли справи йдуть погано , я міняю курвів, ваших українських також. А у вас в Україні
тільки йте і роблять, що переставляють ліжка
.
А якщо серйозно то проблема в медицині найбільша одна. Катастрофічне недофінансування, а з неї витікають всі інші проблеми. І незабезпеченості
медикаментами і харчування(для Vikasola- харчування в Золочівській лікарні
не краще , ніж в психлікарні. Провірено на своїх родичах!). І вкрай низькі зарплати медиків і відповідно в основному зневажливе і байдуже ставлення до хворих! Зрештою, як казав один літературний герой "Не вчіть жити, краще дайте гроші!"
Відкритий лист
Золочівській районній державній адміністрації
Вільна первинна професійна спілка працівників Золочівської районної лікарні Львівської області вимагає негайного включення в бюджет статті витрат та виділення коштів для реставрації та ремонту будівлі стоматполіклініки по вулиці Коперніка,10. Даний будинок підлягає ремонту згідно з заключенням відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури Золочівської районної державної адміністрації Львівської області від. 27.10.2009р. Працівники стоматполіклініки та ВППСП Золочівської районної лікарні звертались до Головного лікаря п. Сюти Б. С. з метою зініціювати складення кошторису на реставрацію та ремонт в незмінних габаритах із збереженням декору фасадів і сходових кліток та капітальний ремонт (заміну) покрівлі будівлі на вул. Коперніка, 10 у м. Золочеві; до Золочівської РДА з пропозицією включити у видаткову частину бюджету району коштів на оплату ремонтних та реставраційних робіт. Також мало місце звернення до народного депутата України Голови КВПУ п. Волинця Михайла Яковича з просьбою посприяти у виділенні коштів на ремонт.
27 жовтня 2009 року Голова районної державної адміністрації п. Фенчак В. І. повідомив, що подав затверджений склад комісії та дефектний акт на капітальний ремонт будівлі стоматологічної поліклініки на вул.. Коперніка, 10 у м. Золочеві, проте й досі не було включено коштів для ремонту.
Саме тому, в цьому відкритому листі, Вільна професійна первинна профспілка та працівники стоматполіклініки, враховуючи висновки комісії та відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури Золочівської районної державної адміністрації Львівської області, вимагає негайного включення в бюджет району статті витрат на реставрацію та ремонт стоматполіклініки по вул.. Коперніка, 10..
З повагою,
Голова
ВППСП Золочівської ЦРЛ Львівської області Цоба О. П.

льна первинна професійна спілка
працівників Золочівської центральної районної лікарні Львівської області
Україна, 80700, Львівська область місто Золочів, вул. Львівська, 12/61
Внесена до реєстру громадських організацій №32 від 08.04.2008 р.
Державна реєстрація проведена 09.04.2008 р.
«___» ____________ 2010р.

Депутату Верховної Ради України,
Голові Конфедерації вільних профспілок України
п. Волинцю М. Я.

Голові Вільної профспілки медичних працівників України
п. Панасенку О. О.

Шановні Михайло Якович та Олег Олександрович !

У зв'язку з критичною ситуацією, яка склалася в Україні в сфері рекламно-інформаційної та медійної підтримки та пропагування алкоголю, куріння та розпусти, ВППСП Золочівської ЦРЛ Львівської області звертається до Вас з цим листом, адже вважає таку ситуацію неприпустимою, та такою що загрожує національному виродженню української нації.

Члени нашої профспілки звертаються до Вас з проханням звернутися до керівного складу Уряду України, Міністерства охорони здоров'я України та Національна радіокомпанія України з пропозицією створення передач, які будуть вести активну пропаганду здорового способу життя в українському суспільстві. Наприклад, створення теле- або радіопередач, які б транслювалися в прямому ефірі Першого національного каналу та Національної радіокомпанії України з назвою «Ранкова фіззарядка (гімнастика)».

Просимо заборонити рекламу алкоголю, слабоалкогольних виробів, тютюнових виробів, харчових добавок, телерадіопередач, які рекламують секс, насилля, зневагу до людини; передач які проводять рекламу ворожби, екстрасенсорики, чорної магії, а також медичних препаратів, адже лікування пацієнта має проводитися під наглядом лікаря.

Пропонуємо звернутися з ініціативою створення передач, які б проводили так звану «соціальну рекламу» за допомогою якої пропагуватиметься здоровий спосіб життя, бережне ставлення до природи (так як екологічна ситуація є однією з найважливіших на даний час для України), а також толерантне ставлення людей один до одного.

Шановний Михайло Якович та Олег Олександрович, просимо Вас звернутися з цією ініціативою також і до всіх громадсько-політичних організацій України та духівництва, адже на нашу думку, духовні наставники повинні дбати не тільки за духовне здоров'я українського суспільства, але і фізичне.

Також ми пропонує запровадити в Україні «День без алкоголю та тютюну», просимо звернутися до громадсько – політичних організацій України з ініціативою збору підписі в підтримку дня без алкоголю та тютюну.
Голова
ВППСП Золочівської ЦРЛ
Львівської області Цоба О. П.
Повідомлення ВМП України Моз України
http://www.golosua.com/main/video_item/20120621_zakon-ob-ekstrennoy-meditsinskoy-pomoschi-prineset-sverhpribyili-chastnikam-vrach
http://www.golosua.com/main/video_item/20120621_za-novim-zakonom-shvidka-ne-nadavatime-dopomogi-vdoma-profspilka-shvidkoji
http://www.golosua.com/main/video_item/20120621_noviy-zakon-peretvorit-shvidku-na-viznika-yurist
http://www.golosua.com/main/video_item/20120621_za-novim-zakonom-nevidkladna-dopomoga-znikne-likar
Реформи в медицині, ліквідація швидкої допомоги.
В Золочівські ЦРЛ немає грошей на оплату працівникам. Головний лікар В. Бойко радить для "економії" заробітної плати йти всім працівникам у відпустку "без збереження заробітної плати" в народі "за свій рахунок" до 2 тижнів.
ВППСП Золочівської ЦРЛ повідомляє в разі проведення адміністрацією скорочень, звільнень та інших "ПСЕВДОРЕФОРМ", буде збирати підписи депутатів місцевих рівнів, та Народних депутатів України про скасування дії таких наказів та звільнення керівників, які винні в проведені таких ПСЕВДОРЕФОРМ. Дані документи будуть доведені до сесії Золочівської районної ради.