Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Аборт - вбивство чи оправдання

Що для Вас означає АБОРТ ?
Аборт - вбивство немовляти 93%   15
Аборт - безвихідний варіант 6%   1
Всього голосів: 16
Автор Повідомлення
Цитата:
Можеш прокоментувати свою фразу

Я вже коментував. Починай кінець кінцем мозгувати.

Цитата:
Як на мене то тут немає критики соціальної доктрини церкви(с) а тіко сумніви в ефективності методу

Документи католицької церкви про шлюб та сім'ю є чи не найважливішими у соціальній доктрині.
Але ти правий - термін критика недостатньо жорсткий щоб прокоментувати те, що було написане, як про метод, так і в висновку про офіційну науку Ватикану.

Цитата:
П. С.:просто цікаво спостерігати як ти крутишся , як вуж

Ти можеш крутитися. Ви поки що не в тій ваговій категорії, щоб примусити мене крутитися.
Takada пише:
термін критика недостатньо жорсткий щоб прокоментувати те, що було написане, як про метод, так і в висновку про офіційну науку Ватикану.

Там нічого не було про
Takada пише:
офіційну науку Ватикану.

Було тіко про метод.
Takada пише:
Ви поки що не в тій ваговій категорії, щоб примусити мене крутитися.

А она такі верти.... тьху, крутітцца
Takada пише:
Я вже коментував.

Зацитуй, пліз. Тіко щоб це була відповідь на моє питання. Невже я прошу неможливого? Га?
Для особливо розвинених: називаючи метод природнього регулювання плідності ''туфтою'' у будь якому розумінні людина вживає(я розумію це як узагальнення, хоч це, насправді, і не має значення) це слово('''туфта'') до деяких документів з тих, що формують офіційну науку Церкви, за що я так і відреагував. Якщо автор мав на увазі щось інше, то нехай коректно оформляє повідомлення. Я відповів на твоє питання?

Цитата:
Зацитуй, пліз. Тіко щоб це була відповідь на моє питання. Невже я прошу неможливого?

Цей форум для нашого зростання, а не падіння, тому підтягуймося!

Roma
Цитата:
Фізіологічний метод запобігання вагітності є досить ненадійний.

Як ненадійний?! В одному разі він не приводить до вагітності (це добре). а в іншому до, як каже ще один учасник цієї полеміки st.fergi, подарунку Божого. Тому дивно, що він так довго не реагує.
Roma, все надійне, якщо, вибач, не гратися по три рази в день і Бог знає з ким та в якому стані. Крім того, якщо згрішив, то мусиш відповідати. Простіше сформулювати не міг - надіюся зрозумієте.

додано через 4 хвилини 29 секунд:

Цитата:
Так чому ти питався б її чи то твоя дитина, якшо б вона завагітніла? А чия ж вона може бути якшо дівчина з тобою? Чи ти може не спиш з нею, дотримуючись дошлюбної чистоти?

1) А ти подумай головою, прочитавши тему.
2) Це не твоя компетенція.
3) Я писав, очікуючи подібного, що це абсолютно неймовірна ситуація.
4) Ще раз напишеш подібне - приїду і прискорю тобі клімакс на багато років , блудниця демонічна

додано через 24 хвилини 51 секунду:

Якщо ти, Васілій, не почнеш писати одною мовою, без такої кількості оцих ідіом(навіть не знаю як назвати), то я почну писати іноземною.
Takada пише:
Я відповів на твоє питання?

Викрутився, слізняк.
Takada пише:
Цей форум для нашого зростання, а не падіння,

Takada пише:
Ще раз напишеш подібне - приїду і прискорю тобі клімакс на багато років , блудниця демонічна

Хамло. В ігнор. ПНХ
Takada пише:
Ви поки що не в тій ваговій категорії, щоб примусити мене крутитися.

а кому треба тебе примушувати -- ти ітак як гімно в ополонці!

йди ще підівчись, перед тим як на форумах пробувати "умнічати" -- що, доречі, без природнього розуму, якого в таких тварин як ти нажаль нема робити вельми не просто.

додано через 6 хвилин 53 секунди:

Takada
а вапше! будеш бидлувати, діду, яйця відріжу! на цьому і закриються для тебе будь-які теми про аборти
Маніакально-депресивний психоз
Маніакально-депресивний психоз (циркулярний психоз, циклофренія) проявляється в типових випадках періодично виникаючими маніакальними й депресивними фазами. Напади захворювання звичайно розділені періодами повного психічного здоров'я (інтерміссії). Жінки становлять 70% всіх хворих маніакально-депресивним психозом.

Незважаючи на тривалі дослідження, причина даного психозу залишається дотепер недостатньо ясної, однак в 80% випадків виявляється спадкоємна обтяженість даними, а також іншими психічними захворюваннями.

