Золочів Плюс
Форум міста Золочів

Події в Підгірцях - Розкол церкви чи щось інше?

Автор Повідомлення
Дарина пише:
хоч хтось пояснить, чому хоче вигнати з церкви людей, які відроджують живу віру,

Даринка, Ти знаєш відповідь, для
romashcaa пише:
всі решта ліві
цитую:
"Я їм дав Твоє слово, але світ
їх зненавидів,
бо вони не від світу,
як і Я не від світу",
-сказав Ісус (Ів.17:14)
Бачиш, для них є глупотою Акт надолуження Серцю Христовому.
І тут наповнюється змістом Слово, що мова про хрест -глупота для поган(Хрест- найяскравіший Образ Любові Господньої, що з Серця Найсвятішого ісходить).
Не хочете, щоб я сперечалася з вами? Добре, але і ви як слід подумайте про спасіння, спасіння в Ісусі Христі, і чи реально дарувати його людям, віщуючи маятником, тобто, тим самим, роблчи гріх проти Першої заповіді.
"Сьогодні взяв Я за свідків проти вас небо й землю, - життя та смерть Я дав перед вами, благословення та прокляття. І ти вибери життя, щоб жив ти та насіння твоє..." Ці слова ні прощо не говорять?...
Молюся за вас. Слава Ісусу Христу!
[/i]

додано через 3 хвилини 35 секунд:

P.S. Дякую, Іхтісе, я якраз про це і думала.
Ihtis пише:
Вітаю вас Даринко, Robine і всіх правовірних християн

Алах акбар! Іхтіс, Робін і Даринка, коли пояс шахіда вдягаєте!
Дарина пише:
віщуючи маятником, тобто, тим самим, роблчи гріх проти Першої заповіді.

а чим, цікаво, відрізняється це від гадання на вервичці, яке широко застосовується "підгорецькими"?
kalef_f пише:
а чим, цікаво, відрізняється це від гадання на вервичці, яке широко застосовується "підгорецькими"?

Ого! Значить маятником віщувати гріх, а от на вервичі ні...
Цікаво які ще окультні практики застосовує підгорецька секта? Гадання на Біблії або Часослові в них є? Підкидання монеток? Чи щось подібного?

Цікаво би було довідатись про те які саме окльтні практики використовують ці "борці" з окультизмом? Бо ось недавно на трапив на дівчину, яка відвідує збіговиська в Підгірцях, так можу підтвердити гадання на вервичці - це дійсно практика цієї секти.
Вав уже 43 сторінка, і 20956 переглядів.
Іхтісу - я теж не викидав би в смітник такі теми , які започаткували прихильники підгорецьких про Серце Ісуса та Миколая. Мені , наприклад, багато що сподобалось в темі про Св. Миколачя, на жаль не встиг скопіювати собі а архів. Та на жаль правила тут встановлюють власники сайту.
Шкоди від цих тем немає ніяких, вони не повторюють і не підміняють, і не копіюють інших тем. Це різного напрямку релігійні теми.
Та апелювати тут нема до кого. На жаль.
Хоча тема про Серце Ісуса зазомбована вами. Ви встановлюєте якісь свої ритуали. обряди , що нічим не відрізняються від "віщування маятником", причому із злобою нападаєте на історично встановлені та вживані віками візантійського напрямку обряди УГКЦ, ЩО ЄДНАЮТЬ НАС ІЗ ПРАВОСЛАВНИМ СВІТОМ, ДОВЕРШУЮТЬ ТАКУ БАЖАНУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЄДНІСТЬ ХРИСТИЯН ВСІХ КОНФЕСІЙ - БУДУЮТЬ ЄДИНУ В УКРАЇНІ ЦЕРКВУ ВОЛОДИМИРОВОГО ХРЕЩЕННЯ.
А такі ритували про СЕРЦЯ, вервиці, ваші навязливі напімнення про непорочне зачаття , чистилище, інквізиції , схизми - вами придумані - нас - УКРАЇНЦІВ -тільки розєднують.
АЛЕ ЦЕ ВАША МЕТА. ЗА ТО ВАМ ПЛАТЯТЬ ЗО СРІБНЯКІВ В ДЕНЬ.
І через те, вам не вірить народ, який хоче БУТИ ОДНО, як вчить Ісус. І через те, люди втікають від нас , як від чуми, бо ми зазіхнули на святе, памятаєте із нашого церковного гімну " БОЖЕ НАМ ЄДНІСТЬ ПОДАЙ "??? Ви замість єдности подаєте народу нашому РОЗБРАТ.
Хто нас нагудзав кричати з храмі, коли служили єпископи М. Колтун та С. Меньок " Ми не православні, ми католики"
ХТО цей модератор ваших підлих справ.
ВИ НЕ КАТОЛИКИ, ВИ НЕ ПРАВОСЛАВНІ.
У Вас ще назви немає.
Але народ скоро її придумає.
Догадайтесь яку ???

додано через 8 хвилин 29 секунд:

І про" віщування маятником" - це теж кліше придумане вашими " гуру" щоб кинути тінь на главу УГКЦ. Ви з мухи можете зробити слона, із звичайних філосософських роздумів кардинала таке понапридумували, як вам вигідно. НЕМАЄ В ТИХ РОЗДУМ НІЧОГО ПРОТИ ХРИСТА. НЕМАЄ. ЦЕ ВАШ БРЄД. ЗАКАЗУХА. ХВОРА ФАНТАЗІЯ, але добре проплачена та організована.
Почитайте заповіт Патріярха Йосипа Сліпого.
НЕ здивуюсь коли в скорому часі ви і його апостатом назвете, бо там головним є заклик до єдности церков в Україні - Ваша головна біль!

додано через 14 хвилин 5 секунд:

Дорогі мої форумчани. Ось читаю, переглядаю рядок за рядком, дивуюся, обурююсь, хвилююсь, плачу і сміюся. Нанесено черговий удар українській спільноті. Луплять нас по всьому тілу. Бють по голові, ранять серце, обдирають свитину... За душу взялися. Невстигаємо поправитися, невстигаємо піднести коліно з упадку, як черговий удар... Болить, болить. Що робити? До кого податися ? У кого знайти прихісток... Господи зглянься на нас, на твоїх людей. Це ми, твої слуги, що стільки століть промовляємо плачучи "Нищить недоля наш край..." Чи то вже справді отих українців так багато на цім світі, що треба у кожнім столітті по голодомору, по війні... Дурні ми панове, темні люди... Може здогадаймоя , та пізно буде.
А тим часом українські руки вчепились за українське горло. Тиснуть... Душать... Дотискають. І так всюди - в політиці, економіці. культурі, освіті, церкві. Що вже досконало вивчили вороги української ідеї, так це вже однозначно - що найкраще українця бити своїми руками. Ось така панове СТРАШНА ПРАВДА!
Здається проект "підгірські монахи" дійшов до фінальної сцени. Таки автори проекту досягли своєї мінімальної мети - витягнути офіційну УГКЦ на діалог з новоутворенням, дискридитація сильної (найбільшої на Сході) Східньої католицької Церкви... Діалог відбувся. Трагікомедія закінчилася, але гіркий присмак залишився. І буде ще смердіти не один рік.
Переглядаю знову письмові творіння підгорецьких офіцерів і думаю, як ото в сучасному світі бракує середньовічної дисципліни. Я не за інквізицію, ні. Однак деколи її бракує. Прости мене Боже... Бо ж знову йде мова не про віртуальних кібермонстриків, а таки людей, котрих годувала українка мати, співала їм пісень українських, може сорочечку вишивану на грудиках завязувала. Завязали би йому ... Господи прости мене, що невмію полюбити ворога чорного, що так паскудить церковцю нашу...
Велика екскомуніка ! Страшно, лячно.
Будь хто, чи то священик, чи мирянин дивиться на ці слова і жахається... А ці он либляться та чергові брошури пакують по конвертах. ЯКУЖ ТРЕБА МАТИ ДИЯВОЛЬСУ ВІДВАГУ, ЩОБ РУКУ НА ЦЕРКВУ ХРИСТОВУ ПІДНЕСТИ !
Чи не мучить їх сумління ? Чи вночі не ридають до подушок ? Чи не запитують мовчки один одного поглядом - що ми натворили ? Може справжні монахи й би питали, плакали, нервували, переживали. З чотирьох залишилися б 3...2... Між собою один одного направляли, бо ж справа то небуденна для монашої братії. Спокій сумлінню і порядок гри диктує офіцерська присяга вірності справі отечества. Офицерский долг ! Во имя благих намерений...
Може й так панове офіцери. Вибачте може генерали.. Однозначно вам тепер титул піднесуть.. мало того вже скоро переведуть на відпочинок десь на теплі моря, а потім знову до роботи в Індію наприклад... Ну як вам новий проект? Ні за Україну ви непереживайте, автори спецпроекту УГКЦ2 вже мають на приміті ваших послідовників, вони тут і залишуться ваш послід розкидувати по землиці нашій.