Маніакальна фаза проявляється трьома основними клінічними ознаками: підвищеним, радісним настроєм, прискоренням інтелектуальних процесів, мовним і руховим порушенням. Ці симптоми в типових випадках визначають стан хворого протягом всієї маніакальної фази. Все навколишнє рисується хворому в привабливих фарбах, увага не затримується подовгу на неприємних подіях, що мають навіть безпосереднє відношення до хворого. Хворі не зважають на настрій навколишніх і тому нерідко стають безтактний, настирливими, підвищений настрій і зниження критики супроводжуються переоцінкою власної особистості. Ідеї величі звичайно зводяться до напоминающим хвастощі несистематизованим і мінливої по змісту твердженням про який-небудь свій талант, дотепність, зовнішній привабливості, великій фізичній силі й т. д. Може з'явитися поліпшення пам'яті на минуле, що супроводжується порушенням запам'ятовування. У такому стані хворі нерідко дають необґрунтовані й нездійсненні обіцянки, роблять розкрадання, розтрати для задоволення виникаючих численних бажань. Маніакальний стан супроводжується також розгальмуванням і посиленням потягів (харчове, сексуальне). Особливе значення має сексуальне порушення, що проявляється в полової розбещеності. Сексуальне розгальмування підсилюється при прийманні алкоголю.

По виразності маніакального синдрому розрізняють: легеня (гипоманиакальное) стан, описаний вище виражений маніакальний стан і різке маніакальне порушення (шаленство), при якому може розвитися стан сплутаності, що супроводжується агресивними, руйнівними діями, спрямованими на все навколишнє.

Депресивна (меланхолійна) фаза як би протилежна маніакальній фазі по клінічних проявах: вона характеризується зниженим, тужливим настроєм, сповільненістю інтелектуальних процесів і психомоторною загальмованістю. Туга може стати «безвихідної», супроводжуватися суб'єктивними відчуттями байдужності до здоров'я й долі своїх близьких, що хворі особливо важко переживають, терзаючись думками про власну черствість, бездушшя. Для депресивної фази характерні маячні ідеї самозвинувачення, самознищення, гріховності, зміст яких може визначатися надцінним відношенням до незначних провин у минулому. Хворі нерідко роблять спроби самогубства, які для навколишніх тим більше несподівані, чим менш виражене клінічно депресивний стан хворого й чим більш ретельно диссимулируются суицидальные думки й наміри.

Можливо також так зване розширене самогубство - убивство членів своєї родини, а потім самогубство. Хворі роблять подібні вчинки, щоб «позбавити всіх від майбутніх мучень або ганьби», у невідворотності яких вони випробовують непохитну хворобливу впевненість. Психомоторна загальмованість може іноді зненацька перериватися меланхолійним шаленством, що проявляється в різкому порушенні із прагненням нанести собі ушкодження: хворі намагаються викинутися з вікна, б'ються головою об стіну, дряпають і кусають себе.

Змішані стани часто зустрічаються в клініці маніакально-депресивного психозу. Вони характеризуються певним сполученням в одного хворого маніакальних і депресивних рис і виникають частіше при переході однієї фази в іншу. Залежно від сполучення компонентів різних фаз виділяють загальмовану, непродуктивну манію, маніакальний ступор і т. д.

Циклотимія є легкою, зм'якшеною формою маніакально-депресивного психозу й зустрічається частіше, ніж виражені його форми. Симптоми обкреслені нерізке, що утрудняє своєчасне розпізнавання захворювання.

У гипоманиакальной фазі хворі внаслідок трохи підвищеного настрою, прагнення до діяльності, речедвигательной жвавості заважають навколишньої, бувають недисципліновані, роблять прогули, проявляють схильність до розтрат, гульбам, полової розбещеності.

У депресивній фазі циклотимії (субдепрессивное стан) хворі випробовують деяку пригніченість, тужливість, зниження працездатності, загальмованість, що супроводжується зниженням активності й продуктивності праці. Відзначається схильність до самозвинувачення, вони часто роблять спроби самогубства, для навколишніх у більшості випадків несподівані, тому що хвороба раніше ніхто не зауважував.

Плин захворювання й прогноз. Періодичність фаз дуже різноманітна, що утрудняє пророкування подальшого плину захворювання. Тривалість нападів коливається від декількох місяців (два^-двох-два-один-два) до року й більше. Прогноз окремого нападу сприятливий. Напад закінчується видужанням без якого-небудь психічного дефекту.

Клінічне спостереження. Випробуваний В., 34 років, обвинувачується в хуліганських діях.