І так дорогі браття українці, доки не зрозуміємо своїми поганими голівоньками, що має бути в своїй хаті одна правда і одна воля ! толку не буде... Ну а поки два керівники у державі, два народи (схід захід), дві мови, дві історії, УГКЦ і УПЦ КП... скоро всього стане по чотири, вісім, і т. д.... РОЗДІЛЮЙ І ВОЛОДАРЮЙ.

Який проект наступний ? Скоро побачимо

додано через 27 хвилин 35 секунд:

Заповіт Блаженнішого Патріярха Йосифа Сліпого ( ФРАГМЕНТ )

... В часі мого прибуття до Риму відбувався II Ватиканський Собор. Як у минулих століттях, починаючи від Першого Апостольського Собору в Єрусалимі, Собор являється збором верхов­них пастирів Христової Церкви, які дають свідчення віри і життя повірених їхньому учительському і пастирському служінню Церков. Отці Собору свідчать перед Церквою і перед цілим світом.

Свідомий вагомости такого свідчення, у своєму Слові до Отців Собору, дня 11 жовтня 1963-го року заговорив я не про свідчення своє, — воно ж було відоме, — але про Свідчення нашої Української Церкви: Про свідчення її віри в Христа і Його Єдину, Святу, Соборну й Апостольську Церкву, свідчення, підтверджене кривавою печаттю безстрашного ісповідництва, терпіння, мучеництва і горами наших жертв. Щоб висловити перед усім світом вдячність, признання й особливо щоб заявити сострадання зі страдаючими і дати їм моральну підтримку, вніс я прохання-пропозицію: Піднести Києво-Галицьку Митрополію і всієї Руси до патріярхальної гідности.

Це перший раз в цілій історії нашої Церкви Ідея її Патріярхату була поставлена прилюдно, ясно і на такому всесвітньому форумі, як Вселенський Собор, хоч сама ідея не нова: Київські митрополити, хоч не носили патріяршого титулу, управляли Церквою наче патріярхи, користуючись патріяршими правами по взору інших Східних Церков. Вони були свідомі, що Патріярхат Церкви — це видимий знак зрілости і самобутности помісної Церкви та могутній чинник в церковному і народньому житті.

Не диво, що такі світлі постаті в нашій історії, як Митрополит Петро Могила та Митрополит Йосиф Вельямин Рутський, в найбільш трагічних часах нашого церковного занепаду і роз'єднання, робили всі можливі заходи, щоб привернути єдність Церкви і рятувати її перед загибіллю, об'єднавши всіх на твердій основі Патріярхату Київського і всієї Руси.

Важливість Патріярхату розуміли також правителі відродженої молодої української держави в революційних роках 1917-1920, коли висловлювали своє бажання бачити в Митрополиті Андрею Шептицькім, щойно звільненого в'язня царської Росії, першого Патріярха Києво-Галицького та всієї Руси. Наявний вислів цьому бажанню дає затверджена і проголошена Конституція Української Народньої Республіки в 1920 р. Правда, Конституція, яку здавлено, та мимо того вона свідчить про невмірущу Ідею Патріярхату нашої Церкви.

Як показує історія Христової Церкви на просторі Східньої Європи, Київський Патріярхат мав бути, і з певністю стався б ним, рятунком церковної єдности у Вселенській Христовій Церкві і рятунком нашої української, церковної і національної єдности.

Історичною короткозорістю, вагомою у своїх наслідках аж до наших часів, треба вважати злегковаження великого задуму митрополитів Могили і Рутського тодішніми правлячими колами Римської Апостольської Столиці, які — кола — хоч не заперечили самої ідеї Патріярхату нашої Церкви, ідеї, уґрунтованої історією й вимогами церковного життя, однак свою відмову — дати формальну згоду на її завершен­ня — оправдували мотивами політичної "конюнктури". І хоч такі мотиви не Божі, а людські, їх повторя­ється, ними оправдується і їх застосовується у від­ношенні до наших змагань за завершення повноти прав нашої Церкви у Патріярхаті до наших днів. Давному поняттю Української Правди, в якому сплітаються Істина і Справедливість, такі людські мотиви чужі!

Як вірний Син Католицької Церкви, покликуючися на ясні рішення Ватиканського Со­бору в питанні творення чи виникнення патріярхатів і користуючись тим, що належу до т. зв. Папської Родини завдяки тому, що вже бл. п. Папа Йоан XXIII іменував мене кардиналом "ін пекторе" і на смертній постелі хотів це проголосити, — що пізніше зробив це 25 січня 1965 р. Папа Павло VI, повторяю, як вірний Син Католицької Церкви, неодноразово, в письмах і розмовах, просив я його про формальну згоду піти на зустріч моєму проханню-пропозиції, яку без заперечення прийняли до відома Отці Ватиканського Собору. Доводив я бл. п. Папі Павлові VI , що в Східній Церкві ні Папи, ні навіть Вселенські Собори не встановляли Патріярхатів окремих помісних Церков. Завершення тих Церков патріяршим вінцем було завжди овочем дозрілої християнської свідомости у Божому люді, у всіх його складових частинах, в свідомості духівництва і пастирів, при чому свідомість мирян, отого духовного стада, довіреного їхньому пастирському служінню, зігравала неабияку ролю. Бо тільки дозріла свідомість своїх власних церковних і національних скарбів, своїх культурних і історичних надбань і цінностей, своїх трудів і жертв, що входили в скарбницю цілої Вселенської Христової Церкви, створювали тверду основу для Патріярхату! Церква Києво-Галицької Митрополії — доводив я завжди — дала подостатньо доказів цієї свідомости впродовж цілої своєї історії. Чому ж не признати патріяршої гідности Києву, Колисці Християнства на цілому Європейському Сході?

З синівським смиренням, з терпеливістю, але з ясністю заявив я бл. п. Папі Павлові VI: "Не схвалите Ви, схвалить Ваш Наступник... Бо вже тому, що ми, наша Українська Церква, існуємо, ніколи не можемо відказатися від Патріярхату!.."

І вас, мої Возлюблені діти, благаю: Ніколи не відкажіться від Патріярхату своєї Страдної Церкви, ви ж живі, існуючі її діти! Своє благання до вас скріплюю на оцьому місці, власною рукою в 1975 р. написаною "Торжественною Заявою", яку ще раз повторяю:

"Бог створив людину і родину, Він є Творець також роду, племени і нації. Любов і прив'язання, якими зв'язана кожна чесна людська істота зі своєю родиною, належиться також її народові і нації. Патріотизм і дбання про добро своєї нації вважались все за Богом дані обов'язки. Добро нації треба деколи боронити перед ворогами, чи внутрішніми чинниками, які в противному разі довели б до занедбання основних потреб народу. Та сама засада відноситься і до Церкви, а саме, що існує Богом даний обов'язок позитивно дбати про її добро, обов'язок і право боронити її проти будь-кого, що спричинив би їй шкоду. Наші предки старалися впродовж тисяча років держати зв'язок з Апостольським Римським Престолом, а в тисячу п'ятсот дев'ятдесят п'ятому і шостому році закріпили єдність із Католицькою Римською Церквою, під деякими умовами, що їх дотримання пообіцяли римські папи. Впродовж чотирьох століть ця єдність була посвідчена великим числом мучеників між українцями, і наші дні записані теж славно в анналах Церкви про цю оборону Святої Єдности нашими братами.

Апостольський Римський Престіл під впливом і властю урядовців Римської Курії, може і в доброму намірі, взяв у 1970-х роках політичний курс, який спричинив болючий удар для нашої Церкви в Украї­ні, а ще більше для тієї частини нашої Церкви і Народу, що найшлись у вільному світі. Увесь християнський світ є свідком, що наші постійні перестороги і покірні арґументи, які ми предкладали Папі Павлові VI, не брано до уваги".

Тому й сьогодні, коли стали відомими таємні документи про контакти між Апостоль­ською Римською Столицею і Московською Патріярхією, документи, що мають характер присуду смерти для Української Церкви, а разом з тим упокорююче вдаряють в саму Вселенську Христову Церкву, оглавлену Наступником Св. Апостола Петра, ще раз благаю, наказую і заповітую тобі, моє Духовне стадо:

"Браття, як діти світла ходіть... І не беріть участи в безплідних ділах тьми, але радше осуджуйте їх, бо що вони творять, соромно є й говорити..." (Еф. 5, 8-11). До байдужих і незрячих кличу: "Встань, ти, що спиш, і воскресни з мертвих, і освітить тебе Христос..." (Еф. 5, 14). Ще і ще благаю вас усіх: "Будьте печаттю мого апостольства" (І Кор. 9, 2), "... бодріться, стійте в вірі, будьте мужні..." (І Кор. 16, 13), бо хоч ми "у всьому скорбні, та не здавлені, безнадійні, та не розпачливі, гонені, та не покинуті, повалені, та не загиблі" ( II Кор. 4, 8-9).

"Ми стоїмо безповоротно на патріярхальному устрою нашої Церкви" — сказав я у своєму Слові на закінчення нашого Синоду в 1969 р. (гл. Благовісник, Кн. 1-4, р. 1969, ст. 120).

Ви, Дорогі мої Брати і Сестри, зрозуміли мої слова і як добрі діти своєї Церкви почали молитися за свого Патріярха, наєдині і спільно на Святій Літургії. Молитвою виявили ви свою зрілу християнську свідомість, бо молитва — це насамперед вислів повного довір'я до Божої помочі і непохитної віри в те, що Могутній Господь здійснить те, про що Його неустанно просимо. Чи не наказав нам Христос просити і молитися? Він же сказав: "Просіть, і дасться вам, шукайте, і знайдете, стукайте, і відчиниться вам..." (Мт. 7, .

Та важливість молитви, зокрема літургічної, є ще й у тому, що в ній віруюча людина висловлює свою віру в об'явлені таїнства віри і своє глибоке розуміння самої істоти цілої Христової Церкви, а в ній і своєї рідної Церкви, як невід'ємної, повноцінної і в обряді, Літургії, церковному управлінні, традицією освяченій духовній спадщині самобутньої її частини. Літургічна молитва стає передвісником формулювань основних правд віри в "Символах-ісповідях віри" в минулих століттях. Літургічна молитва творить основу для таких же правно-канонічних формулювань, що стосуються самої Церкви. Тому я вдячний вам, що ви виявили свою зрілу християнську віру, коли молилися і молитеся "за Блаженнішого Патріярха Києво-Галицького і всієї Руси" у своїх Божих храмах, коли молилися так за нього на гробі Св. Апостола Петра в 1975 р. в часі Святого Року. Свою молитовну віру в завершення Повноти своєї Церкви маніфестували ви також співом, молитвою за Патріярха так само, як наш нарід молиться співом-молитвою і маніфестує свою вірність в єдність — "Боже, нам єдність подай", чи віру в завершення своїх змагань за Повноту волі, коли благає — "люд у кайданах, край у неволі, навіть молитись ворог не дасть... Боже, Великий, дай йому волю, дай йому долю, дай йому щастя, силу і власть..." Патріярхат, видіння вашої віруючої душі, стався для вас живою дійсністю! Таким він для вас залишиться в майбутньому! Бо ще трохи, і Патріярх, за якого молитеся, переступить поріг туземного життя і не стане видимого символу й уосіблення Патріярхату в його особі. Та в вашій свідомості і вашому видінні остається жива і дійсна Українська Церква, увінчана патріяршим вінцем!

Тому заповітую вам: Моліться, як дотепер, за Патріярха Києво-Галицького і всієї Руси, безіменного і ще невідомого! Прийде час, коли Всемогучий Господь пошле його нашій Церкві й об'явить його ім‘я! Але наш патріярхат ми вже маємо!

Я, очевидно, підгорецьких схизматиків і псевдоєпископів в жодному разі не підтримую, але, стараючись бути обєктивним, хочу уточнити, що вони все ж таки і далі є католиками. Той, хто стає католиком (чи через хрещення, чи через навернення), перестати бути католиком просто не може (semel Catholicus, semper Catholicus), навіть якщо б він відрікся формально віри, пристав до якоїсь секти чи був екскомунікований.
Екскомуніка - це не виключення з Церкви (як багато хто це собі уявляє), а просто одне з церковних покарань (т. зв. censura), що має на меті виправлення церковного правопорушника і його покаяння. Як будь-яке інше покарання цього роду (censura), воно повинно бути зняте, якщо виявиться, що правопорушник виправився.
З іншої сторони, в церковному законодавстві існують і інші покарання, наприклад пунітивне позбавлення уряду або священичого сану. Такі покарання є постійними і не підлягають зняттю при наверненні покараного, бо мають на меті не так його виправлення, як відновлення справедливості і запобігання згіршенню, що мало місце.
Якщо підгорецькі ще не є позбавлені священичого сану, то очевидно скоро будуть. Для священика, це покарання є багато гіршим від екскомуніки. Його, наприклад, застосовували проти клириків, що допустились важких сексуальних злочинів проти неповнолітніх. Крім того, у цих процесах позбавлення сану, папа почав недавно звільняти (давати диспензу) від дотримання судового процесу (це тепер можна зробити адміністративно, в дуже короткому часі).
Іще один фрагмент із заповіту Патріарха Йосипа Сліпого, щоби підгорецькі " гуру" не обманювали наш щирий нарід
Разом зі змаганнями за Повноту життя нашої Церкви на началах патріярхального устрою тісно в’яжеться змагання за церковне об’єднання українського народу. Душевно радію, коли бачу, що хоч ще церковно не з’єдинені в одній Церкві сини і дочки Українського народу, з хрестами на своїх плечах вже з’єднані в Христі і в Його терпіннях наближаються одні до одних, щоб привітатися поцілунком миру та обнятись у братній любові! Висловлюючи цю радість, благаю вас усіх, а моє благання нехай буде моїм Заповітом: „... Один одного обіймім! Промовмо – Браття!” Ідіть слідами Сл. Б. Андрея, який усе життя присвятив великій ідеї об’єднання християн, ставши благовісником єдности Христової Церкви! Ставайте всі в обороні прав Української Католицької Церкви, але бороніть права Української Православної Церкви, так само жорстоко знищеної чужим насиллям! Бороніть також інші християнські і релігійні громади на українській землі, всі-бо вони позбавлені основної свободи сумління і віровизнання та всі терплять за їхню віру в Єдиного Бога!

Найближчими нам за вірою і кров’ю є наші православні брати. Нас єднає традиція рідного християнства, спільні церковні і народні звичаї, спільна двотисячолітня культура! Нас єднає спільне змагання за самобутність рідної Церкви, за її Повноту, якої видимим знаком буде єдиний Патріярхат Української Церкви!

Всі ми, католики і православні, боремося за повстання нашої Церкви і за її духовну силу в Україні і в країнах поселення наших вірних. І всі ми несемо важкий Господній хрест, сповідуючи Христа! /Пор. Постанови Синоду // Благовісник. – Кн. 1-4. – 1969. – С. 127/.

Отож заповідаю вам усім: моліться, працюйте і боріться за збереження християнської душі кожної людини українського роду і за весь Український нарід і просіть Всемогутнього Бога, щоб Він допоміг нам завершити нашу тугу за єдністю і наші змагання за церковне об’єднання у постанні Патріярхату Української Церкви!