Ріс і розвивався без особливостей, по характері з дитячого років був веселий, добрий, чуйний, але запальний. Відзначалися невмотивовані коливання настрою убік зниженого. У віці 22 років без видимого зовнішнього приводу протягом декількох днів був подавленим, тужливим, прагнув до самоти, став говорити, що погано справляється з дорученою роботою, висловлював думки про самогубство. Такий стан тривав біля місяця й змінився підвищеним настроєм, коли став хвалькуватим, голосно сміявся, роздавав сусідам свої речі, робив у магазинах непотрібні покупки, відвідував ресторани, у які раніше практично не ходив, став будувати гараж, не маючи автомашини. До психіатрів не звертався. Поступово психічний стан нормалізувався, настрій вирівнялося. Приблизно через три роки знову розвився подавлений настрій із загальмованістю. Не було бажання ходити на роботу, спілкуватися з навколишніми. Став уникати рідних і друзів. Був поміщений у психіатричну лікарню, де перебував 3 місяці, і був виписаний з діагнозом: «Маніакально-депресивний психоз, депресивна фаза». Після виписки продовжував працювати. Через 3 роки настрій став піднятим, відчув приплив «фізичних і щиросердечних сил», вирішив «заробити багато грошей», виїхав у сусідню область, де влаштувався на роботу в бригаду тесль. Однак уже через кілька днів, нічого не пояснивши навколишньої, кинув свої речі й повернувся на місце постійного проживання. Відзначалися підвищений настрій, багатомовність. Як видно з матеріалів кримінальної справи, у стані алкогольного сп'яніння зайшов до знайомим, став пред'являти їм незрозумілі претензії, нецензурно сварився, був агресивний. При затримці працівниками міліції була збуджена, голосно співав, декламував вірші.

При судово-психіатричному огляді патології з боку внутрішніх органів і нервової системи не виявлено. Орієнтований правильно, охоче вступає в бесіду. Говорити починає відразу, без додаткових питань. Багатослівний, легко відволікається, перескакує з однієї думки на іншу, розмашисто жестикулює. Хворим себе не вважає. Скарг на здоров'я не пред'являє. Називає себе людиною настрою. Говорить, що життя йому здається прекрасної, хочеться співати, танцювати. У відділенні рухливий, просторікуватий, втручається в розмови й справи навколишніх. При розпитах про правопорушення охоче розповідає про те, що трапилося,, читає вірші, у яких у жартівливій формі викладає своє життя. До сформованої ситуації некритичний.

Рішенням судово-психіатричної експертної комісії був визнаний страждаючим хронічним психічним розладом у формі маніакально-депресивного психозу. У відношенні інкримінованого йому діяння, зробленого в зазначеному хворобливому стані, він був визнаний несамовитим. Рекомендувалося примусове лікування в психіатричному стаціонарі загального типу.

Судово-психіатрична оцінка. Маніакально-депресивний психоз часто представляє складності в плані судово-психіатричної оцінки. Труднощі виникають тоді, коли судебно-психиатричес-ким експертам доводиться визначати ступінь наявних у хворого афективних (емоційних) розладів. У випадку наявності у хворого в період, що ставиться до інкримінованому йому діянню, загострення захворювання з розвитком психотического нападу (як депресивного, так і маніакального) губиться здатність адекватно оцінювати свій психічний стан і сформовану ситуацію, критично осмислювати суть і наслідки своїх дій, керувати своїм поводженням у цілому. У стані маніакального порушення хворі можуть наносити образи навколишньої, робити у відношенні їх агресивні дії, різні безглузді вчинки. У зв'язку з підвищеної в таких станах сексуальною збудливістю дані особи можуть робити розпусні дії й зґвалтування. Поряд із цим можливо виникнення перверсий (ексгібіціонізм, гомосексуальні тенденції й т. д.), які були не властиві хворим раніше і які зникають разом з нападом хвороби. Суспільно небезпечні діяння, зроблені під час психотического нападу, спричиняють неосудність. При менш вираженому маніакальному стані (наприклад, при циклотимії) хворі можуть укладати протизаконні угоди, роблять розтрати, порушують трудову дисципліну. Вони нерідко попадають на судово-психіатричну експертизу як потерпілих.

У депресивній фазі маніакально-депресивного психозу хворі на судово-психіатричну експертизу попадають рідше. Звичайно їх обвинувачують у злочинній недбалості, іноді банальних крадіжках. Їм властиві спроби самогубства або розширеного самогубства. Дані вчинки звичайно відбуваються в стані психотической депресії, коли на тлі подавленого настрою, почуття глибокої туги, депресивних маячних ідей самозвинувачення й самознищення виникають суицидальные думки, маревні думки депресивного змісту (що життя зайшло в глухий кут, мир валить, тому близьких, особливо дітей, необхідно вбити, щоб позбавити від мучень). Хворі, що зробили суспільно небезпечні діяння в період психотической депресії, також зізнаються несамовитими.

Посмертна судово-психіатрична експертиза у зв'язку із самогубством нерідко виявляє, що в осіб, що зробила самогубства без якого-небудь зовнішнього приводу, була депресивна фаза маніакально-депресивного психозу.

У випадках коли хворої до моменту винесення експертного рішення про неосудність уже вийшов із психотического стану, а ознаки психічного захворювання перебувають на субклиническом рівні, доцільно рекомендувати даній особі призначення примусового амбулаторного спостереження й лікування в психіатра. З метою профілактики повторних правопорушень таких хворих треба при перших же симптомах нової психотической фази маніакально-депресивного психозу поміщати в психіатричні стаціонари на принципах недобровільної госпіталізації з наступним рішенням відповідних юридичних питань.

Особи, що зробили правопорушення в «світлому проміжку» (стан интермиссии), зізнаються осудними.