+ + + + + + + + + +

Передчуваючи свій кінець, не можу не висловити гіркого душевного болю, що супроводжував мене впродовж мого перебування поза рідною Землею. Це біль через брак єдности в нашому Єпископському зборі поза межами України. Брак єдности, неначе первородний гріх, який закрався до душ тих, що повинні бути світильниками. Він, цей гріх, неначе злодій, проліз звідсіль і в нашу Страдну Церкву на рідній Землі.

Брак почуття і розуміння єдности в основних питаннях життя Церкви і Народу – це наше нещастя, це наш споконвічний гріх!

Замислювався я над причинами цього невтішного явища: це насамперед недостатня богословська освіта, виховання в чужих школах, впливи чужого оточення, незнання минулого своєї Церкви, якій покликані вони на вершинах служити... Гнилими овочами отого всього є легковаження всього, що наші діди і прадіди здобували і своїм трудом, і жертвами, зневажання свого, рідного, супроводжене погонею за почестями, жадобою влади, що так нагадує боротьбу за удільні князівства в часі занепаду Київської держави, і, врешті, хиткість характерів, виявом якої стає вислужництво перед чужими і доземні поклони чужим богам!

Як Глава і Батько нашої Церкви намагався я навчати й упоминати. Не раз як Батько закликав я до єдности благальними словами і як Глава нашої Церкви напоумлював рішучим твердим словом, коли треба було збудити приспане сумління і вказати на пастирську відповідальність за духовне стадо перед Богом і Церквою. Бо ж Єпископат повинен бути зразком однозгідности у правлінні Церкви і прикладом єдности в усіх ділянках церковного і народного життя! Всі мої переживання з того приводу – зневаги, душевні рани, словом, всі оці „стріли лукавого” – вам відомі. Вони не були легші, як у в’язницях і на засланнях. І переживав я їх так само болюче, як переживав перед тим в’язничні тортури. Та сьогодні я дякую Всевишньому за те, що мене били в тюрмах і били на волі! Дякую Йому за те, що мене били, а не величали раби!

Прощаю їм усім, бо й вони тільки знаряддя в руках Всевишнього, що покликав мене і дав мені свою Благодать – бути в неволі і на волі в’язнем Христа ради!

Ось ЩО ВАРТУЮТЬ ВАШІ ХОЛУЙСЬКІ КРИКИ та воплі " МИ НЕ ПРАВОСЛАВНІ в Храмі с. Підгірці"!
Темні у злобі до українців ви люди- підступні "гуру"

додано через 5 хвилин 22 секунди:

Поховайте мене в нашому Патріяршому Соборі Святої Софії, а як воплотиться наше видіння і постануть на волі наша Свята Церква і наш Український Нарід, занесіть мою домовину, в якій спочину, на рідну Українську Землю і покладіть її у храмі Святого Юра у Львові, біля гробниці Слуги Божого Андрея. Вмираю і відходжу з цього світу як той, кого він, Сл. Б. Митрополит Андрей, Глава нашої Церкви, владою своєю покликав на Екзарха Великої України. Якщо такою буде воля Божа і бажання Українського Божого люду, складіть мою домовину в підземеллях оновленого Собору Святої Софії. В підземеллях Київської тюрми мене довгими роками мучили, коли я був живим, в підземельній гробниці оновленого Собору Святої Софії Київської спокійно спочив би я, коли буду плоттю померлий!

+ + + + + + + + + +

Поховайте, Браття і Діти мої, та „кріпіться в Господі і в силі кріпости Його. Зодягніться в усе оружжя Боже, щоб ви могли стати супроти хитрощів диявольських. Бо наша боротьба не є проти крови і плоті, але проти начальств і властей, проти правителів тьми віку цього, проти піднебесних духів злоби. Заради цього прийміть усе оружжя Боже, щоб ви змогли противитися в день лютий і, все довершивши, встояти. Станьте, отже, опоясавши стегна ваші істиною і зодягнувшися в броню правди, і взувши ноги в готовість благовіщення миру. А над усе – прийнявши щит віри, в якім зможете вгасити всі стріли лукавого. І прийміть шолом спасення і меч духовний, що є Глагол Божий!” /Еф. 6, 10-17/.

+ + + + + + + + + +

„Сидячи на санях на дорозі в далечінь...”, молитву мовлю до нашої Небесної Заступниці і Владичиці, Богородиці-Приснодіви: прийми під свій Могутній Покров нашу Українську Церкву і наш Український Нарід!

Благодать Господа Нашого Ісуса Христа, і любов Бога і Отця, і причастя Святого Духа нехай буде з усіма вами! Амінь!

Смиренний Йосиф Патріярх


додано через 3 хвилини 18 секунд:

"Всі ми, католики і православні, боремося за повстання нашої Церкви і за її духовну силу в Україні і в країнах поселення наших вірних. І всі ми несемо важкий Господній хрест, сповідуючи Христа!"- Патріарх Й. Сліпий

додано через 5 хвилин 4 секунди:

"Отож заповідаю вам усім: моліться, працюйте і боріться за збереження християнської душі кожної людини українського роду і за весь Український нарід і просіть Всемогутнього Бога, щоб Він допоміг нам завершити нашу тугу за єдністю і наші змагання за церковне об’єднання у постанні Патріярхату Української Церкви! " - Патріархї Й. Сліпий
Я розумію, що достукатися до фарисейських сердець Іхтісів та іще з ними неможливо, але все-таки я дав для їх напоумнення фрагменти духовного завіщання ДЛЯ НАС.
А чи ПОКАються фарисеї наших днів - підгорецькі шамани- сумніваюся, але надія вмирає останньою ....
Вован пише:
Екскомуніка - це не виключення з Церкви (як багато хто це собі уявляє), а просто одне з церковних покарань (т. зв. censura), що має на меті виправлення церковного правопорушника і його покаяння.

Не знаю звідки вам такі дурниці. Саме слово "екскомуніка" складається з двох слів - екс (поза, після, з) та коммуніо (спільність, спільнота). ТОбто його значення є "поза спільнотою", тобто "поза Церквою". Вони є виключені з видимої структури Церкви. Тобто, католиками, у конфесійному смислі вони не є. У ширшому смислі кожен християнин є католиком, але то є вже зовсім інакша тема.

Вован пише:
Якщо підгорецькі ще не є позбавлені священичого сану, то очевидно скоро будуть. Для священика, це покарання є багато гіршим від екскомуніки. Його, наприклад, застосовували проти клириків, що допустились важких сексуальних злочинів проти неповнолітніх. Крім того, у цих процесах позбавлення сану, папа почав недавно звільняти (давати диспензу) від дотримання судового процесу (це тепер можна зробити адміністративно, в дуже короткому часі).

Це є ваша чергова дурниця. Позбавити сану в Католицькій Церкві не може навіть Папа. Священство має несокрушиму печать. А в Католицькій Церкві є зведення в мирянський стан. ТОбто, священник і надалі залишається священиком, але він позбавляється права священодіяти та всіх привілеїв та обов"язків пов"язаних з священством. Але навіть такий священик має обов"язок уділити розгрішення людині в смертельній небезпеці і це розгрішення є дійсним. Отож про позбавлення сану в Католицькій Церкві не може бути навіть мови. [/u]

додано через 2 хвилини 19 секунд:

Вован пише:
Крім того, у цих процесах позбавлення сану, папа почав недавно звільняти (давати диспензу) від дотримання судового процесу (це тепер можна зробити адміністративно, в дуже короткому часі).