У цивільному процесі також нерідко доводиться вирішувати експертні питання відносно осіб, що страждають маніакально-депресивним психозом. Дані особи, перебуваючи в маніакальній або гипома-ниакальной фазах, можуть робити майнові угоди, обміни житлоплощі, містити шлюби. Якщо подібні цивільні акти зроблені під час психотической фази, то виноситься висновок про те, що хворий у силу наявного в нього психічного розладу не міг розуміти значення своїх дій і керувати ними в той період, а укладені юридичні акти вважаються недійсними.

Більші труднощі виникають при експертизі осіб, що страждають циклотимією (легкою формою маніакально-депресивного психозу). У цих випадках потрібен ретельний аналіз об'єктивних даних про стан випробуваного під час здійснення правопорушення й особливостях плину захворювання в цілому. Рішення питання про осудність у цих випадках визначається глибиною розладів, що спостерігалися, психічного стану, що у того самого хворого при різних циклотимических фазах може бути різної.

http://yurist-online.com/ukr/uslugi/yuristam/literatura/stati/psihiatriya/031.php

додано через 10 хвилин 19 секунд:

Цитата:
а вапше! будеш бидлувати, діду, яйця відріжу! на цьому і закриються для тебе будь-які теми про аборти

Чекаю поки ти вирвешся із свого села. До речі, вербальні ідіоми, виражені тобою можуть свідчити або про феномен підліткового максималізму, або ж про щось такого типу, як було подано вище. Існує інший варіант, який полягає в тому, що для тебе вирватися з твого села в таке примітивне серидовище, як цей форум, стало великим досягненням, і ти, дієш на зразок типового провінційно-світоглядного "інтелектуала". З цієї логіки прошу ласкаво переглянути свої погляди на світ.

додано через 1 хвилину 23 секунди:

Василій, Не бігай від снайпера-помреш втомленим.
Takada пише:
Ще раз напишеш подібне - приїду і прискорю тобі клімакс на багато років , блудниця демонічна

Takada пише:
Для st.fergi
Зате я знаю яким треба бути уродом, мало того - дибілом і биком

Takada пише:
Туфта - це ти, що з нульовою освітою коментуєш документи Святої Католицької Церкви

Takada пише:
Якщо ти, а я підозрюю що це так пишеш в натяку т. зв. Підгорецьких єпископів, то знаючи їх можу тебе запевнити, що хоч більшості їхніх поглядів не поділяю, та з точки зору людяності і порядності вони на порядок вище ніж ти, македонський козолупе. Перепрошую всіх за off top і втрусання в чужу розмову.

це тіко вершки -- впадло було решта шукати.
то про кого сказене нижче?
Takada пише:
Чекаю поки ти вирвешся із свого села. До речі, вербальні ідіоми, виражені тобою можуть свідчити або про феномен підліткового максималізму, або ж про щось такого типу, як було подано вище. Існує інший варіант, який полягає в тому, що для тебе вирватися з твого села в таке примітивне серидовище, як цей форум, стало великим досягненням, і ти, дієш на зразок типового провінційно-світоглядного "інтелектуала". З цієї логіки прошу ласкаво переглянути свої погляди на світ.
kalef_f пише:
то про кого сказене нижче?
Takada пише:
Чекаю поки ти вирвешся із свого села. До речі, вербальні ідіоми, виражені тобою можуть свідчити або про феномен підліткового максималізму, або ж про щось такого типу, як було подано вище. Існує інший варіант, який полягає в тому, що для тебе вирватися з твого села в таке примітивне серидовище, як цей форум, стало великим досягненням, і ти, дієш на зразок типового провінційно-світоглядного "інтелектуала". З цієї логіки прошу ласкаво переглянути свої погляди на світ.

Про кого, про кого-про буратіно

додано через 1 хвилину 26 секунд:

А ти Сірьога, зазнався тожи. В аську навіть не заходиш Чи шифруєшсо?
Хлопці не побийтися! Takada цього зовсім не вартує. З таким самим успіхом можна ображатися на муху, що сіла на харчі, чи на комара, якому захотіло напитися твоєї крові. До речі, щодо останніх , то кров п"ють лише запліднені самки, яким це потрібно для нормального розвитку вагітності. Звісно абортів вони не роблять і цією проблемою не переймаються.
Цитата:
Takada цього зовсім не вартує.

Ти в цьому впевнений, плюралістичний постмодерністе бісів?
Takada абсолютно. Проте існує одна народна приказка:"Говорити не мішки носити." Поносимо трохи мішки. До тебе в мене така пропозиція, яку раніше висунув Romashcaa. Надай слово своїй жінці(звісно вона можливо не вміє користуватися Інтернетом чи клавіатурою, надрукуєш за неї сам).
Нехай вона підтвердить, що вона :1)не буде робити аборт при
любій небажаній вагітності, в тому числі кримінальному форс-мажорі.
2) Якщо ж в неї навіть виникне така думка про аборт, то жінка повністю тебе послухається і не зробить аборт ні за яких обставин.
А для впевненості , ти сам Takada зробиш припис приблизно такого змісту:
"Клянусь Святим Євангелієм і всіма святими , що все надрковане мноюзі слів моєї жінки є правда і лише одна правда."
Цитата:
А для впевненості , ти сам Takada зробиш припис приблизно такого змісту:"Клянусь Святим Євангелієм і всіма святими , що все надрковане мноюзі слів моєї жінки є правда і лише одна правда."

Як пише Павло (до єфесян чи корінтян, здається):"Не клянітья нічим... нехай ваше так буде так, і ні - ні". Я лідую цьому принципу вже давно, і, вибач, ламати його не збираюся.
І ще, з чого ти взяв, що я єсьм вже жонатий?
Takada пише:
)Може бути у моєї дєушки така думка, але, переконаний, не може бути такого вчинку.
2)Перешкоджу апелюючи до всіх можливих авторитетних джерел впливу, але я не розумію до чого ти ведеш. Я ще ніколи не мав зальотної деушки, і мати не збираюся. Чи ти думаєш, що вони просто так залітають. Я вже пережив той вік, коли ціль життя-згрішити проти 6,9 заповіді. Тепер настав час думати головою і про інше.

Takada так ти ще старий кавалер! А може ти ще хлопець!
Як добре говорити про жінок будучи неодруженим! Одружуйся , друже і твоя краща половина, скоро вправить тобі мозги. А в питанні про аборт ,
особливо!
Цитата:
Одружуйся , друже і твоя краща половина, скоро вправить тобі мозги.

Гм... А з чого ж ти взяв, що я не жонатий? З тобою весело. Старайся обгрунтувати припущення, бо зараз на твої дописи і реагувати не хочу - не знаю до чого ти це пишеш і яке воно має значення.

Цитата:
Takada так ти ще старий кавалер! А може ти ще хлопець!

Ти прогадав і так і так
Takada . так ти ще й до того ж примітивний брехун. То ти кажеш, що не одружений, то навпаки. Ну не гарно не солідно, людині, яка говорить на такі
серйозні теми так нагло і безсовісно брехати. А ти кажеш, ще й про гріх присяги!
А викручуєшся більше , ніж сама досконала дитяча дзига!
Цитата:
І ще, з чого ти взяв, що я єсьм вже жонатий?

Тут написано, що я жонатий?

Цитата:
Гм... А з чого ж ти взяв, що я не жонатий?

Тут пише, що я не жонатий?

Якщо ні, то якої собаки ти, дурень, пишеш, що я брехун:

Цитата:
Takada . так ти ще й до того ж примітивний брехун. То ти кажеш, що не одружений, то навпаки. Ну не гарно не солідно, людині, яка говорить на такі
серйозні теми так нагло і безсовісно брехати. А ти кажеш, ще й про гріх присяги!
А викручуєшся більше , ніж сама досконала дитяча дзига!

Якщо маєш ще якусь інформацію про мій сімейний стан, а крім того, якщо покажеш що це має якейсь значення для розширення світогляду форумчан - будемо говорити. А так, зважаючи на твою неуважність і тупість на цю тему з тобою не дуже хочу новорити, бо і так нічого не зрозумієш.
Крім того, мене вже дістав твій термін "викручуватися", вживаний по відношенні до мене. Тому прошу пояснити твою подану вище цитату. Хочу побачити як ти викручуватимешся.[/quote]

додано через 16 хвилин 39 секунд:

Та про що з тобою люди говорять, як ти або читати не вмієш, або тези від питання не відрізниш. До речі, твої проблеми з "відрізнянням" я помітив ще коли ти "навимисне" сплутав дедукцію щз індукцією, якщо пригадуєш цей прикрий випадок.
А до того ж хто тобі щось говорив про гріх присяги:
Цитата:
ти кажеш, ще й про гріх присяги!

Здається я говорив:
Цитата:
Не клянітья нічим...

Чи в тебе дієслова "клястися" і "присягати(-ся)" означають те саме, подібно як в того, як там, вроді, Sant fergie , вагітність і дитина - те саме.

додано через 2 хвилини 48 секунд:

Але мушу зізнатися, тепер трохи цікавіше - можна сконцекнтруватися і хоч трохи ближче підійти до теми, бо нема поки що, Слава Богу, того боягузливого пса, як там його - kalef-f.

додано через 3 хвилини 48 секунд:

До-речі, прошу всіх вибачення, що площина даної теми стала одним з місць для наших з ним взаємних компліментів, що перейшли межі. Однак, я не мав вибору, треба було десь це вирішити. Ще раз вибачте.
Takada
пішов ти! -- для ТАКАДИ!
Takada Твоя здатність називати біле чорним, і навпаки, вже не дивує.
Та не впадай в дитинство.
Анекдот на дану тему. "Хто з"їв цукерки?- питає мама в хлопчика з надією, що він признається. "Не я" -відповідає хлопчик.-"Не обманюй"-каже мама-Я не їла і тато теж, а більше нема кому". "Мама, так це мишка з"їла"- відповідає синочок.
На такому рівні Takada в нас (і не тільки зі мною) проходять дискусії.
А якщо по серйозному, то це зовсім не смішно, і не цікаво.
Цитата:
А якщо по серйозному

Ви по ерйозному не вмієте.