Наведіть хоч один реальний приклад, але прошу Вас, з релевантними посиланнями.
Архівар!
Я добре знаю, що це слово означає етимологічно (і, взагалі, наступний пост можу написати на класичній латині). Однак, етимологія і сучасне значення слова - різні речі. Екскомунікований позбавляється повної злуки з видимою структурою Церкви, але католиком бути не перестає. Почитай, наприклад, канонічне право. В ширшому смислі кожен християнин католиком НЕ Є (канонічне право застосовує до таких загальний термін Christifideles, себто - вірні).
Позбавлення сану - це є те саме, що й "зведення в мирянський стан". Тут не йдеться, очевидно, про позбавлення Тайни Священства, що й сам папа не може вчинити (я сам про це недавно писав).
Я - не прихильник підгорецьких, це повинно бути ясно. І, крім того, священик і каноніст. А прикладів можу навести безліч. Однак будуть вони напевно на латині, англійській чи італійській мовах.
Дякую Вовану за гарне вияснення екскомуніки. Я теж так усім довкола (не на форумі) пояснюю, що не можна казати про екскомунікованих, що вони не є членами Католицької Церкви. Інакше все, що написано про екскомунікованих у канонічному праві Католицької Церкви, їх би перестало стосуватися, і вони не зобов*язані були б його дотримуватися, бо воно стосується тільки католиків! Говорити про екскомуніку як про виключення з Церкви можна хіба що для того, щоб популярно пояснити це бабцям у селі. Трохи шкода, що в "Осторозі", виданій Верховним Архієпископом у цій справі, говориться, що вони перестали бути членами Католицької Церкви. Це серйозна помилка. Варто було якесь краще вияснення подати - конкретні канонічні наслідки великої екскомуніки, передусім те, що вони, загально кажучи, позбавлені повного спілкування з церковною спільнотою та участі у св. Таїнствах, а також те, що екскомуніка, як і будь-яка церковна кара, має за мету перш за все покаяння того, кого карають.
А то ще скоро почнуть закликати до екуменічного діалогу з "підгорецькими" А в Тиждень молінь за єдність християн будуть їх запрошувати до участі в екуменічних спільних богослужіннях.
Вован пише:
І, крім того, священик і каноніст


тану?
якби підгорецькі підкорилися екскомуніці і припинили уділяти Св. Таїнства, тоді можна було б говорити, що вони продовжують бути католиками! але ж вони і далі відправляють архиєрейські служби! хочете сказати, Вован і Guinness, що вони і надалі католики? почитайте самі канонічне право! бо якусь дурість городите!.
СЛАВА ІСУСУ ХРИСТУ!
Якось звертатися "отче Вован "до Вас Вован-коробить.
Вован пише:
Я - не прихильник підгорецьких, це повинно бути ясно. І, крім того, священик і каноніст

Якщо Ви є Слуга Господній , то на мій розсуд, бажаю Вам позбутися "зеківської клікухи" Вован.
Тільки що підійшла моя жінка, прочитала мою писанину , засміялася і сказала:"Може Вони ще вчаться(про Вована), може ще не знають, що достоїнство Слуги Господнього понад усе."

Ваша "набожність", панове опоненти, прикметна тим, що ви практично не згадуєте імені Господа-ІСУС.
Ви в цьому житті багато знаєте і мабуть вмієте, але обходитеся без ІСУСА!!!
ХТО ВИ ???
ДЕ ВАШ ДУХОВНА ГАВАНЬ???
ЛЮБІ МОЇ , ІСУС Є ГОСПОДЬ І РОЗП"ЯВСЯ ЗА НАС!!!!
Ihtis пише:
Тільки що підійшла моя жінка, прочитала мою писанину , засміялася і сказала:"Може Вони ще вчаться(про Вована), може ще не знають, що достоїнство Слуги Господнього понад усе."


мамаааа-дарагая!!! які ви там всі "прадвінуті"
Ihtis, а так на чистоту, без звичної вже для тебе брехні, -- кіко тобі "владики" платять за сидіння в неті і їхню рекламу???
kalef f, багато, дуже багато, незаслужено багато .

ВЛАДИКА САМУЇЛ БЕЗУСТАННО БЛАГОСЛОВЛЯЄ МЕНЕ І РОДИНУ ІМЕНЕМ ІСУСА.І інші владики і отці також, а сестри моляться за нас.

Про важливість благословення.

"Благословенний той муж, що покладається на Господа,
що Господь -то надія його!
І він буде, як дерево те ,
над водою посаджене,
над потоком пускає
коріння своє,
і не боїться , як прийде спекота,-
і його листя зелене,
і в році посухи не буде журитися,
і не перестане приносити плоду!
"(Єремія, 17:7,

Ви можете бути таким також, але з ІСУСОМ!

Я ВАС БЛАГОСЛОВЛЯЮ , ХАЙ БЛАГОСЛОВИТЬ ВАС ГОСПОДЬ!
Іхтісе, Вован - це просто мій Login name на форумі. Ta й саме слово не сприймаю як зеківське. Чим воно гірше від інших імен? Яким чином є воно проти Ісуса? Багато було святих, наприклад, що мали імена поганських божків (напр. Меркурій, Епафродит, і т. д.), і нічого страшного. У всякому разі, о. Вован, думаю, звучить краще, як вл. Іхтіс.
Крім того, хоча вживати ім'я Ісус є дуже похвально, частота його вживання на форумі про духовне життя особи аж ніяк не свідчить. Взивання "Господи, Господи" без плодів гідних покаяння до спасіння не приведе. Хоча, запевняю вас, що взиваю ім'я Ісуса постійно, особливо коли правлю Божественну Літургію, молячись, в тому числі, і за навернення покараних великою екскомунікою осіб.
Я стараюсь бути об'єктивним. Нікого в жодних гріхах не звинувачую. Тільки Бог знає серце людини і тому НІХТО не має права осуджувати інших і засуджувати на пекло. Та й сама ексомуніка не є признанням того, що хтось є засуджений до пекла; це є лише церковне покарання, хоча й досить серйозне. Якщо потрібно, наведу підтвердження з канонічних джерел (як східних, так і західних) і з творів Отців Церкви (напр. св. Йоана Золотоустого). Порівняйте тепер з тим, що роблять ваші наставники, засуджуючи всіх, хто з ними не згідний на вічні муки.
Ще одне. Якщо збираєтесь дискутувати, робіть це через конструктивні, логічні арґументи. Обзивання і очорнення опонентів, разом з віддаленням від теми (т. зв. арґументи ad hominem) свідчать лишень про невисоку культуру і низький інтелектуальний розвиток особи.
Цей стишок із вчорашнього щоденного читання Біблії, план якого від владик.

додано через 8 хвилин 6 секунд:

Владика Іхтіс мені не світить , бо я одружений, отче.
Прошу Вас вказати вказати кого я обізвав і очернив? Може це не по адресу?
А владики не засудили і одного , а константували поступки особи з карою за них. Це від Господа.
Радий , що Ви молитесь за Церкву і вірних.
МИР ВАМ, ОТЧЕ!

додано через 12 хвилин 15 секунд:

Про свій рівень інтелекту не плекаю ілюзій.
Проте знав одного екс-монаха-василіянина в Римі і чув його аргументи, ну надзвичайно інтелектуальні , але без наслідування Ісуса(жив в перелюбі з чужою жінкою).
Я мабуть з тих неосвідчених рибалок, котрі ходили з Ісусом, і все що доброго в мене , це від Духа Святого, а всякі
Вован пише:
Обзивання і очорнення опонентів, разом з віддаленням від теми (т. зв. арґументи ad hominem)
-це від мене. Пробачте.

Не згоджуся з
Вован пише:
хоча вживати ім'я Ісус є дуже похвально, частота його вживання на форумі про духовне життя особи аж ніяк не свідчить.
, бо ІСУС Є ІМ"Я ПОНАД УСЯКЕ ІМ"Я І В НЬОМУ СПАСІННЯ.
Не вірю, щоб часто кликавший ІСУСЕ, ІСУСЕ...-не спасся!

додано через 18 хвилин 28 секунд:

Їдемо на нічні чування Першої п"ятниці місяця . Помолимося за вас.

НЕХАЙ БУДЕ ПРОСЛАВЛЕНЕ НАЙСВЯТІШЕ СЕРЦЕ ІСУСОВЕ , НАШОГО БОГА, ПАНА І ЦАРЯ!!!

додано через 1 хвилину 9 секунд:

Святий Миколаю Мирликійський , моли Бога за нас!
kalef_f пише:
хочете сказати, Вован і Guinness, що вони і надалі католики? почитайте самі канонічне право! бо якусь дурість городите!