Полеміку вважай на цьому етапі закінченою, хіба що говоритиму по темі.
Жінки є.
Хоча цікаво почитати "чоловічі балачки" на теми, я вважаю, не лише жіночі. Загальнолюдські - якщо говорити про вбивство(яким, однозначно вважаю і аборт); стосунки чоловіка-жінки повинні в ідеалі бути рівними щодо відповідальності.
дитина - це не справа одного, так як і її вбивство. і не слід вам, шановні чоловіки, говорити від третьої особи.
жодна жінка (якщо це нормальна жінка) не позбавиться дитини від порядного, коханого чоловіка.
обставини не можуть бути виправданням.
легковажні жінки не рідкість, як і легковажні чоловіки. тікати від відповідальності - теж не рідкість. десь вилітаємо на проблеми суспільства і всяке таке "неконкретне", проти якого ви всі тут воюєте...
Ще хочу написати про матріархат, що мав місце до прибл.4 тис. до н. е. Обожнення жінки, культ богині і всяке таке, про яке всі знають....
Зміна його на патріархат, який триває досі(і проти якого я не маю нічого проти), відбулася з однієї причини. А саме: з зазначеного часу утверджеється у племінному суспільстві інститут ПАРНОЇ сім"ї. Стосунки стали в племенах нормованими і тут "еврика" - усі на кінець зрозуміли, звідки ж беруться діти! До того зв"язку дія-наслідок не бачили, адже народження дитини - це дар богів і очевидна перевага жінки над чоловіком. Коли "секрет" було відкрито, чоловіки отримали владу у суспільстві, а жінка була приречена на постійне "виробництво" дітей.
У 19 столітті жінка звільнилася від чоловіка з тієї ж причини, з якої була , грубо кажучи, сплюндрована: контроль над народженням дітей - контрацепція і легальні аборти. другою причиною було її залучення на виробництво. згодом- виборче право і пішло поїхало....
низький рівень релігійності? можливо.
право на вибір можливий лише за його розумного використання. не знаю. я проти. і все. для мене це не тема. це питання, на яке відповідаєш "так" чи "ні". без обставин і компромісів. це ж вбивство. "трошки вагітних", як і "трошки мертви" не існує.
дійсно, чоловіки, не будбте "польовими квітками" і ми будемо народжувати від вас десятки прекрасних дітей. і виховувати, звичайно, як слід, щоб тема про аборти ніколи не була найбільш рейтинговою на цьому форумі
Цитата:
жодна жінка (якщо це нормальна жінка) не позбавиться дитини від порядного, коханого чоловіка.

А якщо чоловік не порядний?
Цитата:
Ще хочу написати про матріархат, що мав місце до прибл.4 тис. до н. е. Обожнення жінки, культ богині і всяке таке, про яке всі знають....

Через інформативну незрозумілість цієї тези прошу докладніше.
порядний - мабуть, дійсно не те слово. в ідеалі - бажаний батько для дитини. тоді дитина ще бажаніша теж.

що стосується матріархату - серед істориків це в дечому суперечлива тема, так як у різних племен рівень влади жінки був різним, часто мала місце рівноправ"я обох статей.
Чи був матріархат узагалі? Це вже відхилення від теми і можна сперечатися про фемінізм чи емансипацію. Сімона де Бовуар, яка описує кривджену "другу стать", звичайно, каже, що не був. (Влавне, у неї можна почерпнути чимало історичного матеріалу про становище жінок та філософських роздумів на тему абортів у тому числі. Можу дати почитати.) Я маю дещо інші думки, але цитувати і посилатися на Бовуар люблю.
Племінний устрій можна умовно прирівняти до життя тварин. Утваринному світі самиці (не скажу, що всі, бо напевно ні) отримують повну автономію за умови материнства. Та оскільки природа не дала жінці, як іншим савцям жіночої статі періодів стерильності, материнство забирало увесь їхній час і потреба у чоловікові-годувальнику-захиснику була щораз більша. Це таки патріархат.
Боюсь, що не відповіла на ваше запитання. Значить, ваші зауваження були слушними і я ще мушу про це подумати
Цитата:
порядний - мабуть, дійсно не те слово. в ідеалі - бажаний батько для дитини. тоді дитина ще бажаніша теж.

Це дуже добре, але, дозволю собі нагадати, що питання стояло:
А якщо чоловік не порядний?

додано через 12 хвилин 6 секунд:

Цитата:
Ще хочу написати про матріархат, що мав місце до прибл.4 тис. до н. е. Обожнення жінки, культ богині і всяке таке, про яке всі знають....

Цитата:
Чи був матріархат узагалі? Це вже відхилення від теми і можна сперечатися про фемінізм чи емансипацію.

Зважаючи на те, що обидва ваші дописи не перебувають у тезовій гармонії, дозволю собі висловити твердий сумнів в історичності матріархату. Згідно богословської антропології, матріархату, як в принципі і патріархату(в ужитому зараз розумінні) ніколи не було і бути не може. Якщо йти за Дарвінізмом, то, грубо говорячи, теж(тай ці питання, як видається, еволюційну теорію, як і філософську антропологію не дуже цікавлять).
Та й історично на підтвердження матріархату 4000 років до н. е. добрих аргументів ви навряд чи знайдете. Стосовно обожнення жінки, то це правда, але, як видається паралельно з чоловіками, до того ж в далеко не рівному кількісному відношенні.
Давати почитати такого типу літератури(маю на увазі філ роздуми про фемінізм і емансипацію) не треба, маю, читав. Вибачте, але смішно
natarti пише:
орядний - мабуть, дійсно не те слово. в ідеалі - бажаний батько для дитини. тоді дитина ще бажаніша теж.

Нарешті крига скресла і в дискусію вступила жінка!
Та є питання? А що таке порядний батько??? А що таке коханий чоловік??? А що таке бажаний батько для дитини???
Хто визначає ступінь і критерій порядності людини і чоловіка взагалі?
Лише Його жінка? І щоб народити дитину від даного чоловіка, і не робити аборт:він(чоловік), що повинен бути або(і) порядним, або(і) коханим, або(і) бажаним батьком для дитини? Тобто мати якусь одну позитивну якість з трьох чи мати всі три позитивні якості?
Тобто фактично бути ідеалом!
Якщо виходити з цього посилання і логічно розвивати думку natarti, то жінка в основному мала б небажану вагітність і відповідно мала б право на аборт. І зрідка від порядного, коханого і бажаного батька для дитини народжувала дітей.
З такими думками ми дійдемо до не лише зменшення населення, але і його повного виродження! Люди зникнуть, як біологічний вид!
кому смішно, кому ні...

можливо, в характеристики чоловіків я вкладаю певні особисті критерії (хоча всі жінки десь щось таке мають на увазі: не до кінця визначене, але саме по собі зрозуміле).
любіть жінок і вони будуть вам народжувати! хай це буде не просто відтворення, а таки творення. недарма багато генів мистецтва називали найбільшими шедеврами своїх дітей...

щодо матріархату, який я зачіпилаз необережності. не маю на меті когось переконувати чи щось доводити. форум для думок, на які кожен має право. у даному ж випадку склалося враження, що дана дискусія для того лише, щоб заперечувати і принижувати чужі думки. такий ваш форум?
про матріархат - я сказала, що це суперечлива тема (як і багато інших врешті). навіщо шукати відповідь, якщо їх дві? не моїх - наука сперечається, то навіщо ще й нам???
не вважаю себе любителем таких дискусій. просто намагалася висловити свої міркування з даної теми.

отже, ще раз підсумую.
думка моя така: чоловіки бояться відповідальності і скидають всю відповідальність за вбивство на жінку. ваша дискусія - це ваш страх. боїтеся гріха. слова одне, а на ділі по різному буває. і часто-густо неможливо сказати де добро, а де зло. з цим погоджуся. але ж мають бути у світі точки опору. і можливо наступна:
християнин: дав життя - не вбий. рівносильно втосується обох учасників. і немає чого шукати і критикувати один одного, адже більшість, майже всі, тут говорять про вбивство, а не виправдання.
кожен висловився, посперечався і досить уже "блистіти", діаманти.
ерудованість вашу, takada, зацінено. Невже вам не подобається де бовуар? як на мене, вона прекрасна своєю сміливістю і не тільки...
ви здатні на похвальну оцінку?
natarti пише:
чоловіки бояться відповідальності і скидають всю відповідальність за вбивство на жінку. ваша дискусія - це ваш страх. боїтеся гріха. слова одне, а на ділі по різному буває. і часто-густо неможливо сказати де добро, а де зло.

+100500
natarti пише:
чоловіки бояться відповідальності і скидають всю відповідальність за вбивство на жінку.

згоден, що в цьому є велика доля правда. Як і те, що великий процент причин, які штовхають жінок зробити аборт, криється власне в чоловіках і їхній неготовності до відповідальності.

natarti пише:
слова одне, а на ділі по різному буває. і часто-густо неможливо сказати де добро, а де зло

але з цим твердженням, якщо, звичайно, воно стосується саме питання абортів, погодитись не можу. Саме так "слова одне", а "на ділі" аборт є злом і вбивством і немає нічого такого, щоб могло посіяти сумніви типу "неможливо сказати де добро, а де зло" -- аборт -- це вбивство, зло, оправдання якого сформулювати, а тим більше визначити, неможливо. Більше того, навіть самі пошуки цього оправдання вже є гріховними і позаморальними.
natarti пише:
любіть жінок і вони будуть вам народжувати! хай це буде не просто відтворення, а таки творення. недарма багато генів мистецтва називали найбільшими шедеврами своїх дітей...

natarti пише:
чоловіки бояться відповідальності і скидають всю відповідальність за вбивство на жінку. ваша дискусія - це ваш страх. боїтеся гріха. слова одне, а на ділі по різному буває. і часто-густо неможливо сказати де добро, а де зло. з цим погоджуся. але ж мають бути у світі точки опору. і можливо наступна:
християнин: дав життя - не вбий. рівносильно втосується обох учасників. і немає чого шукати і критикувати один одного, адже більшість, майже всі, тут говорять про вбивство, а не виправдання.