Читаю регулярно, і щось не знайшов там канону, який би казав, що вони перестали бути католиками. Може, підкажете?
Ihtis пише:
Не вірю, щоб часто кликавший ІСУСЕ, ІСУСЕ...-не спасся!

не буду наводити славнозвісної цитати до теми, але якщо це верх "підгорецької" псевдодуховності, то мені вас шкода...
Зомбували вони тебе, а ти і не помітив!!! Що це за постановка думки "Не вірю!!!" -- може ти не в курсі, що тільки Божою ласкою спасаємось, а не прикликанням імені??? чи може "владики" і Бога за пазуху запхали??7Підчитай катехизм, а потім будеш на форумах "євангелізацію" проводити, бо не знаєш і елементарних речей, а як той папуга повторюєш накинуті тобі фрази... Бо не науку Церкви в Підгірцях проповідують, а самосвятістю бризкають!!
Ще раз тобі Іхтісе нагадую слова глави УГКЦ "не сміють ( вони, підгорецькі- примітка моя)виконувати ані священичого, ані вчительського, ані будь-якого іншого церковного уряду. Члени Церкви не повинні з ними в будь-який спосіб спілкуватися, тобто брати участь в їхніх нелегальних священнодійствах чи інших заходах. Неспокій та зневіра, яку вони сіють серед християн своїми листами, свідчать, що їхні наміри не є від Бога".
І якщо Ти після тих слів поїдеш до них за пятничні моління - ТИ СВІДОМО ПІДЕШ НА ТЯЖКИЙ ГРІХ ПРОТИ СВ. ДУХА.
ЗА ПАМ'ЯТАЙ СЛОВА " ОСТОРОГИ"! ГЛАВИ УГКЦ.
ПОДУМАЙ НАД СВОЄЮ ДОЛЕЮ, ДОЛЕЮ СВОЇХ ДІТЕЙ ТА СІМ'Ї /ПОКАЙСЯ І НЕ ГРІШИ

додано через 1 хвилину 3 секунди:

Ще раз тобі Іхтісе нагадую слова глави УГКЦ "не сміють ( вони, підгорецькі- примітка моя)виконувати ані священичого, ані вчительського, ані будь-якого іншого церковного уряду. Члени Церкви не повинні з ними в будь-який спосіб спілкуватися, тобто брати участь в їхніх нелегальних священнодійствах чи інших заходах. Неспокій та зневіра, яку вони сіють серед християн своїми листами, свідчать, що їхні наміри не є від Бога".
І якщо Ти після тих слів поїдеш до них за пятничні моління - ТИ СВІДОМО ПІДЕШ НА ТЯЖКИЙ ГРІХ ПРОТИ СВ. ДУХА.
ЗА ПАМ'ЯТАЙ СЛОВА " ОСТОРОГИ"! ГЛАВИ УГКЦ.
ПОДУМАЙ НАД СВОЄЮ ДОЛЕЮ, ДОЛЕЮ СВОЇХ ДІТЕЙ ТА СІМ'Ї. ПОКАЙСЯ І НЕ ГРІШИ
Robin пише:
Миряни є вільними у своєму виборі. Обслуговуючий персонал - духовенство - не може їм забороняти, лише настановляти, рекомендувати.

Дуже оригінальний погляд на роль духовенства в Церкві. Хто платить, той замовляє музику, я правильно зрозумів? Цікаво, як на такі слова відреагували б підгорецькі отці.

Хотів би запитати о. Вована як компетентну особу ("обслуговуючий персонал" все-таки! ), як він вважає, чи годиться католицьким священикам уділяти св. Таїнства Сповіді і Пресв. Євхаристії особам, які самі не є екскомуніковані, але явно підтримують тих, що екскомуніковані. Це, очевидно, не канонічна проблема, а радше моральна, але мені виглядає, що це годиться робити тільки у випадку їх покаяння і що тих, які відвідують богослужіння підгорецьких всупереч приписам церковного права і не хочуть у цьому покаятися, священики можуть трактувати як публічних грішників (подібно як, наприклад, осіб, які живуть без церковного шлюбу) і не допускати їх до св. Таїнств. Не знаю, чи я правильно думаю. Хотів би почути Вашу думку на цю тему.
Guinness (до речі, досить непогане пиво),

Щодо св. Тайни Покаяння, то тут все ясно. Не тільки не можна в ній відмовляти, але, навпаки, потрібно заохочувати даних осіб до покаяння і приймати їх до сповіді. Очевидно, від конкретних обставин кожного каяника залежатиме, чи священик повинен буде уділити розрішення, чи уділити його під умовою (sub conditione) чи взагалі відмовити у розрішенні.

Щодо Пресвятої Євхаристії, то тут справа складніша. Ви маєте на увазі, очевидно, кан. 712 CCEO, "Arcendi sunt a susceptione Divinae Eucharistiae publice indigni", тобто, що тим, котрі є публічно недостойні є заборонено приймати Пресв. Євхаристію (українського тексту не маю, тому перекладаю). В цьому каноні не йдеться про заборону (з певними вийнятками) уділяти причастя тим, що живуть без церковного шлюбу (про це йдеться в Familiaris Consortio). Вище наведений канон (який потрібно інтерпретувати стисло згідно з кан. 1500), згідно з канонічною традицією, означає таких осіб, як проститутки, сутенери, мафіозі і т. д., а не просто будь-яких грішників. Священик, таким чином, не може самовільно відмовляти прихильникам підгорецьких у Пресв. Євхаристії, а повинен дотримуватись конкретних декретів свого єпархіяльного єпископа у цій справі.
СЛАВА ІСУСУ ХРИСТУ!

kalef_f пише:
- може ти не в курсі, що тільки Божою ласкою спасаємось, а не прикликанням імені???

А це МОВИТЬ ГОСПОДЬ:

"І нема ні в кім іншім спасіння.
Бо під небом нема іншого ЙМЕННЯ,
даного людям,
що ним би спастися ми мали.
"( Ді . 4:12).

"І станеться, що кожен,
хто покличе Господнє Ім"я ,
той спасеться
"
. (Ді. 2:21)

kalef_f пише:
Підчитай катехизм, а потім будеш на форумах "євангелізацію" проводити

Рекомендую, kalef f, поставити на перше місце СЛОВО БОЖЕ, а катехизм , і інші Богоугодні книги все ж опісля, бо

"Споконвіку було Слово,
а Слово в Бога Було,
І Бог було Слово
." (Ів. 1:1)

МИР ВАМ , і нехай Слово від Серця Ісуса оселиться в Вашому серці і стане Джерелом Води Живої на Спасіння і Життя Вічне!

додано через 22 хвилини 21 секунду:

Пишу це приїхавши з нічних чувань, де священики Славлять Господа і трудяться в Божому винограднику , а не дегустують
Вован пише:
Guinness (до речі, досить непогане пиво),
о третій годині ночі.
Отче , з тими , хто Вас "вивчили " і Вами думаю біда, коли Ви забули , що являєтесь творінням Господа по Образу і Подобі і є СВЯЩЕНИКОМ БОГА ЖИВОГО і після того оприлюднюєте
Вован пише:
Вован - це просто мій Login name на форумі.

Владика Самуїл навіть в жахливому сні до такого не додумався б. Ось і в цьому також між вами різниця.
Ihtis пише:
Владика Самуїл навіть в жахливому сні до такого не додумався б. Ось і в цьому також між вами різниця.

звичайно!, вже гіршого після самовільного начеплення собі мітри хіба зробиш?
до речі ніхто не бачив вчора передачі по львівському "12" -- цікаво звідки владики гроші взяли, щоб так нагло купити собі ефір...
Цікаво було спостерігати -- закликали двох старих дідів в якості опонентів і накинулись на них семеро + ведучий, який тільки то і робив, що спростовува і піднімав насміх їхні заявки...
Одразу видно, що більш-менш рівноправної дискусії ці самодури не витримають -- довелось як і завжди, -- обвести людей круг пальця.
А скільки злоби було в очах, коли їм справедливі факти закинули -- складалось враження, що методій своїми писульками вдавиться
Господь їх навіть розумом не наділив -- вели себе як мавпи, хоч і були в більшості, але опонентів постійно перекрикували, не даючи закінчити думку.
СВИНІ, тай годі!
На дискусію побоялися з"явитися опоненти. Спідтишка через СБУ, міліцію-легше "канони просувати", якщо залякування і компромат не допомагає.
Ihtis пише:
На дискусію побоялися з"явитися опоненти.