Жінок треба дійсно любити і скидати на них(одних?!)відповідальність непотрібно!
О, natarti, я старався, усвідомлюючи важливість, як зазначає Roma, присуності жінок в обговоренні не починати глибшого аналізу ваших дописів, але ви мене змушуєте:
1)
Цитата:
ерудованість вашу, takada, зацінено.

Ким і як, дозвольте запитати

2)
Цитата:
Невже вам не подобається де бовуар?

А чому вона мені повинна подобатися, і ще, наскільки я знаю її фах не дозволяє писати праці з елементами гендерної теорії. Єдине, що трохи знала - екзистенціальну філософію, і то завдяки чоловіку, якого, якщо я не помиляюся і до гробу загнала. Більше того, вона у сорокових роках вже могла знайти у Фройда про комплекс меншовартості (досл. заздрість до прутня), та й вирішила ще трохи попідскакувати. Не хочу вже говорити про манію величі, і то яскраво виражену(наскільки я знаю більшість романів базовані на автобіографічному матеріалі). Крім того праці ненаукові, вона лише плете що бреде, вибачте, в голову, принаймні у тій своїй, як там її "Другій статі" здається. Достатньо, чи продовжувати про вашу Сімону?

3)
Цитата:
можливо, в характеристики чоловіків я вкладаю певні особисті критерії (хоча всі жінки десь щось таке мають на увазі: не до кінця визначене, але саме по собі зрозуміле).

В одній тезі з допису:
можливо, особисті, всі жінки, десь, щось таке, мати на увазі, не до кінця визначене, саме по собі.
Що це означає коментувати, чи не треба?

4)
Цитата:
щодо матріархату, який я зачіпилаз необережності.

В тому то й прорблема, що з необережності, а слід бути обережним.

5)
Цитата:
форум для думок, на які кожен має право.

Думка дописувача n : У будинку Natarti проживає Йосип Джугашвілі.

6)
Цитата:
про матріархат - я сказала, що це суперечлива тема

А по моєму для філософської(і не лише) еліти вже давно не суперечлива.

7)
Цитата:
то навіщо ще й нам???

Мудро

Цитата:
не вважаю себе любителем таких дискусій. просто намагалася висловити свої міркування з даної теми.

Пояснюю:
Не вважаєте себе любителем, тому що ваш інтелект, правдоподібно вимагає чогось іншого, не Сімони де Бовуар. А міркування треба старатися обгрунтувати.

9)
Цитата:
отже, ще раз підсумую.

Що???!!!

10)
Цитата:
думка моя така: чоловіки бояться відповідальності і скидають всю відповідальність за вбивство на жінку.

Хто так робить, поіменно і з цитатами?

11)
Цитата:
ваша дискусія - це ваш страх.

Цікаве отоожнення.

12)
Цитата:
і часто-густо неможливо сказати де добро, а де зло.

Прошу мене вибачити, але завжди можливо точно сказати де добро, а де зло, якщо із структури вчинку маємо хоча б 4 елементи(мета, мотивації, засоби і дія).

Roma, ти не повіриш, але вдруге за час нашого спільного перебування на цьому форумі я з тобою абсолютно згоден.[/quote]
roma пише:
. Чоловік не має морального права виступати проти аборту. На глобальні виступи права не має. Будь , який чоловік зробить спробу переконати її(жінку) позбавитися дитини. І проблема в тому, що так поступають найкращі чоловіки. Що ж тоді говорити про інших. Глобальні вболівання чоловіків за долю гіпотетичного ембріона виглядають цинічно.
Чоловікам аборт не загрожує. Але велика частка абортів робиться по їх вині..."

Цю цитату я раніше взяв з сайту факультету журналістики Київського університету. Тільки чому чоловік не має права виступати проти аборту?
Також не згідний з твердженням, що будь який чоловік зробить спробу переконати жінку позбавитися дитини. Особисто , я такої спроби не робив, хоч моя майбутня дружина завагітніла за два місяці до одруження.
І досить багато , я знаю таких чоловіків, що поступило так само. Тут справа в іншому . Теперішні жінки стараються бути активними учасниками соціальних процесів в суспільстві, і це звичайно стає перешкодою до народження і виховання дітей. І чим більш матеріально забезпечена сім"я , тим більше цей процес виражений.
Не знаю хто там в Києві цю цитату видав(Правдоподібно хтось із братви тих самих постсекулярних феміністок), проте однозначно, що видав погано.
Здається, що natarti таки зробила одну добру справу - несвідомопідняла цю тему, яку необхідно було б нам проговорити. Самої ж цитати я навіть не беруся оцінювати. А от про вплив нових течій у гендерній теорії на моральну оцінку аборту давайте висловлюватися.