шо ти триндиш!!! ведучий явно сказав, що місця на всіх не було...
Тепер зрозуміло, чому вони з такою легкістю просувають свою диявольську "правду" -- за ними нардеп стоїть, яка їх з і витягує постійно
Вован пише:
Щодо св. Тайни Покаяння, то тут все ясно. Не тільки не можна в ній відмовляти, але, навпаки, потрібно заохочувати даних осіб до покаяння і приймати їх до сповіді.

Я мав на увазі відмову в розрішенні особи, яка вперто підтримує екскомунікованих, не так висловився, перепрошую, на форумі так часто буває, бо нема часу як слід обдумати те, що пишеш.

Ihtis пише:
Пишу це приїхавши з нічних чувань, де священики Славлять Господа і трудяться в Божому винограднику , а не дегустують
Вован пише:
Guinness (до речі, досить непогане пиво)

о третій годині ночі.

Іхтісе, мій nickname Guinness означає також марку відомого ірландського пива. Це не означає, що о. Вован його дегустував о третій ночі, а якщо би це й робив, то це морально набагато нейтральніша справа, ніж осуджувати когось о п*ятій. Бо пиво це справді непогане. Думаю, що чеські отці також пиво час від часу п*ють. Принаймні я мав честь свого часу з деким із них пити Budweiser і Pilsner Urquell, і нічого поганого ані я, ані вони в тому не бачили, хоча вони вже були на той час священиками-василіянами. Чехи ж чемпіони по споживанні пива.

Ihtis пише:
"І станеться, що кожен,
хто покличе Господнє Ім"я ,
той спасеться". (Ді. 2:21)

Слово Боже треба брати в цілості, бо завжди можна знайти цитатку на свою користь. Так єговісти роблять. А написано також: "НЕ КОЖЕН, хто кличе до мене: Господи, Господи!, - ввійде в Царство Небесне".

Ihtis пише:
Владика Самуїл навіть в жахливому сні до такого не додумався б.

Не знаю, чи Ви знаєте, що о. Самуїлу сниться в жахливих снах (може, Ви знаєте? Поділіться, це досить цікаво), але він зате додумався переховувати від словацького правосуддя свого батька, якого засудили на 7 років в*язниці за розкрадання держмайна в сумі 75 мільйонів крон. Так пише словацька преса:
http://www.plus7dni.sk/plus7dni/vsimli-sme-si/usiel-pred-vazenim.html

kalef_f пише:
Цікаво було спостерігати -- закликали двох старих дідів в якості опонентів і накинулись на них семеро + ведучий, який тільки то і робив, що спростовува і піднімав насміх їхні заявки...

Ведучий справді вів себе як підкуплений або ненормальний (або одне і друге разом). Спочатку було смішно, а потім почало дратувати. До Шустера або Чайки йому далеко. Він, щоправда, натякнув, що багато з тих, кого запрошували, не прийшли, і якщо це правда, то це, на мою думку, дуже погано. Своєю неприсутністю компетентні особи, здатні до рівноправної дискусії, у даному випадку завдали великої шкоди Церкві. А ще якби трапився хтось із гострим язиком, то о. Маркіян міг би почати вживати лексику типу "Не парте нам мозги", як у випадку з Колтуном, і було б справжнє ток-шоу.
І ще цікаво, що ковпаківець Пелещак, який виступає за вживання тільки церковнослов*янської мови, об*єднався у боротьбі проти спільного ворога з догналівцями, які мали проблеми в Чехії через те, що протестували якраз проти вживання тільки церковнослов*янської мови. Як Ірод з Пилатом.

Щодо догналівців, то я думаю, що вони щирі у своїх переконаннях, але їх використовують вороги Церкви.
Ihtis пише:
Владика Самуїл навіть в жахливому сні до такого не додумався б

Ой ну я тя умаляю. Звідки ти знаєш про шо думає Самуїл темними ночами
знаєш, Ihtis, якби я не знав кожного з цих самодурів особисто, і повір з інакшого боку ніж знаєш їх ти -- я б, можливо, також повівся як останній дурень, тобто так як поводишся ти, і прововжував би їх підтримувати, що і робив поки вони не почали співати під музику бісів, поки гординя і бажання влади їх не дожерло!


додано через 2 хвилини 43 секунди:

Guinness пише:
Щодо догналівців, то я думаю, що вони щирі у своїх переконаннях, але їх використовують вороги Церкви.

а я думаю, що там їхніми переконаннями вже давно не пахне -- вони просто біснуваті!
Guinness пише:
Іхтісе, мій nickname Guinness означає також марку відомого ірландського пива. Це не означає, що о. Вован його дегустував о третій ночі, а якщо би це й робив, то це морально набагато нейтральніша справа, ніж осуджувати когось о п*ятій

Я писав не про шлунок , а про дух.
Прошу розрізняти осуджування , які роблять ваші однодумці по форумі, з конструктивною критикою.
Кількість образ владикам від них зростає, а вибачень -жодного, хоча б спроби . Бо що за суд без вислуховувоння підсудного???

А тепер зробіть християнський аналіз опонентів владик на предмет демонізованості, отче. Чи Ви не прихильник екзорцизму, вважаючи , що сатана, то наступний міф , як і Ісус-легендарна постать(наука українського католицького університету)???
Special for Ihtis: За n-ну кількість років мене в УКУ такого чомусь не вчили, хоч мені там і не все подобається. Якщо хтось із викладачів УКУ дав подібну тезу, напиши де, коли і перед якою аудиторією. Якщо ж ні, то не пиши неаргументованої парадоксальної гнилі, демонструючи свій інтелект і статус.
Вованові: Отче шкода шо ви себе рекламуєте яко каноніста, але вупор не добачаєте, шо я написавім шо вони не є католиками у вірісповіднуму (конфесійному) смислі. Їхнє віросповідання не є католицьке. Рівно ж є прикро шо отець не читали Документів ІІ Ватиканського собору де чітко сказано шо Христова Церква в недосконалому виді є присутніою і в некатолицьких церквах і групах. То ж отченько, кожен християнин на не совершений спосіб є католиком. Окрім того хрещення є одне. Хрестимося в Христа, одже в Його Тіло, тобто в Католицьку Церкву. А це ще один арґумент до того шо кожен християнин є католиком.

Калефові: Не дивуйтеся шо підгорецькі влізли на 12 канал. Нема шо від когось ховати. Один нардеп, яку часто бачили в Підгірцях, яка співає тепер пісні на музику і слова Балоги, має там непогані звязки.
Цитата:
почали співати під музику бісів
Музика бісів - це новий вид музики, чи новий прояв, Вашого, пане, маніакально депресивного стану.
Takada
було би непогано в постах уточнювати до кого звертаєшся, щоб непаняток не створювати.
Цитата:
а я думаю, що там їхніми переконаннями вже давно не пахне -- вони просто біснуваті!
А я знаю, що, як пише у своїй статті про персоналізм та прикмети особи Роберт Шпеман, перед тим як бути людиною, а відтак і висловлювати свою думку(тим більше в такий радикально-суб'єктивний спосіб), треба людиною стати. Тож працюй, "фашист".

додано через 1 хвилину 28 секунд:

Та воно, правдоподібно, і так ясно.
Takada пише:
Тож працюй, "фашист"


то ти вже людина? а родився ким? "умнік" укушний.
Special for архівар:
Цитата:
Отче шкода шо ви себе рекламуєте яко каноніста
Знаючи Отця особисто не знаю про випадки його самореклами.
Цитата:
... кожен християнин на не совершений спосіб є католиком... А це ще один арґумент до того шо кожен християнин є католиком.
Однак, не знаючи вас, бачу, що ви хоч і кажете, що перечитали деякі документи Собору, та формальної логіки не вчили, ібо видається мені, що християнський Теїзм полярний, тобто ''Хто не зі мною, той проти мене''.
Всьому в свій час приходить кінець, і тут буде доречний віршик, який декламував Т. Чорновіл з парламентської трибуни:

Тарас Чорновіл пише:
"Світить місяць, світить ясний - за гору сховався,
я подумав, що я перднув, а я просто всрався"...

Але ж то вперті люди (підгорецькі "владики")... Плюй в очі, а вони доказують, шо дощ паде...
Takada
"формальна логіка", яка очевидно твій коньок теж лише формально підказує, що ти дупля не ріжеш, про що в цій темі мова. Ніж писати дурь, перечитай тему...
Та ні брате, ти не зрозумів. Я проти Підгорецьких отців нічого не маю, ба навпаки, поділяю багато їх думок. Однак, біля мене є люди, які сформували мої погляди на християнство глобально і є для мене авторитетами. Але, якщо би я знав яка собака тут на форумі заочно ображає декого з них, я б, можливо, сів і на 20 років, але що відправив би в лікарню - це напевно.

додано через 14 хвилин 41 секунду:

Давайте, хлопці, або культурно, або ж ні!
Takada пише:
Я проти Підгорецьких отців нічого не маю

з цього і треба було починати! а все решта це просто відхилення від теми.
отож ти на боці самосвятів? -- вибачай за вузькість питання... але інакше ніяк, правда? це ж твої слова
Takada пише:
християнський Теїзм полярний
, чи ні?

отож визначся ти з ними чи не з ними?

додано через 1 хвилину 24 секунди:

а на рахунок твоїх духовних авторитетів...
Takada пише:
Але, якщо би я знав яка собака тут на форумі заочно ображає декого з них, я б, можливо, сів і на 20 років, але що відправив би в лікарню - це напевно.

хреново тебе сформували
Takada пише:
але що відправив би в лікарню - це напевно.


-Куме, а підем москалів бити?
-А як вони нас?
-А нас то за что?
Takada пише:
Special for архівар:
цитата:
Отче шкода шо ви себе рекламуєте яко каноніста
Знаючи Отця особисто не знаю про випадки його самореклами.
цитата:
... кожен християнин на не совершений спосіб є католиком... А це ще один арґумент до того шо кожен християнин є католиком.
Однак, не знаючи вас, бачу, що ви хоч і кажете, що перечитали деякі документи Собору, та формальної логіки не вчили, ібо видається мені, що християнський Теїзм полярний, тобто ''Хто не зі мною, той проти мене''.

Ага, от воно і вилізло – хто з ким. Шо не вийшло в нейтральненьких побавитись. Ні тобі ні твому блатному дружкові.

А хоча ти і випeндрюєшся шо вчивісь якусь там формальну логіку, в твоїх словах логіки взагалі ніякої нeма. Цікаво вован то хто – Мєфодій, Ілюшєнька, Маркіянчик чи Робeртіно?

Wоw! Християньський Тeїзьмь. Ти шо думаєш тeмінами вплинути, чи туману більшe напустити. То колись люди були нe письмeнні і такє вам з рук могло зійти. Ви прихвостні підгорecькі тільки тe і вмієтe шо туману в очі пускати і кулаками погрожувати.
To Архівар:
Не нападайте так на Такаду, він не сказав, що він прихильник підгорецьких, Ви перекрутили його слова. А о. Вована він сплутав з одним із знайомих священиків-каноністів, я у цьому переконаний. А формальна логіка - класна річ. Раджу. На її підставі можна, наприклад, припустити, що Вас звати Сергій. Може, Вам ще сказати, де Ви за компом сидите?
Також на підставі формальної логіки можна сказати, що підгорецькі є католиками, покараними великою екскомунікою, а не що вони перестали бути членами Католицької Церкви.
Для того щоб сказати за яким компом сиджу логіки не тре вистачить примітивного знання того як компфункціонує. А от стосовно Сергія ваша логіка прокололась пане Інквізиторре.

архівар пише:
я написавім шо вони не є католиками у вірісповіднуму (конфесійному) смислі
Те шо сповідують пігорецькі католицьким ісповіданням не назвеш.
Вован пише:
Щодо Пресвятої Євхаристії, то тут справа складніша. Ви маєте на увазі, очевидно, кан. 712 CCEO, "Arcendi sunt a susceptione Divinae Eucharistiae publice indigni", тобто, що тим, котрі є публічно недостойні є заборонено приймати Пресв. Євхаристію (українського тексту не маю, тому перекладаю). В цьому каноні не йдеться про заборону (з певними вийнятками) уділяти причастя тим, що живуть без церковного шлюбу (про це йдеться в Familiaris Consortio). Вище наведений канон (який потрібно інтерпретувати стисло згідно з кан. 1500), згідно з канонічною традицією, означає таких осіб, як проститутки, сутенери, мафіозі і т. д., а не просто будь-яких грішників. Священик, таким чином, не може самовільно відмовляти прихильникам підгорецьких у Пресв. Євхаристії, а повинен дотримуватись конкретних декретів свого єпархіяльного єпископа у цій справі.

Цитований канон сформульований настільки загально, що інтепретувати його стисло досить важко, хоч потрібно (вже Ваше "і т. д." можна назвати широким тлумаченням, і не бачу перешкоди, щоб там дописати "ті, що живуть у конкубінаті", "ті, що підтримують підгорецьких", тобто не будь-яких грішників, а публічних грішників). Зрештою, мені здається, що якраз особа без церковного шлюбу є класичним прикладом особи, яка є "publice indigna". На підтримку свого твердження хочу подати офіційну декларацію в цій справі Папської Ради Інтерпретації Законодавчих Текстів, яка виразно посилається на кан. 712 і паралельний латинський:
http://www.vatican.va/roman_curia/pontifical_councils/intrptxt/documents/rc_pc_intrptxt_doc_20000706_declaration_it.html
Я чекав, що церковна влада видасть якийсь нормальний документ у справі підгорецьких і тих, які їх підтримують, а тут НА тобі: "вони не є членами Католицької Церкви" і все.
Все ж таки якби я був священиком, то трактував би тих, які, незважаючи на церковну заборону, вперто беруть участь у богослужіннях підгорецьких, як тих, що "привселюдно поводять себе недостойно" і тому мають бути позбавлені Пресвятої Євхаристії поки не покаються.

додано через 3 хвилини 29 секунд:

архівар пише:
Те шо сповідують пігорецькі католицьким ісповіданням не назвеш

От з цим я згідний, пане Архівар. Тому перепрошую, що не зовсім правильно Вас зрозумів. Хоч мені здається, що раніше Ви це радикальніше формулювали, і тому я так помилився.
Іхтісе, я ж просив недавно, щоб писати конструктивно, по темі, без очорнень. Як немає до чого причепитись, то що, потрібно осуджувати? Як ви знаєте, що я о 3 год. ночі деґустував пиво? А могло би вам прийти в голову, що я, можливо, на Україні не живу?

Якщо молитва дає вам почуття вищости над усіма іншими (бо себе і "владик" вихваляєте, а інших засуджуєте), то ця молитва - не від Бога. І дух ваш тому - не Святий Дух, а дух диявола.
Guinness пише:
На її підставі можна, наприклад, припустити, що Вас звати Сергій. Може, Вам ще сказати, де Ви за компом сидите?

Тююю, тожи мені сикрет
Вован пише:
я, можливо, на Україні не живу

Трохи шкода, якщо не живете, бо Ви наразі найпрофесійніший греко-католицький каноніст, якого я зустрічав. З тих кількох Ваших повідомлень можна зробити висновок, що у Вас дуже класна "mens iuridica", що найосновніше, хоча погляди на деякі справи (наприклад, кари) скоріше у дусі СІС, ніж ССЕО - певно, Латеранум закінчували? Тому я не проти би з Вами в "реалі" познайомитися, щоб деякі сумніви свої вирішувати. Не тільки щодо підгорецьких.
Вибачте за офф-топ.